Morjensta pöytään pakkislaiset!
On tullut nyt jonkun aikaa tässä vatkattua lihoja läpi nelijakoisella reenillä, jaettuna päiviin ma ti to pe. Nyt kuitenkin tekisi mieli vaihtaa reeniä sisällöltään hieman eri muotoon, ja lihojen jakoakin olen pohdiskellut uuteen uskoon, ihan vain jo motivaation parantamiseksi ja tottakai, tulosten.
Elikkäs, nykyinen jako:
MA: selkä
Talja eteen 3*8
Leuanveto myötäotteella 2*8
Kulmasoutu tangolla 3*10
Mave 3*10
TI: rinta, olkapäät
Penkki 3*6
Vinopenkki 2*8
Penkki käsipainoilla 3*8
Pystypunnerrus tangolla niskan takaa 3*10
Viparit sivuille 3*10
Olan kohautukset 2*10
TO: jalat
Kyykky 3*10
Prässi 3*10
Ojennukset 3*10
Koukistukset 3*8
Pohkeet 3*10
PE: kädet
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Hammer 2*10
Hauiskääntö käsip. istuen 3*8
Ranskalainen punnerrus 2*8
Ojentaja taljassa 2*8
Dippi 4*8
Siinäpä se, tosiaan vaihtelua olen uumoillut joko liikkeiden tai jaon suhteen, loppuu vain oma mielikuvitus kesken pikkuhiljaa. :( Jaon suhteen ei vain voi ihmeitä tehdä, tykkään vetää jalat samana settinä, kuten myös kädet, saan parhaan tuntuman näin. Tavoitteena on saada suoritustuloksia nousuun ja massaa, sitähän ei tunnu olevan koskaan liikaa. Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan!
On tullut nyt jonkun aikaa tässä vatkattua lihoja läpi nelijakoisella reenillä, jaettuna päiviin ma ti to pe. Nyt kuitenkin tekisi mieli vaihtaa reeniä sisällöltään hieman eri muotoon, ja lihojen jakoakin olen pohdiskellut uuteen uskoon, ihan vain jo motivaation parantamiseksi ja tottakai, tulosten.
Elikkäs, nykyinen jako:
MA: selkä
Talja eteen 3*8
Leuanveto myötäotteella 2*8
Kulmasoutu tangolla 3*10
Mave 3*10
TI: rinta, olkapäät
Penkki 3*6
Vinopenkki 2*8
Penkki käsipainoilla 3*8
Pystypunnerrus tangolla niskan takaa 3*10
Viparit sivuille 3*10
Olan kohautukset 2*10
TO: jalat
Kyykky 3*10
Prässi 3*10
Ojennukset 3*10
Koukistukset 3*8
Pohkeet 3*10
PE: kädet
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Hammer 2*10
Hauiskääntö käsip. istuen 3*8
Ranskalainen punnerrus 2*8
Ojentaja taljassa 2*8
Dippi 4*8
Siinäpä se, tosiaan vaihtelua olen uumoillut joko liikkeiden tai jaon suhteen, loppuu vain oma mielikuvitus kesken pikkuhiljaa. :( Jaon suhteen ei vain voi ihmeitä tehdä, tykkään vetää jalat samana settinä, kuten myös kädet, saan parhaan tuntuman näin. Tavoitteena on saada suoritustuloksia nousuun ja massaa, sitähän ei tunnu olevan koskaan liikaa. Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan!