Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hakusessa hyvin ohut huppari. Mustan värisenä, hyvin ohut, paitamainen ei kuitenkaan slim-fit. Jos joku bongaa niin kiitoksia.

Macy`sin väittäisin olevan luotttava. Ainakin amerikan manner on täynnä noita liikkeitä. Tietty tullit jouvut maksaa jos tillaat.

Tiedättekö mikä zalandossa vituttaa? Mallikuvien olmit muistuttaa enemmän pystyynnostettua koiranoksennusta kuin miestä. Sitten niille on lyöty päälle liian pieni koko esiteltävästä vaatteesta, ota nyt sitten selvää miltä se kledju näyttää. Tossa esimerkki:

HI122G01I-K00@5.jpg

Onpas haastavaa löytää kesätakki. Jos joku malli näyttää ookoolta, voi olla varma että se on nailonia tai polyamidia. Kuka ihme pitää moisia sadetakkeja?

Yritin Sportsdirectiltä tilata vaatteita, mutta kun olen syöttänyt visan tiedot ja tehnyt sen tunnistautumisen niin tulee tämmöinen teksti:
Sorry but this transaction has been declined by your bank, please try an alternative method of payment

Ollaan aikaisemminki monta kertaa tilattu tuolta vaatteita kimppatilauksena perheen kanssa, ja äiti on tehnyt tuossa sen maksun ja hyvin on sujunut. Nyt hänelläkin teki samaa.
Koitin ottaa yhteyttä tuonne mutta en oikeen osannut.
Mikähän tuossa nyt mättää. Tuli melkoinen kasa tilattuu Tapoutin t-paitoja kun halvalla sai (köh aitoja)

Yritin PayPaliinkin kautta niin samaa herjas

Tiedättekö mikä zalandossa vituttaa? Mallikuvien olmit muistuttaa enemmän pystyynnostettua koiranoksennusta kuin miestä. Sitten niille on lyöty päälle liian pieni koko esiteltävästä vaatteesta, ota nyt sitten selvää miltä se kledju näyttää. Tossa esimerkki:

HI122G01I-K00@5.jpg

Onpas haastavaa löytää kesätakki. Jos joku malli näyttää ookoolta, voi olla varma että se on nailonia tai polyamidia. Kuka ihme pitää moisia sadetakkeja?

Word. Tai sitten mallilla on hieno takki päällä mutta muu vaatetus ei sovi takin kanssa mitenkään. Luulisi, että heiltä löytyisi jonkin verran edes tyylitajua :D

Yritin Sportsdirectiltä tilata vaatteita, mutta kun olen syöttänyt visan tiedot ja tehnyt sen tunnistautumisen niin tulee tämmöinen teksti:
Sorry but this transaction has been declined by your bank, please try an alternative method of payment

Ollaan aikaisemminki monta kertaa tilattu tuolta vaatteita kimppatilauksena perheen kanssa, ja äiti on tehnyt tuossa sen maksun ja hyvin on sujunut. Nyt hänelläkin teki samaa.
Koitin ottaa yhteyttä tuonne mutta en oikeen osannut.
Mikähän tuossa nyt mättää. Tuli melkoinen kasa tilattuu Tapoutin t-paitoja kun halvalla sai (köh aitoja)

Yritin PayPaliinkin kautta niin samaa herjas

Tarkastappas verkkopankista onko verkkomaksaminen laitettu voimaan. Vaikuttaisi että sitä ei ole aktivoitu verkkopankin kautta.

Word. Tai sitten mallilla on hieno takki päällä mutta muu vaatetus ei sovi takin kanssa mitenkään. Luulisi, että heiltä löytyisi jonkin verran edes tyylitajua :D

No sen toisaalta tietää että noi on mahdollisimman halvalla tehty, kadulta on vedetty joku narkki kaljapalkalla, päälle lätkitty sarjana muutama sata kledjua ja kuvat räps.

miesten takit

Kaikki kantamassa rahansa ulkomaille? Suomestakin löytyy ainakin Jeronesta paljon näyttäviä vaatteita. Ite pistin just tilaukseen sieltä yhden miesten takin ... ja tyytyväinen olin, mutta eihän kaikki sovi kaikille :)

tänään tuli sports directiltä 7 tpaitaa ja yksi huppari. Kaikki tapouttia. Helvetin hyvä laatu ja oikein kokoisia koko L. Jatkossakin tilaan tuolta.

Vittu mulla ei onnistu vieläkään maksaminen sportsdirectistä.
Verkkopankista on annettu hyväksyntä verkkomaksuihin mutta ei.
Otin myös pankkiin yhteyttä ja sieltä sanottiin että ilmottaa asiasta sportsdirectille
Otin sinnekin yhteyttä mutta siellä sanottiin että ottaa yhteyttä pankkiin.. vittu lennän kohta sinne britteihin ja ryöstän koko kaupan

Vittu mulla ei onnistu vieläkään maksaminen sportsdirectistä.
Verkkopankista on annettu hyväksyntä verkkomaksuihin mutta ei.
Otin myös pankkiin yhteyttä ja sieltä sanottiin että ilmottaa asiasta sportsdirectille
Otin sinnekin yhteyttä mutta siellä sanottiin että ottaa yhteyttä pankkiin.. vittu lennän kohta sinne britteihin ja ryöstän koko kaupan

Oletko koittanut tehdä Paypal tilin ja maksaa sen kautta? Edit. Katsaus edelliselle sivulle paljasti, että näin olet tehnyt.

Todella hyvä ja halpa kauppa kyllä. Kauhean kasan huppareita, college housuja ja t-paitoja olen tuolta tilannu parin viime kuun aikana lähinnä salivermeiksi ja varmaan 120 euroa mennyt yhteensä rahaa. Niin ja jotain lenkkareita myös. Tosi hyvälaatusta tavaraa kyllä. Nopea toimituskin vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom