Vaahdon kirous!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
Mua vituttaa semmone tässä että ku teen iltaprotskut ni sitte ku lisään veden ja sheikkaan kaiken sekasin , ni se vaahtoaa aivan helvetisti. sitte sitä vaahtoa ei saa kunnolla juotuakkaan ja aamulla kattoo ku vaahdot laskeutunu ni siinä o jotain desi sitä kamaa pohjal. oisko kellään jotai vinkkii et mitä vois lisää ettei toi niin perkuleesti vaaahtois.

käytän iltaprotskussa maltoo + maitoprotskuu ja joskus viel kreaa jaa glutaa

Harmittaa vaan ku menee niin paljo aina hukkaan :)

punttiskulle sanoi:
Mua vituttaa semmone tässä että ku teen iltaprotskut ni sitte ku lisään veden ja sheikkaan kaiken sekasin , ni se vaahtoaa aivan helvetisti. sitte sitä vaahtoa ei saa kunnolla juotuakkaan ja aamulla kattoo ku vaahdot laskeutunu ni siinä o jotain desi sitä kamaa pohjal. oisko kellään jotai vinkkii et mitä vois lisää ettei toi niin perkuleesti vaaahtois.

käytän iltaprotskussa maltoo + maitoprotskuu ja joskus viel kreaa jaa glutaa

Harmittaa vaan ku menee niin paljo aina hukkaan :)
Maltoo iltaprotskussa :eek: :wall: Eikö läskiä keräänny?
Ei siihen vaahtoamiseen auta muu kuin tuotteen vaihto toiseen tai sit teet niin, että vatkaat sen pirtelön ja annat hetken vaahdon laskeutua jääkaapissa ja kulautat kurkkuun :kuola:

edit: vai tuliko nyt kirjoutusvihre malto=maito :jahas:

Kokeileppa olla "sheikkaamatta" niin kovaa tai yritä sekoittaa lusikalla. Vielä parempi idea.. sheikkaa se jo aamulla, niin on illalla valmista ;)

joo mulla on sama juttu mut mä kuitenkin saan juotua.onko sulla semmone "sekotuspullo" mä oon tehny niin et kun oon ravistanu se vaahtoo oota vähä aikaa juon sitte ja lisää vettä vähän ja sekoitan uudestaan tietysi mulla voip johtua liiallisesta ravistuksesta ehkä sullakin?
vastatkuut viisaammat

oho tuli meitsi vastaus vähä myöhässä oli 2v:tä tullu jo välissä

Joo älä maltoa laita illalla.. Vaihda tuotetta ja jos kaikki maitoprotskut vaahtoaa noin pirusti (ei muuten vaahtoa:) niin tee sitten heraprotsku maitoon.. Ja kokeile silleen että et käytä sitä sheikkerin ritilää niin ei vaahtoa niin paljoa.. paakkuja tosin voi jäädä :urjo:

punttiskulle sanoi:
sitte ku lisään veden ja sheikkaan kaiken sekasin , ni se vaahtoaa aivan helvetisti. sitte sitä vaahtoa ei saa kunnolla juotuakkaan ja aamulla kattoo ku vaahdot laskeutunu ni siinä o jotain desi sitä kamaa pohjal. oisko kellään jotai vinkkii et mitä vois lisää ettei toi niin perkuleesti vaaahtois.

Hmm, käytätkö sitä ritilää sheikkerissä? Ota se pois ja hölskytä sitten, ei vaahtoa ihan niin paljoa. Toinen vaihtoehto on myrkyn vaihto toiseen, kuten Tylerd sanoikin jo.

Sheikkaat vähemmän, tai sitte vaan vaihdat tuotetta vähemmän vaahtoovaan. Itestäni toi malto kyllä iltaprodes kuulostaa aika hurjalta. :kuola:

Mulle joku totesi, että jos paljon vaahtoaa, on huonon proteiinin merkki...
Mulla vaahtokamat itsellä kuitenkin myös;)

Laitat eka vähän vettä ja sitten jauhot. Sitten sekotat ja sitten se maito ja taas vähän keinuttelet että menee sekasi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Maitoproteiinit tahtoo vaahdota, ainakin ne mitä mulla on ollut. Heraa ja rypsäriä vaan nii ei paljon vaahtoamisongelmia ole... :evil:

jooh mutta pitääpä ton ritilän kanssa kokeilla ja sit vähä sheikkaamista rajottaa :) , tosin sitte ku ei kunnolla vatkaa ni tuppaa tulee semmonen fiilis et ois laittanu soraa sekaan ku klönttejä jää pirusti.

pexxi sanoi:
Mulle joku totesi, että jos paljon vaahtoaa, on huonon proteiinin merkki..
Prode myyjien keksimiä höpö puheita, itse olen kuullut kans saman ja yllättäen kauppiaan suusta :)

Kyllä ne jokkut kalliitkin prodet vaahtoa ja joissakin on vitullinen ero vaahtoamisessa eri makujen välillä vaikka tuote on täysin sama....

Eipä ole omalle kohdalle koskaan sattunut tuotetta joka olisi vaahdonnut kovasti. Kaikki tuotteet vähän vaahtoavat, mutta yleensä nämä "vaahtoamiset" johtuu siitä että tuote on sekoitettu rasvattomaan maitoon.

teemupii sanoi:
Eipä ole omalle kohdalle koskaan sattunut tuotetta joka olisi vaahdonnut kovasti. Kaikki tuotteet vähän vaahtoavat, mutta yleensä nämä "vaahtoamiset" johtuu siitä että tuote on sekoitettu rasvattomaan maitoon.

Kokeileppas huviksesi kaseiinia. Joku 40 gramma annos sheikkeriin ja se on vaahtoa täynnä koko paska. Mutta jos sekottaa vaikka suhteessa 1:1 heran kasnsa, niin vaahtoamisongelma putoaa murto-osaan.

ah , lisäsin 1rkl heraa tohon yö protskuun ni vaahtoo jää enää tommonen 5mm kerros pinnalle ku antaa minuutin laskeutuu. kiitti neuvosta :)

Suositut

Back
Ylös Bottom