Tietääkö kukaan onko noi SD:n tapoutin paidat minkä kokoisia onko ne esim normaalia isompia niinku ecköt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö kukaan onko noi SD:n tapoutin paidat minkä kokoisia onko ne esim normaalia isompia niinku ecköt?
Minulla DHL vei paketin postiin, kun eivät ensimmäisellä kerralla pystyneet toimittamaan. Kerran kun tuli UKP:n kautta, niin silloin joutui hakemaan heidän omalta varastolta.DHL ei vie postiin. Ne jättää lapun jossa muistaakseni lukee että sovi uusi aika jolloin toimitetaan, siis jos ei ole puhelimeen vastannut jolloin ne voi jättää sen oven taakse.
Omasta mielestäni Sd:n tapout paidat on varsin pieniä sillä mulla on useampi vaatemerkki joissa on ollut xl sopiva niin tapoutilla on se vaihtelee. Viimeksi tilasin 4 paitaa niin 2 oli sopivaa ja toiset 2 olivat tiukkoja. Viellä sopivasti sattui että valkoiset on väljempiä kuin värilliset.
Mun mielestä tapoutit sd:ltä ollut isoja "normipaitoihin" nähden. Yleensä L koko on sopiva, mut tapoutista parempi käyttää M. Outoo et muilla ollu toisinpäin.
SD:stä tilasin tavaraa. Kuriiri soitti perjantaina, että on tuomassa tavaroita, mutta olin itse töissä.
Onko ne tavarat nyt viety paikalliseen postiin, mistä pitäisi tulla kotiin jonain päivänä kirje, millä saan noudettua tavarat?
Eipä sais DHL tai UPK jättää pakettia ovelle.
Mulle jätettiin ennen, aina soittivat ku kukaan ei ollut kotona. Sitten tulikin kerta kun se puhelu taas tuli ja pyysin jättämään ovelle. Ei kuulemma missään tapauksessa saa jättää ja oli kovasti ihmeissään kun sanoin että on ennen jätetty kyllä.
Sen jälkeen ne sopii ajan ja tuo uudelleen. Tai puhelimessa voi pyytää toimitusta eri paikkaan jos ei halua päivystää kotona..
Nykyään otan kaiken töihin.