Olen kehittelemässä itselleni parhaiten sopivaa treeniohjelmaa, jolla ois tarkoitus jyllätä seuraavat pari kuukautta.
Tällä hetkellä teen näin:
1. päivä: Rinta-ojentajat-olkapäät
2. päivä: jalat
3. päivä: selkä - hauis.
Eli kolme treeniä viikkoon ja teen n. 6 sarjaa per lihas ja toistoja vuoro viikoin 6 tai 10-15
Haluaisin lisätä tuohon vielä kolmannenki erilaisen treeniviikon, josta olis tarkotus tehdä vähä kevyempi, ettei menis ylikuntoon. Mutta räjähtävä(?).
Jostakin opiskelin, että ihmisillä on sekä hitaita että nopeita lihassoluja. Molempia pitäs treenailla. Tähän mennessä oon treenannu vain hitaita soluja silmälläpitäen.
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia räjähtävistä treeneistä?
Mitä liikkeitä kannattas tehdä? Minkälaista sarjaa?
Kaverin kans juttelin, ja se ehdotti, että tekisin esim. penkissä 5 sarjaa ja 3 toistoa noin 50% painoilla(?)
Kertokeepa millä liikkeillä, sarja- ja toistomäärillä pääsis parhaaseen tulokseen.
Penkissä on vielä helppo tehdä räjähtäviä. Laitteet ei hajoo eikä mieskään.
Miten treenata pohkeita tai reisiä, tai selkää tai olkapäitä räjähtävästi?
Tällä hetkellä teen näin:
1. päivä: Rinta-ojentajat-olkapäät
2. päivä: jalat
3. päivä: selkä - hauis.
Eli kolme treeniä viikkoon ja teen n. 6 sarjaa per lihas ja toistoja vuoro viikoin 6 tai 10-15
Haluaisin lisätä tuohon vielä kolmannenki erilaisen treeniviikon, josta olis tarkotus tehdä vähä kevyempi, ettei menis ylikuntoon. Mutta räjähtävä(?).
Jostakin opiskelin, että ihmisillä on sekä hitaita että nopeita lihassoluja. Molempia pitäs treenailla. Tähän mennessä oon treenannu vain hitaita soluja silmälläpitäen.
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia räjähtävistä treeneistä?
Mitä liikkeitä kannattas tehdä? Minkälaista sarjaa?
Kaverin kans juttelin, ja se ehdotti, että tekisin esim. penkissä 5 sarjaa ja 3 toistoa noin 50% painoilla(?)
Kertokeepa millä liikkeillä, sarja- ja toistomäärillä pääsis parhaaseen tulokseen.
Penkissä on vielä helppo tehdä räjähtäviä. Laitteet ei hajoo eikä mieskään.
Miten treenata pohkeita tai reisiä, tai selkää tai olkapäitä räjähtävästi?