Vaatteita netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Op mullakin. Ite teen nyt niin että sisko kun tilaa tuolta niin pistän samaan tilaukseen omat kamat, koska hänellä maksu onnistuu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkosen outoa, että saman pankin sisällä samanlaiset kortit toimii eri tavalla.

Itsellä on ollut ikuisuuden jo pelkkä Visa Electron ja ei ikinä ole ollut mitään ongelmia maksamisesssa mihinkään päin. Jotkut sitten taas kiroavat, ettei Electron toimi yhtään missään :D

Kylläpä kestää, kun yli 1,5vk on sportsdirectin tilauksesta mennyt, eikä pakettia näy. Mitä käy, jos DHL tuo paketin ja et ole kotona?

Ne jättää lapun että tuu noutaa lähimmältä DHL pisteeltä. Saattaa ne tietty postiinki jättää sen mut, ite oon aina joutunu hakee sen paikan päältä.

Ne päivitti tuohon seurantaan jotain consignee premises closed? Eli saajan eli mun tilat suljettu ?Weird..eipä ole paljoa viestejä näkynyt.

Tuli laitettua tänään Sportsdirectille tilaus menemään. Kengät, paita ja lippis + postikulut yhteensä 45 euroa. Ei kovin paha.

Katotaan miten menee toimituksen kanssa.

Sportsdirectiltä tuli laitettua ensimmäinen tilaus. Saa nähdä koska paketti tulee. 5kpl t-paitoja, pari lippistä, boksereita ja sukkia, arskat. Hintaa tuli postareineen n.70€. Halpaa on jos vaan perille tulee:)

Eivät näköjään everlastia vieläkään toimita suomeen vaikka joku edellä niin sanoikin. Tuli aamulla sähköposti, että everlastin tuotteet poistettu tilauksesta.

Tuo on kyllä syvältä perseestä että eivät everlastin tuotteita laita. Ois niin makeita huppareita.

Itellä nykyisin onnistuu tuo maksaminen kun mulla tuli uudet verkkopankki tunnukset. Aiemmin varmaan ollu verkossa maksaminen 0e tms.

Tuleeko muuten tuolta SD:ltä seurantakoodi sähköpostiin kun paketti lähtee? Tunnuksia en sivuille tehnyt.

Tulee kyllä.

Huomenna pitäisi postin mukana tulla taas tavaraa itselle. Keskiviikkona lähti liikkeelle, joten melko nopeasti taas tuli. Kenkiä, sukkia, kalsareita, collegehousuja ja huppareita tullut tuolta tilattua vinopino ja hyvin on kestäneet jatkuvassa käytössä. Muutama kunnon kokoinen kahvimukikin ja muuta Manchester United aiheista krääsää kun niin halvalla saa.

Lauantai iltana tosiaan laitoin tilauksen ja tunti sitten tiputettiin paketti ovelle. Kaikki tuotteet oli niinkuin pitikin paitsi nuo everlastit olivat poistaneet ja korjanneet loppusumman niin että oikea summa lähti tililtä. 4 kpl t-paitoja (firetrap ja tapout), cappi, arskat, parit lonsdalen boxerit yht. 58€ posteineen. Halpaa on kun nuo t-paidatkin maksaa suomessa 20-30€/kpl. M-koko oli sopiva noista paidoista tälläselle 174/73 lihaksettomalle juoksijalle:)

edit. Ja tosiaan 10+ toiminnasta sports directille:thumbs:

Morotti, morotti.

Puntti-Turolla on kasvanut lihakset niin suuriksi, että edessä on yllättäen seuraava ongelma: mistä löytää tarpeeksi suuria vaateita?

Etsin takkia.

Olen siinä pisteessä, että muutaman vaatemerkin suurin koko mahtuu vielä päälle, XXL hellyhansen alkaa olla jo turhan tiukka, adidas ja fjällräven on vielä tarpeeksi tilavia.
En tykkää käyttää ihonmyötäisiä kledjuja, koska en ole mikään hauispateilla pätevä runkkari. Eli vaihtoehtoina ei ole tällä hetkellä kuin adidas ja fjellu, mutta mielellään voisin hankkia jotain muuta.

En tykkää armeijavaatteista, joten ne ei käy. Varsinaiset bodarien vaatteet ei vaikuta hyvältä.

Kysymys: Mistä kaikki isot koripalloilijat ja vaikka jenkkifutiksen pelaajat hankkii vaatteensa?
Etsin ensisijaisesti sellaista normipitkää toppatakkia.

Olen hieman yllättynyt, että tämä ongelma tuli näin nopeasti eteen. Turo on tosin ollut puntilla.
Mutta. Tähän vaikuttaa yhtä paljon nykyinen vaatetrendi, joka on merkittävästi aikaisempaa tiukempi. Kaupoissa suuri osa vaatteista on slim-fit tyyliä, regular on muka nyt se löysempi, mutta eipä löydy enää mistään vuosia sitten hyvinkin tavallista comfort- fit mallia. Hiphopparitkin vaikuttavat siirtyneen käyttämään melkein ihonmyötäisiä vaatteita.
Reilu vuosi sitten reidet kasvoivat sen verran suuriksi, ettei regular mallin housut enää mahtuneet jalkaan:rock:. Harrastin teininä punttia, ja muistin että silloin mulla oli hyvän väljät Dockersin comfort-fit housut. No niin, ajattelinpa tyytyväisenä, että tilaan ne jostain nettikaupasta. Eipä löydy ei! Dockers (ja samoin vielä Levis) on poistanut comfort-fit malliset vaatteet euroopan myynnistä kokonaan. Niitä saa vain paikanpäältä jenkeistä.

Puuttuuko euromiehiltä nykyään kokonaan reisilihakset? Multa ei puutu.

Housuongelman sain kuitenkin jo ratkaistua. Löytyi yksi toinen jenkkiläinen vaatemerkki, joka myy löysempiä chino-housuja vielä eurooppaan. Voin kertoa mikä se on, jos saan vinkkiä takkiongelmaan.

Ilmeisesti moni vaatemerkki tekee erikseen tosi suuria kokoja myytäväksi big&tall liikkeissä. Missäköhän niitä löytäisi suoraan netissä? En viitsi käydä pienessä paikallisessa kys kaupassa, koska en varmaan niiden malleista tykkää. Olen aika valikoiva.

Joo, mulla on reisilihakset ja en ole hauispateilla pätevä runkkari.

Pitää hankkia joku löysä armeijatakki tai sitten googlaamani perusteella löysinkin erikseen isojen miesten liikkeitä, jossa on isompia kokoja. Sieltä ne koripalloilijat varmaan vaatteensa hankkii. Jees.

Nykyinen vaatetrendi on huono ihan käytännönkin kannalta. Ei kireät vaatteet päällä pysty oikein tekemään mitään.

Onko porukka palautellut tuotteita sports directille? Ei taida halvoissa tuotteissa paljon olla järkeä? 40€ takki pitäisi palauttaa mutta postikulut oli melkoiset kun katsoin postin sivuilta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom