Vahva tai sitten ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tm2k
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Lueskelin tossa bodybuilding.com sivun uutta artikkelia, jossa oli taulukolla kuvattu yhdentoiston maximeja eri liikkeissä painosarjoittain.

Mietin vain että onkohan tuo taulukko realistinen ja semmoinen todellinen josta voisi tehdä sitten jo päätelmiä siitä onko ruista ranteessa vai ei !

Muitten experttien mietteitä olisi nyt mukava kuulla että minkälainen artikkeli on mielestänne ja onko taulukossa riittävästi rautaa jotta voidaan kutsua vahvaksi kaveriksi :)

Miten muuten itse sijoitutte tässä artikkelissa ???

Itsellä meni sijoitus aika kivasti (aivan liian kevyessä sarjassa vain) :thumbs:

http://www.bodybuilding.com/fun/weis1.htm

Toi ittensä vertaaminen muihin on todella turhaa ja ennen kaikkea todella turhauttavaa!!!
Jos penkkaat 18 vuotiaana 90 se on "normaalien" ikätoverien mielestä "iha sikana" mutta verrattuna esim kisojen tuloksiin se on lämmittelypainoja.
Aina on olemassa paljon jotka ovat paljon heikompia kuin sinä ja niin on myös paljon vahvempia.
Joku tällä palstalla aikaisemmin sanoikin että "se on ihan sama paljon penkaat koska kaverin kaverin faija nostaa vähintään sata kiloa enemmän jalat penkillä ja kolmen promillen kännissä"

Ps. ks sigu

Aika paljon heittelee, ja hirveestihän nuo on nostotekniikasta kiinni.

Yllättäen voimanostoissa penkissä parempi luokitus kuin maastavedossa ja kyykyssä, vaikka olen aina ollut sitä mieltä että ettei varmaan kukaan penkkaa minua vähemmän. Kyykystä ja maastavedosta vain "fair" :(

Sitten noissa muissa nostoissa suurimmassa osassa kirkkaasti ohi "excellent" luokan. Ehkä pitäis unohtaa unelmat voimanostokilpailuista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom