Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan tilannut treenihousuja/shortseja salille sportsdirectiltä? Löytyykö sieltä mitään hyviä, ei osunut silmään ainakaan kun noita housuja on tuolla 10 kategoriassa 30 sivua... :D

Shortsit tilasin. Niin no, mitkä on hyvät. Otin itse omaan tyyliini sopivat, olivat jotkin Karimor running shortsit. Melko lyhyet lahkeet mutta mun mielestä just sopivat salille. Kaikkihan ne siellä varmasti hyviä on, mutta pitää vain löytää se omaan tyyliin sopiva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan tilannut SD:stä noita Firetrapin t-paitoja? Millaisia ovat kooltaan, kun näyttävät melko kireiltä? Ovatko verrattavissa esim. Tapoutin t-paitoihin?

Onko kukaan tilannut SD:stä noita Firetrapin t-paitoja? Millaisia ovat kooltaan, kun näyttävät melko kireiltä? Ovatko verrattavissa esim. Tapoutin t-paitoihin?

Minä tilasin niitä muutaman. Ovat huonoimpia laadultaan (ohut kangas ja esim kaula-aukko tuntuu vähän isolta) kuin muut tilaamaani merkit, eli Puma, Airwalk, Lonsdale jne. Koot ovat vähän löysän puoleisia ja paitojen malli on aika pitkä helmasta. Oon 186 ja 93 kg ja L:n paidat on semmosia semiok. Pienempikin menis, mutta isompaa ei missään nimessä.

Kaveri taas tykkäsi noista kesäpaitoina juuri ohuen kankaan vuoksi. En osaa sanoa vielä venyykö noi pahasti ajan myötä, kun kerran pari pitänyt vasta korkeintaan.

Mistä löydän n. satasella hyvän ja laadukkaan baseball-takin kevyellä vuorella? Disturbilla on tota cipo&baxxin takkia mutta pelkään että koko xl on just hiukan liian iso, eikä siellä oo pienempää kokoa. Carlingsilla kävin ja siellä oli monia malleja, mutta ei enää kokoja jäljellä oikeen muista kun yhdestä vuorettomasta NY takista joka sekin maksoi 90e ilman mitään vuorta. Haussa olis just tollanen cipo&baxxin tyylinen takki, kun thor steinarin takkiin ei ihan ole varaa :D Vinkkejä mistä etsiä?

Shortsit tilasin. Niin no, mitkä on hyvät. Otin itse omaan tyyliini sopivat, olivat jotkin Karimor running shortsit. Melko lyhyet lahkeet mutta mun mielestä just sopivat salille. Kaikkihan ne siellä varmasti hyviä on, mutta pitää vain löytää se omaan tyyliin sopiva.

Hyvät hengittää jotenkuten ja on tarpeeks joustavat mavessa ja kyykyssä..

Onko kukaan tilaillut lähiaikoina Sportdirectiltä vieläkö homma toimii?

Viikko sitten tuli penskoille läjä vaatteita ja itelle huppari. Toimii edelleen kuin junan vessa.

Lonsdalelta tilasin IP lajiin kengät, shortsit, hand wrapsit sekä mouth guardin eli hammassuojat.

Monot, shortsit ja hand wrapsit on kyllä enemmän kun hintansa arvoset, mutta ei saatana noi hammassuojat... :hyper: Hammassuojien pakkaus oli auki ja se suojaava muovi oli vääntyny. Hintalapputarra oli ikään kuin yritetty hinkata pois. Sisältä löyty sitten itte hammassuoja boksi, jonka lonsdale logo oli lähes kauttaaltaan kulunu ja itse boksikin oli täynnä naarmuja ja muita käyttömerkkejä.

Sitten ne hammassuojat... Kolmasosaa pinta-alasta koristaa ruskeahko/harmaa lika tms. töhnä ja ne kohdat, jotka ei oo tän moskan peitossa, on niin ikään naarmuja ja muita käytön jälkiä täynnä.

Tosta siis pojille laatu hammassuojat. Olikin vähän liian halpa hinta ollakseen totta, ei sillä tosin että ne tossa mainitsis että tavara on käytettyä :D Yritin pistää arviota tuotteesta, mutta sivun modet jätti mun arvion (joka oli kyllä asiallinen, mutta ei noiden... myyntiä edistävää tietoa täynnä) julkasematta, joka tekee tästä tilanteesta entistä huvittavamman. Ei ihme, että tuotteesta ei oo yhtään arviointia kun ei noista positiivista palautetta voi antaa ja negatiiviset palautteet vuorostaan jätetään julkasematta.

Nyt otin custom serviceen yhteyttä. Mielenkiinnolla odottelen mitä vastaavat.

Sportsdirectillä nyt free delivery kampanja, eli yli 60e tilauksissa ei postikuluja. Alennuskoodi: FREEDEL50. Tuli tilattua taas kaikkee roinaa ku halvalla saa :face:

Kysytääs täältä ku ajattelin tilata lenkkarit tuolt sports directistä.

NIIN mites noiden Adidaksen kenkien kanssa,onko koot ihan samat ku Nikeissä?Esim mulla on Nikeissä us8 aika hyvä eli uk7 ni onko adduissa noi koot suht samoja?

Onko EU:n sisällä mitään hyvää mittatilausvaatekauppaa. En tarkoita pelkästään pukuja vaan myös kauluspaitoja, housuja jne. Itsellä on aivan hämärä vartalotyyppi :)

Nyt kerrottava jotain negatiivista Sportsdirectistä: aikaisemmin palvelu on selkeästi ilmoittanut, jos joku vaate on Pre-order-tuote. Nyt kuitenkin tilauksen yhteydessä erään tuotteen kohdalla tuota tietoa ei selkeästi näkynyt. Kun kävin läpi vielä juuri siinä ennen maksua sen ostoskorin ja esi-tilausvahvistuksen, niin Pre-order-varoitusta ei missään lukenut. Ei myöskään välittömästi tilauksen tehtyäni. Myöhemmin tuli sitten meili, jossa ilmoitettiin, että maaliskuun 10. päivä lähtee vasta tämä 150 € tilaus eteenpäin, koska YKSI tuote on pre-order-tuote. Mietin ensin, että perun tämän tuotteen, mutta sivuston FAQ-osiossa annettiin selkeästi ymmärtää, että kun tilaus on tehty, niin MINKÄÄNLAISIA muutoksia ei oteta vastaan. Koko tilauksen voi toki YRITTÄÄ perua... muuten ei tulla vastaan.

Järjellä ajateltuna toki todettava, että eipä tuo maailmani nyt kaadu siihen, jos paketti lähtee vasta 10.3 eteenpäin, mutta ikävää kuitenkin tuollainen.

Laita mailia et ottaa sen yhen tuotteen pois tilauksesta tai et peruu koko tilauksen. Kai ne nyt siihen suostuu

Niin; voimakas tilauksen perumisen uhka voisi kääntää kelkan. Nyt kuitenkin järjellä mietittynä tuntuu, että ei ole niin justiinsa, jos tuotteet tulee vasta silloin maaliskuussa. Kyllähän noita vaatteita tuolla kaapissa on :)

Asiasta toiseen; mites noiden Bullfarm-vaatteiden mitoitus? Ovatko koot samaa sarjaa, kuin esim. Tapout-vaatteiden? Bull on on sen verran iso mies, että tuli alkuun ajatus, että se Bullfarmin L on sama kuin muiden vaatevalmistajien XL :puntti:

Niin; voimakas tilauksen perumisen uhka voisi kääntää kelkan. Nyt kuitenkin järjellä mietittynä tuntuu, että ei ole niin justiinsa, jos tuotteet tulee vasta silloin maaliskuussa. Kyllähän noita vaatteita tuolla kaapissa on :)

Asiasta toiseen; mites noiden Bullfarm-vaatteiden mitoitus? Ovatko koot samaa sarjaa, kuin esim. Tapout-vaatteiden? Bull on on sen verran iso mies, että tuli alkuun ajatus, että se Bullfarmin L on sama kuin muiden vaatevalmistajien XL :puntti:

Ei mitään hätää, laitat vaan sähköpostia jossa kerrot tilauksen numeron ja poistettavan tuotteen. Mulla onnistunut ainakin 3 kertaa nimimerkillä puusilmä;)

Heitetääs nyt tähän ketjuun vaikkei tässä enää kerkiä tilaamaan.
Maanantaina etelään lähössä ja pitäs löytää joku törkee hawaii-paita, onko pakkislaiset moisia bongaillu kaupoissa näin talvella?

Etelässä oli joka toisen intialaisen kojussa tosi törkeitä Hawaiji-paitoja. Tosin suurin koko heillä on XL, joten jäi meikäläiseltä saamatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom