Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DHL ei vie postiin. Ne jättää lapun jossa muistaakseni lukee että sovi uusi aika jolloin toimitetaan, siis jos ei ole puhelimeen vastannut jolloin ne voi jättää sen oven taakse.

Tietääkö kukaan onko noi SD:n tapoutin paidat minkä kokoisia onko ne esim normaalia isompia niinku ecköt?

Tapoutit on vähän pienempiä kuin ecköt, tapout L itelle just sopiva, 173/80 ja iso haba.

DHL ei vie postiin. Ne jättää lapun jossa muistaakseni lukee että sovi uusi aika jolloin toimitetaan, siis jos ei ole puhelimeen vastannut jolloin ne voi jättää sen oven taakse.
Minulla DHL vei paketin postiin, kun eivät ensimmäisellä kerralla pystyneet toimittamaan. Kerran kun tuli UKP:n kautta, niin silloin joutui hakemaan heidän omalta varastolta.

Omasta mielestäni Sd:n tapout paidat on varsin pieniä sillä mulla on useampi vaatemerkki joissa on ollut xl sopiva niin tapoutilla on se vaihtelee. Viimeksi tilasin 4 paitaa niin 2 oli sopivaa ja toiset 2 olivat tiukkoja. Viellä sopivasti sattui että valkoiset on väljempiä kuin värilliset.

Omasta mielestäni Sd:n tapout paidat on varsin pieniä sillä mulla on useampi vaatemerkki joissa on ollut xl sopiva niin tapoutilla on se vaihtelee. Viimeksi tilasin 4 paitaa niin 2 oli sopivaa ja toiset 2 olivat tiukkoja. Viellä sopivasti sattui että valkoiset on väljempiä kuin värilliset.

Itselläni heräsi tapoutin kohdalla epäillys, että onkohan nämä jotain 2-laatu erää jota myydään sillä ainakin yksi tekninen paita on ommeltu ihan päin persettä. Logo vinossa ja toinen hiha huomattavasti leveämpi kuin toinen. Oikea hiha puristaa haban kohalta ja vasen lepattaa ja mielestäni käteni ovat saman kokoiset. Rash-guardit vastasivat kooltaan aika laila under armourin trikoopaitoja, tosin hihat on levät eivätkä ihon myötäisiä niin kuin muissa eri merkkien xl-koon rash-guardeissa joita omistan, tosin kädetkin on pienet.

Mun mielestä tapoutit sd:ltä ollut isoja "normipaitoihin" nähden. Yleensä L koko on sopiva, mut tapoutista parempi käyttää M. Outoo et muilla ollu toisinpäin.

Ootteko lenkkikenkiä tilannu sports directiltä? Pelittääkö? Vois varmaan ostaa taas Aciksen jotkut Kayanot, kun joku herrasmies päätti varastaa entiset............

Hetkinen seis, Shop | 21run.com , satuin säkällä googlaamaan ja kas, ois Kayanot aika kivassa alennuksessa. Pitänee laittaa tilaukseen. Onko tuolta kokemuksia?

Mun mielestä tapoutit sd:ltä ollut isoja "normipaitoihin" nähden. Yleensä L koko on sopiva, mut tapoutista parempi käyttää M. Outoo et muilla ollu toisinpäin.

On vähän laaja käsite toi "normipaita", mun mielestä tapoutkin on ihan normipaita.
Tilasin tuolta myös nikeä ja adidasta, niin tapoutit tais olla jopa niitä hivenen pienempiä tai ainakaan ei isompia ollut.

21-runilta tilannut juurikin asicsen kenkiä ja hyvin toimii, melkein 50% halvempaa kun suomessa. Itse käynyt täällä sovittamassa ja kattonut lootasta tuote koodin, jota verrannut sivustolla olevaan ennen tilausta.. Tällä varmistan sun ettei ole jotain erikoista lestikokoa yms.

Juu ^. Laitoin säkällä tilaukseen toivottavasti samat kengät (Kayanot) mitkä oli, toivottavasti muistin kokoni oikein kun jo kerkesin unohtaa, että olenko kokoa 42.5 vai 43.5.
21- runilla näytti olevan 21e alennuskoodi, jos ostaa yli 130e edestä - se alennuskoodi päättyy tänään 14.7. Itse hyödynsin.
Sportsdirectiltä tuli kans tilattua jonku 135e edestä tavaraa, halvahkoa näytti olevan äkkiseltään. Josko sitä taas hetken pärjäilisi. Saa nähdä, minkä kokoisia L:n t-paidat on.
Onko joko löytänyt halpaa jääkiekkovarustekauppaa? Samoin, jos joku tietää, että mistä saa virallisen beachvolleypallon halvalla, voi vinkata.
Kannattaa kattoo muuten dealextremestä kaikkee "pikkukilkettä", jos tarvetta on, mm. autolaturi puhelimeen maksaa jonku 4e tms. ja postikulut 0.

Eipä sais DHL tai UPK jättää pakettia ovelle.
Mulle jätettiin ennen, aina soittivat ku kukaan ei ollut kotona. Sitten tulikin kerta kun se puhelu taas tuli ja pyysin jättämään ovelle. Ei kuulemma missään tapauksessa saa jättää ja oli kovasti ihmeissään kun sanoin että on ennen jätetty kyllä.
Sen jälkeen ne sopii ajan ja tuo uudelleen. Tai puhelimessa voi pyytää toimitusta eri paikkaan jos ei halua päivystää kotona..
Nykyään otan kaiken töihin.

SD:stä tilasin tavaraa. Kuriiri soitti perjantaina, että on tuomassa tavaroita, mutta olin itse töissä.

Onko ne tavarat nyt viety paikalliseen postiin, mistä pitäisi tulla kotiin jonain päivänä kirje, millä saan noudettua tavarat?

Mulle oli tänää tullu SD:ltä paketti, en ollut paikalla kun yrittivät. Olivat jättäneet noutolapun postilaatikkoon, että voin lähimmästä postin toimipisteestä hakea paketin.

SD:stä tilasin tavaraa. Kuriiri soitti perjantaina, että on tuomassa tavaroita, mutta olin itse töissä.

Onko ne tavarat nyt viety paikalliseen postiin, mistä pitäisi tulla kotiin jonain päivänä kirje, millä saan noudettua tavarat?

Et sitten siltä kuriirilta kysynyt kun se soitteli? Tai ehdottanut että se tois ne töihin?
Katso sieltä seurantakoodilla missä se paketti menee... DHL:n sivujen kautta pääsee.

Eipä sais DHL tai UPK jättää pakettia ovelle.
Mulle jätettiin ennen, aina soittivat ku kukaan ei ollut kotona. Sitten tulikin kerta kun se puhelu taas tuli ja pyysin jättämään ovelle. Ei kuulemma missään tapauksessa saa jättää ja oli kovasti ihmeissään kun sanoin että on ennen jätetty kyllä.
Sen jälkeen ne sopii ajan ja tuo uudelleen. Tai puhelimessa voi pyytää toimitusta eri paikkaan jos ei halua päivystää kotona..
Nykyään otan kaiken töihin.

Itellä oli lappu ovessa että pakettia on yritetty toimittaa mutta ketään ei ollu ottamassa vastaan(ylläri ku töissä päivisin)
Lapun kääntöpuolella oli lomake jonka pysty täyttämään ja liimaamaan oveen jossa valtuutetaan lähetti jättämään paketti oven ulkopuolelle ja vastuu paketista siirtyy kuljetusliikkeeltä luonnollisesti asiakkaalle.

Ei ne mulle ees tommosesta vaihtoehdosta kertoneet kun oven takaa soittelivat. Mut sama se ottaa töihin niin ei tarvii sovellella. :)

Voi vittu että suututtaa toi Itellan touhu. Tänään soittelin paketin perään että mihin on mahtanut jäädä. Kävi sitten ilmi, että kesäpoika ei ole jättänyt mitään lappua kotiovelle ko. paketista. Eikö se saatanan juippi ole kertonut kenellekään, että en löytänyt kyseistä osoitetta tai että unohdin laittaa lapun sinne!? Viikon se on nyt lojunut siellä postin hyllyllä.

Oli kyllä yllättävän nopea toimitus sports directillä. Perjantaina joskus iltapäivällä tilasin, ja tänään päivällä tuli. Kyllä kelpaili kyykkäillä uusilla reenitossuilla. Täytyy todellakin jatkossa tilailla sports directiltä.

:5:

Onko kukaan tilannut treenihousuja/shortseja salille sportsdirectiltä? Löytyykö sieltä mitään hyviä, ei osunut silmään ainakaan kun noita housuja on tuolla 10 kategoriassa 30 sivua... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom