Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedättekö mikä zalandossa vituttaa? Mallikuvien olmit muistuttaa enemmän pystyynnostettua koiranoksennusta kuin miestä. Sitten niille on lyöty päälle liian pieni koko esiteltävästä vaatteesta, ota nyt sitten selvää miltä se kledju näyttää. Tossa esimerkki:
Onpas haastavaa löytää kesätakki. Jos joku malli näyttää ookoolta, voi olla varma että se on nailonia tai polyamidia. Kuka ihme pitää moisia sadetakkeja?
Yritin Sportsdirectiltä tilata vaatteita, mutta kun olen syöttänyt visan tiedot ja tehnyt sen tunnistautumisen niin tulee tämmöinen teksti:
Sorry but this transaction has been declined by your bank, please try an alternative method of payment
Ollaan aikaisemminki monta kertaa tilattu tuolta vaatteita kimppatilauksena perheen kanssa, ja äiti on tehnyt tuossa sen maksun ja hyvin on sujunut. Nyt hänelläkin teki samaa.
Koitin ottaa yhteyttä tuonne mutta en oikeen osannut.
Mikähän tuossa nyt mättää. Tuli melkoinen kasa tilattuu Tapoutin t-paitoja kun halvalla sai (köh aitoja)
Yritin PayPaliinkin kautta niin samaa herjas
Word. Tai sitten mallilla on hieno takki päällä mutta muu vaatetus ei sovi takin kanssa mitenkään. Luulisi, että heiltä löytyisi jonkin verran edes tyylitajua :D
tänään tuli sports directiltä 7 tpaitaa ja yksi huppari. Kaikki tapouttia. Helvetin hyvä laatu ja oikein kokoisia koko L. Jatkossakin tilaan tuolta.
Vittu mulla ei onnistu vieläkään maksaminen sportsdirectistä.
Verkkopankista on annettu hyväksyntä verkkomaksuihin mutta ei.
Otin myös pankkiin yhteyttä ja sieltä sanottiin että ilmottaa asiasta sportsdirectille
Otin sinnekin yhteyttä mutta siellä sanottiin että ottaa yhteyttä pankkiin.. vittu lennän kohta sinne britteihin ja ryöstän koko kaupan
Vittu mulla ei onnistu vieläkään maksaminen sportsdirectistä.