Mulla on sellainen kiva ongelma, että on ollut nyt jo viimeiset 8 päivää kauhea hedari päällä joka päivä. En ole muuttanut syömisiäni mitenkään, vitamiinit popsin tunnollisesti, nukun ihan samoin kuin ennenkin, en ole käynyt keitolla tms. Mutta silti on viime sunnuntaista lähtien ollut perkeleenmoinen jyskytys päässä koko ajan.
Sattuu pahiten, kun yrittää liikkua nopeasti eli jos nousen sängystä ja lähden kävelemään on varmaa että ensimmäisten 2 askeleen jälkeen tarraan päästäni kiinni ja kaadun tuskasta huutaen maahan.
Pahinta on, kun ei uskalla treenata. Olen popsinut kaikki mahdolliset kipulääkkeet jo moneen kertaan mutta eihän niitäkään kovin pitkään viitsi käyttää koska ne ensinnäkin laskevat testotasoja ja toisekseen niihin kehittyy immuniteetti.
Miten on, nappaanko pari burana kasisatasta naamaan ennen treeniä?
Wittu pitäisi käydä kuvauttamassa pää, mulla on kuitenkin joku aivokasvain...
Sattuu pahiten, kun yrittää liikkua nopeasti eli jos nousen sängystä ja lähden kävelemään on varmaa että ensimmäisten 2 askeleen jälkeen tarraan päästäni kiinni ja kaadun tuskasta huutaen maahan.
Pahinta on, kun ei uskalla treenata. Olen popsinut kaikki mahdolliset kipulääkkeet jo moneen kertaan mutta eihän niitäkään kovin pitkään viitsi käyttää koska ne ensinnäkin laskevat testotasoja ja toisekseen niihin kehittyy immuniteetti.
Miten on, nappaanko pari burana kasisatasta naamaan ennen treeniä?
Wittu pitäisi käydä kuvauttamassa pää, mulla on kuitenkin joku aivokasvain...