Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Surffasin tuota sportdirectin sivua ja etsin hupparia sekä gollege paitaa jossa olisi vetoketjulliset taskut. Mutta ei kyllä riitä älli että mikä millä hakusanoilla niitä vois etsiä? Olis näet lenkillä hyvä niin huppari kuin paitakin sellainen jossa vetoketju koko matkalla edessä sekä vetoketjulliset taskut. Sais taskuun aina puhelimen sekä avaimet.

Sieltä vasemmasta yläkulmasta kategoria Mens, ja alavalikosta sitten Hoodies (=hupparit)...voi toki merkeittäinkin selailla, mutta sieltä rupee löytymään;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normaalisti tullut Sports Directistä kuteet alle viikossa, mutta nyt tilauksesta on yli kaksi viikkoa ja rahat ovat kuitenkin menneet tililtä. Pitäisiköhän jo ottaa yhteyttä kyseiseen puljuun vai ovatko tilaukset venyneet viime aikoina?

Näät sen SportsDirectin sivuilta. Siinä on se Orders tms. niin siinä on Track My Order, jos oikein muistan. Se avaa DHL:n seurantasivun, jossa näkyy sun tilauksen kulku. Helsinkiin kun on saapunut, niin siinä lukee, että "luovutettu kuriirille", joka on yleensä ulkoistettu yritys, esim. Kovalainen tai UPS.

Tuleeko tuolta sportsdirect.comista tosiaan Suomeen tavarat kun siellä sanotaan, että toimitetaan vain Englantiin. Kauanko teillä on kestnyt toimitukset?

Varmaan siks, kun Everlastilla Suomalainen maahantuoja.

No eikö noilla muilla merkeillä ole suomessa tuontia?(adidas,puma jne) Tarkemmin mietittynä tulee enempi mieleen että Suomen myyjät just ostavat tuolta nuo everlastit ja siks saaneet blokattua sen toimituksen. Katsoin eilen pikaisesti noita hintoja niin tuolla oli sama paita alle 10€ kun täällä 39€.

Tilasin parisen viikkoa sitten tavaraa tuolta SportsDirectiltä ja eilen tilaus oli yritetty toimittaa minulle, mutta ylläripylläri kuriirifirma puppeloi homman ihan perseelleen :D
Autokuski oli nimittäin käynyt kotitrappuni alaovella ja koska ovet ovat lukossa 24/7 (ei summeria), niin tämä penaalin terävin kynä oli sitten teipannut ilmoituksen lähetyksen saapumisesta rapun oveen, mistä sen sitten löysin. Eli kuski ei esim. tajunnut soittaa minulle, että oisin voinut tulla hakemaan lähetyksen alaovelta. Laitoin sitten sähköpostia kuriirifirmaan ja annoin työpaikan osoitteen minne voivat toimittaa paketin ja nyt sitten jännityksellä odotan, että kuinka käy. Eli muutoin homma tuntuu toimivan hyvin, mutta logistiikka suomessa tuntuu olevan mallia kehitysmaa. Tämähän ei tosin ole suoranaisesti SportsDirectin vika, mutta minua ainakin tuollainen perseily ihmetyttää.

Tilasin parisen viikkoa sitten tavaraa tuolta SportsDirectiltä ja eilen tilaus oli yritetty toimittaa minulle, mutta ylläripylläri kuriirifirma puppeloi homman ihan perseelleen :D
Autokuski oli nimittäin käynyt kotitrappuni alaovella ja koska ovet ovat lukossa 24/7 (ei summeria), niin tämä penaalin terävin kynä oli sitten teipannut ilmoituksen lähetyksen saapumisesta rapun oveen, mistä sen sitten löysin. Eli kuski ei esim. tajunnut soittaa minulle, että oisin voinut tulla hakemaan lähetyksen alaovelta. Laitoin sitten sähköpostia kuriirifirmaan ja annoin työpaikan osoitteen minne voivat toimittaa paketin ja nyt sitten jännityksellä odotan, että kuinka käy. Eli muutoin homma tuntuu toimivan hyvin, mutta logistiikka suomessa tuntuu olevan mallia kehitysmaa. Tämähän ei tosin ole suoranaisesti SportsDirectin vika, mutta minua ainakin tuollainen perseily ihmetyttää.

Varmaan joku kesähessu ollut töissä.Itselle joka kerta kuriiri soittanut ja ilmoittanut paketin olevan tulossa.

SD ei välttämättä laita tilaajan numeroa laisinkaan lähetykseen. Mulla ollut viimeisimmillä kerroilla puhelinnumerona rivi ykkösiä. Ite oon soitellut perään sitten jos on pitänyt muuttaa toimituspaikkaa.

Tänään yritti soittaa "Keski-suomen Non-stop palvelu Ky" ja heti perään viesti että ota yhteyttä sopiaksesi blabla. Soitin takasin oli just ovella ja kysy voiko jättää siihen, sanoin joo. Tulin töistä niin oli melkein 1m³ kokonen paketti oven eessä :D

On on. Suomen Everlastin maahantuojalla vain lienee sellaiset sopparit, ettei saa netistä myydä "heidän" maahansa. On sitä muillakin merkeillä ollut.

Tuli SportsDirectiltä sähköposti, että postikulut ovat muuttuneet. Pakko se oli taas mennä katsomaan, ja kulut olivatkin Suomeen vain 5e. No tilasin sitten yli 100 eurolla tavaraa, niin tulikin ilmaiset kulut. Taitaa olla joku tarjous, niin menkää äkkiä tilaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom