Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli kommenteista päätellen sportsdirect on oikein luotettava paikka vaikka kaikki vaatteet onkin 90% halvempia kuin mitä täällä suomessa :wtf:

Hyvältä vaikuttaa noi sivut ja tilaus lähti vetämään, viikon päästä näkee tuliko hyvät kaupat:hyvä:

Miksihän tuolta sportsdirectiltä ei saa tilattua Everlastin vermeitä Suomeen? :wtf:
Mä kirosin ihan samaa, sillä olisin halunnut yhden takin sieltä :( Suomessa on Everlastilla maahantuonti sekä jälleenmyyntiä, joten siinä varmaan syy miksi kyseistä merkkiä ei toimiteta..

^ Ootko ihan varma? Ei ainakaan myyrmannin sivuilta löydy
En oo enää kyllä varma kun en oo Myrtsissä vieraillut sitten kesäkuun. Silloin se vielä oli kolmannessa kerroksessa. Ja tosiaan tuli sinne tän vuoden puolella koko myymälä.

On kyllä aika ilmainen tuo Sportsdirect, jos kamat on sinnepäinkään mitä lupaavat.

Tilasin kokeeksi Niken lenkkarit, kengät itelle talveksi, 4 bokserit, 4 t-paitaa ja salisäkin. Postien kanssa alta 100euroa.

Feikkejä taitaa olla, tai ainakin nämä Tapoutin paidat mitä tilasin, ovat sata varmasti feikkejä.
Joo. Tän takia en tosin tilannutkaan mitään "merkki"paitoja. Toivon vaan, että nuo niken lenkkarit olisi aidot. Tai edes hyvät kopiot :D

Saatteko muut valittua Sport directistä maksutavaksi Paypalin? Mulla tarjoaa vain luottokorttia, vaikka ehdoissa kerrotaan Paypalin kelpaavan.

Feikkejä taitaa olla, tai ainakin nämä Tapoutin paidat mitä tilasin, ovat sata varmasti feikkejä.

En usko, tuo Sports Direct on aito kauppaketju briteissä. Se on sama kuin joku Stadium myisi feikkakamaa Suomessa. Luulen, että ne on jotain Tapoutin halpislinjaa tms. vanhaa varastoa mitä ne myy. Lähetä sähköpostia sinne Sports Directiin.

En usko, tuo Sports Direct on aito kauppaketju briteissä. Se on sama kuin joku Stadium myisi feikkakamaa Suomessa. Luulen, että ne on jotain Tapoutin halpislinjaa tms. vanhaa varastoa mitä ne myy. Lähetä sähköpostia sinne Sports Directiin.

Briteissä aika häilyvä käsite että saako myydä feikkikamaa vai ei, tuote voi olla tasan saman näkönen kuin alkuperäinen kunhan jättää merkin lätkäsemättä kylkeen. Tällöin puhutaan "design inspired" - vaatteista joita saa myydä kunhan ilmottaa että nämä ei sitten ole aitoa kamaa.
Vahva epäilys on kuitenkin että nämä tapoutin kamat on jotain lisenssillä valmistettua brittien markkinoille.

Jos joku jaksaa niin voi tarkistaa miten toi tarkasti menee -cdpact1988 + liitteet. (liikaa sivuja, en jaksa nyt alkaa lukemaan)

Viimeksi muokattu:
www.asos.com

Tuolta on tullu omat rätit tilattua jo vuoden päivät.

itse tilasin yhdet kengät tuolta,mukavasti tuli omaan postilaatikkoon,joku 12 päivää tais mennä,sisältäen 2 viikonloppua

Briteissä aika häilyvä käsite että saako myydä feikkikamaa vai ei, tuote voi olla tasan saman näkönen kuin alkuperäinen kunhan jättää merkin lätkäsemättä kylkeen. Tällöin puhutaan "design inspired" - vaatteista joita saa myydä kunhan ilmottaa että nämä ei sitten ole aitoa kamaa.
Vahva epäilys on kuitenkin että nämä tapoutin kamat on jotain lisenssillä valmistettua brittien markkinoille.

Jos joku jaksaa niin voi tarkistaa miten toi tarkasti menee -cdpact1988 + liitteet. (liikaa sivuja, en jaksa nyt alkaa lukemaan)

Ite tilasin uikkarit jotka oli varmaankin aidot mutta toi Longsdalen putkikassi ei kyllä aidolta vaikuta. Nämä siis tuolta Sportsdirectiltä.

Eilen tuli kotiin paketti Sports Directiltä ja ihan ok:lta tavarat vaikutti, tosi edullisia ovat ja jättimukikin tuli kaupan päälle:hyvä:

Osaako joku sanoa että mistä netistä/kivijalkaliikkeestä löytyis kivannäkösiä kollareita?
Tykkään siis käyttää paljon vapaa-ajallakin collegehousuja ja ois ihan kiva että ne nyt edes vähän näyttäis siisteiltä/trendikkäiltä.
Tässä vaikkapa esimerkkiä:
image1xl.jpg

Myös tolta Sportdirectistä löytyy paljon erilaisia collegehousuja kannattaa, katsella sieltä. On paljon eri värejä ja malleja. Itse tilasin just tommoset Lonsdalen pöksyt mitä tykkäisin käyttää myös muutenkin kuin urheilu aktiviteeteissä. Tuli muuten lähetti kolkuttelemaan ovelle jo neljän työpäivän jälkeen. =)

Eilen tuli kotiin paketti Sports Directiltä ja ihan ok:lta tavarat vaikutti, tosi edullisia ovat ja jättimukikin tuli kaupan päälle:hyvä:

Toi jättimuki taitaa tulla kaikille uusille asiakkaille. Aikanaan kun itse tilasin niin sain kyseisen mukin tuhannen palasina, kiitos dhl:n hinttarit.

Pistin Sports Directiltä muutaman Tap Out-vaatteen tulemaan 28.8. ja 29.8. tuli tieto että on annettu kuriirille, katsotaan kauanko kestää ja millaisia ovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom