Värinä rinnassa (sydämessä?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AD0N1S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
*snip*
Stressi ja ylikunto kulkevat hyvinpitkältä käsikädessä ja kun täällä pakkotoistolla ollaan niin niin kannattaa miettiä voisiko tämän tyyppisessä oireilussa olla kyse psyykkisen ja fyysisen (urheilu, usein rajoitettu ruokavalio, uniasiat) stressin seurausta jota asian miettiminen vielä pahentaa. *snip*

Komppaan kyllä Tiuskista täysin. Psyykkinen vointi unohtuu hyvin usein monelta urheilijalta (myös taviksilta) ja tällä on suuri merkitys ihmisen fyysiselle voinnille. Murehtimalla ja Googlaamalla saa kaikki pahimmat taudit diagnosoitua itselle, joka taas aiheuttaa lisää distressiä ja syntyy ikään kuin kierre. Liian tiedonsaantikin on pahasta, varsinkin jos tätä tietoa ei osaa käyttää oikealla tavalla.

Jeps, Itse olen myös tuntenut kyseistä värinää ylikunnon aikana tosin vatsan alueella rinnan sijasta. Katosi kokonaan lepäilyn jälkeen eikä ole sen jälkeen enää esiintynyt pariin vuoteen. On kyllä varmasti yksi ahdistavimmista tuntemuksista kun koittaa saada unta palloon.

Se magnesiumin puutteeseen otettava alotusmäärä on 10mg per kilo. Kun itellä alkaa lihakset pulputtamaan, vedän tollasta annosta niin, että ne häviää. Kikki kofeiinipitoinwn myös pois. Stressi ja väsymys lisää moista. 950mg kun otan päivässä, niin aikalailla kaikki häviää, ellei ole yövuorot päällä. Itsellä ollut moista nyt jo 8 vuotta, mutta mitään muuta oiretta ei ole. Tuohon on ihan nimikin ulkomailla. Hyvänlaatuista nykinää tai levottomat jalat. Venyttely myös auttaa nykinään. Pelkäsin itsekkin tuota joskus kersana vitusti. Lihasoireet harmittomia ellei niihin liity muuta. Lihastaudit on myös tulehduksellisina nopeita yleistilanlaskuja, joten moisen huomaisit ja jos se als tai muu vakavampi on, niin sille et lääkkeillä voi mitään, niin aivan turha stressata. Kaikki me kuollaan joskus.

Niin ja olen hoitanut aika monia als potilaita, sekä ms tauti. En ole niistä kenelläkään tainnut elohiiriä nähdä. Yleensä puhe ja nielu se mikä ekana skrakaa. Myös heikkous lihaksissa ja kato oireena. Korkeat kuumeet ym muissa lihassairauksissa. Suvussani harvinainen tulehduksellinen lihassairaus. En tiedä sairastunko itsekkin siihen sitten vanhana, mutta eipä se kovin huonoon kuntoon vedä hoidettuna. Kuntoutuminen vain raskasta aluksi. Isällä ja isoisällä moinen ollut.

Lopettakaa se kehonne googlettaminen heti alkuunsa.

En tiedä liittyykö nuo nykimiset myös jotenkin herpekseen, koska kun itsellä todettiin vyöruusu, nuo paskat alkoivat samoihin aikoihin. Myös neuropaattinen kipu on vitun kova ennen herpeksen puhkeamista. Koko kylki ensin tylpästi kipeä ja sitten koko selkä tai vatsa oikealta on ihan tulessa viikon pari.

Noh kuitenkin, itse sanoisin, että ota sinkkiä, mankkua ja syö punasta juustoa viikko. Katso loppuuko tai väheneekö. Noi kannattaa ottaa eri aikoihin. D-vitamiini myös auttaa imeytymiseen. Kuituja vielä ruisleivästä ja jos otat liikaa magnesiumia, niin paska lentää aika liukkaasti. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom