Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista ottaa ne sieltä ulos kun pesu on loppunut, eikä vuorokauden päästä ;)
nojoo.. joskus sattuu jäämään aina vähän pidemmäksi ajaksi nuo vaatteet sinne
Mun käsittääkseni huuhteluainetta ei kannattais käyttää vaatteiden pesussa, se vie kankaalta elastisuuden. Esim huppparin resori väljähtää sellaiseksi eivenyväksi.. Kyl te tiedätte
edit- toisaalta pehmentäähän se huuteluaine, eikä tuu korppusia huppareita.
En mä tiedä. Tulkaa nyt joku pesuexpertti ja kertokaa faktoja.
Troy tsiittaa :D
Itsekin voisin kysyä yhden mieltä askarruttavan jutun. Jos vaatteissa on nappeja tai vetoketjuja, niin pitääkö niiden olla kiinni vai auki? Jotkut ihmiset ovat sanoneet, että ehdottomasti kiinni ja toiset sanoo, että auki. Kertokaa minulle universaali totuus, plz :D
Joo o, eli tänne vois laittaa jotain vinkkejä kuinka ne vaatteet pestään OIKEIN. Nykyään kun pesen vaatteeni itte niin esim. jotkut hupparit ovat ihan korppuja kun ne ovat kuivia :O
Kaikkihan alkaa pyykin lajittelusta, eli pese koneessa samanaikaisesti materiaaliltaan samanlaisia vaatteita. Eli kerää hupparit, ym . muut puuvillaiset vaatteet samaan erään ja sitten erikoismateriaalit omaansa. Golleget ja puuvilla yleensä sietää ja tykkääkin huuhteluaineesta, ja kuten jo sanottu, moni keinokuitu, eikä myöskään farkut tarvitse huuhteluainetta.
Muistathan lajitella vaatteet myös värin mukaan..
Joo, mutta aina kun hankit uuden vaatekappaleen, niin tutustu sen pesu- ja hoito-ohjeeseen heti,sillä pesujen myötä tahtovat pesuohjelaput haaleta olemattomiin ja on vain arvailujen varassa, että miten ko. vaatetta tulisi pestä.
Mites on tuon pesuaineen kanssa?? Olethan ostanut värilliselle ja valkopyykille omat aineet, huomioinut annosteluohjeet, veden kovuuden vaikutuksen, pesuaineen kosstumuksen siis että käytätkö pulveria vai nestemäistä..?
Ja jos vain intoa riittää, niin moni puuvillainen paita pehmenee myös silitysraudan myöt, joten kannattaa aloittaa uutena harrastuksena vaatteiden silittäminen..