Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Jos jotakuta kiinnostaa, niin minulla olisi 20e kertakäyttöinen alennuskoodi Zalandolle. Menee vanhaksi 30.3 ja ei tule mieleen mitään mitä tilata tuolta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Te jotka olette t-paitoja Sport Directistä tilanneet, niin onko ne olleet kokoina samoja ku suomesta ostaisi? Suomen M-koko = Sport Directin M-koko?

Ei, tai ite jouduin ainakin ottaa 1 kokoa isommat sieltä.

Sanoisin että riippuu täysin merkistä. Itse tilasin Hardcore tms. merkin printtipaitoja. Oli ns. samaa sarjaa mutta kuitenkin koot vaihteli niissäkin. Osa oli slimmiä ja osa vähän löysempää. Huppareissa ainakin Tapoutin M oli ihan sopiva, mutta Lonsdalen M taas aivan liian iso.

En oo koskaan Tapoutin vaatteita edes kokeillut, joten mitä jengi mieltä kyseisen merkin XL kokoisista huppareista tälläselle 186/94kg jannulle? Sportdirectistä siis tillaamassa. Teltoista en pidä.

Luulen, että sinulle olisi L kohtalaisen hyvä koko, kun et teltoista pidä. Riippuu toki miten paljon laardia on kehossasi. Itse olen 185/105 ja XL on kohtalaisen sopiva (jopa väljä) ja L kyllä mahtuu, mutta on aika napakka. L kiristää harjtijoista ja käsien ympäriltä, mutta pystyy päällä pitämään ihan hyvin. Ja siis Tapoutin huppareista puhuin.

Jaa-a, uskaltasko laittaa L tulemaan. Kyllä tässä aika kireänä aletaan olla.

E. Normaalisti ostan hupparit XL kokosena, esim Peak perfomancet ja nämä on aika soppeleita.

Minun mielestäni kannattaa ottaa samaa kokoa, mitä normaalistikin käyttää. Itse otin Tapoutilta samoja kokoja, mitä käytän muutenkin ja kaikki olivat juuri oikean kokoisia. Muista merkeistä ei kyllä ole tietoa.

Miten pitkään on muilla kulunut, että ovat SportDirectistä lähettäneet tilausvahvistuksen, tai ylipäätään ottaneet yhteyttä kun on tilauksen tehnyt? Itse tein tilauksen vajaa viikko sitten, enkä ole minkäänlaista kontaktia liikkeeltä saanut. Epäilyttää, että onko tilaus edes mennyt perille..

^Tuskin on mennyt. Vahvistus tullut aina vuorokaudessa.. Tai jos jotain häikkää (joskus vahingossa laitellut miehen nimen maksajaksi vaikka piti vain vastaanottajaksi laittaa), on tullut cancellation note vuorokaudessa.

^^millä maksoit ostokset? elektron ei oo ainakaan mulla toiminu, vaikka pääsee verkkopankkiin asti maksamaan, mut jostain syystä se maksu ei mene kuitenkaan perille... Paypalilla on sitte toiminu loistavasti ja vahvistus on tullut usein heti seuraavana päivänä, ja paketti ovelle noin viikon sisällä :)

Itse ostellut MandMdirectistä vaatteita. Tulee 5-7 päivässä kotiin ja postit ilmaiset jos ostaa yli 70€ vaatteita.

Mites jos tuolta sportsdirectistä tilaa ja tilauksen loppusummaksi tulee ~~60-70€ posteineen, tarviiko tästä maksaa mitää muuta alvin lisäksi? Ja jostain luin noista lonsdalen nyrkkeilykengistä niin miten koot menee, eli jos on 43 koon jalka niin onko lonsdalen 43 kenkä sopiva?

Mites jos tuolta sportsdirectistä tilaa ja tilauksen loppusummaksi tulee ~~60-70€ posteineen, tarviiko tästä maksaa mitää muuta alvin lisäksi? Ja jostain luin noista lonsdalen nyrkkeilykengistä niin miten koot menee, eli jos on 43 koon jalka niin onko lonsdalen 43 kenkä sopiva?

Ei tule mittään alvei eikä tellei lellei saatikka veroja päälle ja kannattaa ottaa lonsdalen tossuist koko 44 näin itsekkin tein ja tassu on 43.

Surffasin tuota sportdirectin sivua ja etsin hupparia sekä gollege paitaa jossa olisi vetoketjulliset taskut. Mutta ei kyllä riitä älli että mikä millä hakusanoilla niitä vois etsiä? Olis näet lenkillä hyvä niin huppari kuin paitakin sellainen jossa vetoketju koko matkalla edessä sekä vetoketjulliset taskut. Sais taskuun aina puhelimen sekä avaimet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom