Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Tämän viikon maanantaina tuli paketti SportsDirectiltä. Viikko meni kuljetuksissa. Tilasin kahdet Vibramin fivefingersit ja kahdet Lonsdalen housut. Kokotaulukko oli hyvänä apuna, joskin housut oli niin halvat että aivan sama vaikkei just nappiin olisi mennytkään. Vibramitkin maksoi useita kymppejä vähemmän kuin täällä. Pian voisi tilata sieltä jotain syksyistä ulkoiluvaatetta, jahka käyn ekan sovittamassa urheilukaupassa oikean koon. Suosittelen kauppaa kyllä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitenköhän tää rikkoo nyt näitä sääntöjä kun linkitellään mutta laitanpa nyt itekki... http://fighterxfashion.com/headrush-t-shirt-collection/ jos kellään tietoa headrush paidoista, just kyseisistä linkin malleista mitä myydään eu alueella kun ei tulleja tykkäis maksella tai jotain vinkkiä niin ihmeessä saa valaista iltaa! (:

+

Carnaldammage http://www.carnaldammage.com/

MMAoverload http://www.mmaoverload.com/

kokemuksia kyseisistä nettikaupoista ? toimitusaika, tulli, muut toimituskulut?

Täällä kans sportsdirectiltä tilannut jo 4 kertaa ja aina onnistunut. Lapsille itelle ja eukolle tilattu mm paitoja ,kenkiä,huppareita salikamaa ja eilen laitoin pojalle tilaukseen polkusykkelin + vaatteita koko porukalle. Everlastia ei taida saaada enää suomeen sieltä ku alko herjaamaan tilkausvahvistuksessa ---->Lonsdale
Postikulut 10e luokkaa vaikka olis kamaa aivan törkeästi ja kotiovelle tulee!!!

SportsDirect: Tilasin pari hupparia (á ~13€, Lonsdale ja Track & Sports) 3.8 ja tänään tuotiin paketti kotiovelle. Hupparit oikeaa kokoa ja kaupanpäälliseksi olivat laittaneet tyylikkään(?), miehekkään kokoisen SportsDirectin mukin ;)

Tuolta shoppailen jatkossakin.

Jack & Jonesilta (http://jackjones.com/) olen tilaillut farkut jo muutaman vuoden ajan, juuri laitoin uuden tilauksen sisään.

Käsittämättömän halpaa kaikki tuolla sportsdirectillä. 2.5£ samanlaiset tossut mistä oon suomessa pulittanu 30e.

Tässä joku jannu heitti vissiin linkinkin (poistettiin) tuonne SportsDirectin sivulle ja sano alennuksista - kiitos siitä, tilasin just 165 eurolla. Aivan vtun huikeeta kun postitkin vaan £8!?

Eli kommenteista päätellen sportsdirect on oikein luotettava paikka vaikka kaikki vaatteet onkin 90% halvempia kuin mitä täällä suomessa :wtf:

Mulle tuli tuo paketti joka sisälsi polkupyörän (24")ja läjän vaatteita, 7 päivässä. Seuraavaksi tilaan syssyksi tapoutin ja lonsdalen huppareita + lapsille sisäpelikengät. Miesten paidan koot aika reilut, esim lonsdale L pyöri minun päällä, muuten kenkien ja shortsien koot piti kutinsa muunnostaulukon mukaan ( kokovalitsimen vieressä) Mikä parasta, tommonen isokin paketti kotiovelle 8,99£ eli rapealla 10€!!!!

Mulle tuli tuo paketti joka sisälsi polkupyörän (24")ja läjän vaatteita, 7 päivässä. Seuraavaksi tilaan syssyksi tapoutin ja lonsdalen huppareita + lapsille sisäpelikengät. Miesten paidan koot aika reilut, esim lonsdale L pyöri minun päällä, muuten kenkien ja shortsien koot piti kutinsa muunnostaulukon mukaan ( kokovalitsimen vieressä) Mikä parasta, tommonen isokin paketti kotiovelle 8,99£ eli rapealla 10€!!!!

Onko noi kamat aitoja merkkikuteita? Jos on, halpaa on..

Pitää kyllä tarkistaa tuo sportsdirect! Itse voisin kehaista kickz.comia; kolme neljä kertaa olen asioinut ja tyytyväinen olen ollut joka kerta. Toimitus kestää noin viikon ja tulee kotiovelle ilmaiseksi. T-paitoja, huppareita ja yhden lippiksen olen toistaseksi tilannut (ja joitakin tennareita kuolannut). Normihinnat ei oikeastaan ole mitään superedullisia, mutta alessa on hyviä löytöjä, esim. 19 eurolla Eckon huppari joka maksoi Suomessa päälle 70 euroa.

En kyllä osaa sanoa, miksi ei olis aitoja. Tuskin noin näkyvä firma (lähettää ympäri palloa) piraattia uskaltaa myydä. Sieltä saa myös "anttila" tyylisen kuvaston, joskin on varmaan 500 sivuinen.

edit: Kattokaa ihmeessä ne sivut, meillä lapset kasvaa kovaa tahtia ja hinta laatu kohdallaan... Melkeen halvempi tilata kotiin ennenku hakea kaupasta (tietenki koot pitää sattua oikeen)

Yllä mainitusta kickz.comista itsellä positiivisia kokemuksia. Amerikkalaisesta Drjays.comista oon tilannu 7 vuotta vaatteita ja kaikki omalla kohdalla pelannu hyvin. Tosin pari viikkoa sitten broidilla tuli jotain ongelmia tullauksen yhteydessä, mutta se on ainoa kerta, kun joku on negatiivista sanonut tilaukseen liittyen (kuljetusyhtiö hoiti siis broidilla tullauksen ja veti ilmeisesti välistä?!?!).

Oli miten oli, niin mihinköhän noi SportsDirectin hinnat perustuu? Miten ne voi myydä noin halvalla? Noh... onhan noi Drjaysinkin hinnat aivan uskomattoman halpoja toisinaan ja silti laatu on ollu pääsääntöisesti asiallista.

Lisäks piti tiedustella, että onko UFS:llä enää yhtäkään myymälää Suomessa? Lahdesta ne ainakin lopetti ja kuulin keväällä, että Helsingin päämyymälää lukuunottamatta kaikki lopetettaisiin... mikä on tilanne? Onko Helsingissä myymälä jossain päin vielä toiminnassa?

Tuleeko noi kamat Sportsdirectiltä DHL postipakettina vai DHL express -kuriirikuljetuksella? Tällä hetkellä oon lomalla, joten jos teen nyt tilauksen, en varmaan ole paikalla, kun tilaus saapuu. Käsittääkseni jos on normaali DHL-postipaketti, niin se heitetään itellan hoidettavaksi Suomen puolella ja sen voisi hakea myöhemmin postitoimipaikasta. Jos siis ei ole kotona sitä toimitettaessa, kun taas kuriiripalvelu toimittaa tavarat itse.

Tulevat paketin kanssa kotiovelle. Jos et ole kotona niin voit sopia uuden ajan netistä millon tuovat paketin tai sitten haet itse dhl:n noutopisteestä.

Kävin just eilen noutamassa paketin (ei olleet saaneet kiinni aamulla enkä jaksanut odottaa seur. päivään). Siellä oli ISO kasa Sportsin tilauslaatikkoja ja DHL-varastoukkokin kysyi että onko siellä hullut päivät... :D

Ei nuo Tapoutit mun mielestä ole aitoja. Mulla on tämänvuoden 2012 mallistosta Believe-paita, joka on ostettu Suomesta, ja ero on mm. kokolapussa (SP:n kautta tulleissa pelkästään Tapout-logo, voin ottaa kuvat..), kankaassa (SP:n kautta tulleissa ohutta), leikkauksessa/koossa (Suomesta ostettu M ja SP:ltä ostettu L kokoero ihan saakelin suuri) ja esim. Tapout-hupparin sisävuori on semmoista valkoista untuvaa.

Lisäks piti tiedustella, että onko UFS:llä enää yhtäkään myymälää Suomessa? Lahdesta ne ainakin lopetti ja kuulin keväällä, että Helsingin päämyymälää lukuunottamatta kaikki lopetettaisiin... mikä on tilanne? Onko Helsingissä myymälä jossain päin vielä toiminnassa?
Myyrmannissa Vantaalla on myymälä. Vielä kohtuu uus, avattiin muistaakseni keväällä tai kevättalvella 2012.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom