Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö jotain muotivaatteita netistä edullisesti? Tai löytyykö juhla-asuja halvalla jostain verkkokaupasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ostan usein Ebaystä käytettynä tai uutena. Britit tuntuu myyvän aika hyväkuntoista käytettyä usein selvästi halvemmalla kuin suomalaiset kulahtaneita riepujaan huutonetissä. Postikulutkaan ei paljoa Suomen postikuluille häviä.

http://www.iafstore.com/eng/

Onko kenelläkään kokemusta kyseisetä nettikaupasta? Tuolta löysin aika paljon halpoja vaatteita (everlast, gasp) joita ajattelin tilata. Postikulut näytti olevan suomeen 19€.

Eikös nuo Gaspin vaatteet ainakin oo tuolla ihan samoissa hinnoissa kuin täällä kotosuomessa?

http://www.zoovillage.com

Zoovillagesta on hyvä edustus eri merkkien t-paitoja ja kauluspaitoja. Löytyy todella moneen makuun. Itse tilasin jonkun paidan pari vuotta sitten ja ainakin silloin toimi homma sujuvasti. Bonusta myös siitä, että ei välttämättä tarvitse luottokorttia vaan maksun voi tehdä myös visa-electronilla.

Eikös nuo Gaspin vaatteet ainakin oo tuolla ihan samoissa hinnoissa kuin täällä kotosuomessa?

Taitaa ne suunulleen olla, mutta oli siellä jotain tuotteita jotka oli vähän halvempiakin. Aateltiin vaan perheen sisällä tilata heti vähän isompi satsi tuolta, niin samallahan tuolta ne gaspin tuotteet sitte saa...

Siis mitä ite streetwear vaatteita oon tykänny on shakkshop.fi .. Siel on todella halvat hinnat, ja se asiakaspalvelussa oleva lady kuulostaa söpöltä ;)

Nostetaanpas ketjua parilla mielenkiintoisella nettisivulla joihin eilen törmäsin

SportsDirect.com

ISO brittiläinen urheilu(vaate)kauppa. Ja mikä parasta: se on halpa. Muunmuassa TAPOUT ja Everlast hupparit alkaen ~10e (SALE 80% OFF) sekä iso läjä kenkiä ja muita vaatteita jotka ovat aivan naurettavan hintaisia. Itse laitoin heti eilen tilauksen tuolta vetämään, joten en voi vielä taata kaupan toimivuutta tai tuotteiden laatua, mutta muualta foorumeilta olen lukenut vain hyvää palautetta niin toimituksesta kuin vaatteiden laadustakin. Jokaiseen tilaukseen kuuluu 9e postikulut ja ainoana miinuksena näyttäisi olevan asiakaspalautus, jotka täytyy maksaa omasta pussista. HUOM: Vaatteiden kokoerot voivat heitellä tuolta tilattaessa, koska ovat merkkikohtaisia.

Campadre.fi

Campadre ei olekaan ihan tavallinen verkkokauppa. Campadressa tuotteet ovat vain rajoitetun ajan myynnissä (5vrk tai niin kauan kun niitä riittää), jonka jälkeen kampanja menee kiinni eikä kyseisiä tuotteita voi enää tilata. Tuotteet ovat yleensä ns. "merkkivaatteita". Tuotevalikoima on kohtalaisen laaja, koska kampanjat ja tuotteet vaihtelevat viikoittain. Tässäkin kaupassa suurimpana valttina on hinta, tuotteet ovan kamppanjoissa huomattavasti halvempia kuin muissa verkkokaupassa. Lisäksi postikulut ovat ilmaiset, kun tilaat 80e:llä. Ihan mielenkiintoinen sivu jota kannattaa aika-ajoin seurailla, jos jotain itselle sopivaa on sattunut ilmestymään kampanjaan. HUOM: Jos liityt jäseneksi yllä olevan linkin kautta (et sitoudu mihinkään), saa allekirjoittanut muutaman euron tililleen jos päätät joskus tehdä tilauksen sivuilta. :)

Ilmoita toki tänne sitten kun Sportsdirectin kamat tulevat ( jos tulevat :D ), niin tietäisi onko minkälainen sivusto.

Lisätään vielä että onko tilaus sieltä suoraan kortilla vai postiennakko?

Ilmoita toki tänne sitten kun Sportsdirectin kamat tulevat ( jos tulevat :D ), niin tietäisi onko minkälainen sivusto.

Lisätään vielä että onko tilaus sieltä suoraan kortilla vai postiennakko?
Jees ilmoittelen, muitten kokemusten mukaan n. viikon verran on toimitus Suomeen kestänyt, eli saas nährä.

Suoraan kortilla (Visa Electron) maksoin, ei mahda postiennakolla pystyä tuolta tilaamaankaan.

Olin tilaamassa tuolta sportsdirectiltä, niin pärähti ruutuun
Ilmoitettu huijaussivu!

Tämän sivun osoitteessa ww.verifiedbyvisa-mastercardsecurecode.com on ilmoitettu olevan huijaussivu ja sen avaaminen on turvallisuusasetuksiesi mukaisesti estetty.

Mitä vittua?

e: rikottu hyperlinkki

Kaveri on tilannu useaan kertaan tuolta sportsdirectiltä, jotain viikossa tai jopa alle ovat kamat tulleet ja laadukkaita ovat kuulemma.

http://jerone.fi/ <--- Suosittelen isosti ! Aikoinaan löysin tämän suomalaisen nettikaupan silloin kun aloittelivat, ja vinkkasin poikaystävälle. Vaatteet ovat juuri hänen tyylisiään, joten tilausta meni, ja nopeasti tuli :) Tyyliin, maanantai-aamuna tilasi, niin tiistaina vaatteet saapuivat :) (Sivuilla lupaavat 1-2 päivän toimitusaikaa, pk 5€ riippumatta paketin koosta) Ja palautuskin on ihan ilmaista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom