V***u mikä hedari (ja vielä koko viikon!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulkki
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulla vittuilee niska/hartiaseutu välil, päätä särkee välil varmaan just sen takia.
Lääkäri väitti että se johtuu harrastuksist (voltit yms) ja sano et pitäis lopettaa >__< Sit lopettaisin kyl jos selkäranka kusis silt alueelt, mut ranka oli 100% kunnos ja se kipu tulee kerran lihaksist ni mitäs haittaa siit ny sen kummosemmin. Ei antanu ees lähetettä mihkää hierojalle / fysioo vaan tuumas vaa "ota lihaksen rentouttavaa lääkettä" jne, ei ne ees auta :/ Pitää kait ite mennä jollekki hierojalle tai fysiolle tutkituttaa mikä tota vaivaa.

Kannattaa käydä lääkärissä ja sen jälkeen(jos ei löydy vikaa) Kiropraktikolla.
Kokemuksella voin sanoa, että kiropraktikolla käynti auttaa TODELLA paljon..

haha, ei vinetto :hyper: . en olis ikinä uskonu ellen olis omin silmin nähny...

Itse asiassa musta on todella hauskaa lukea näitä antiikin ajan threadeja, samoista asioista silloinkin kiisteltiin.

Itse aiheeseen: Mulla tulee ilmeisen helposti joku auringonpistos, jos nukun aamuauringossa minuutinkin. Sitten ollaan kaksi päivää tuossa Hulkin kuvaamassa yhden kaljan krapulassa.

Big Evil sanoi:
Itse aiheeseen: Mulla tulee ilmeisen helposti joku auringonpistos, jos nukun aamuauringossa minuutinkin. Sitten ollaan kaksi päivää tuossa Hulkin kuvaamassa yhden kaljan krapulassa.

No vähemmästäkin luulis päätä jomottavan jos auringossa nukkuu... Eh eh.. sori oli pakko. :rolleyes:

Mullakin oli pientä pääkipua havaittavissa kun sunnuntaina tuli oikeen ryvettyä auringon paisteessa. Pitäs jättää valkosen pojan auringossa olo vähän vähemmälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom