Välipalojen kuninkaat - ideoita ja vinkkejä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Suklaamurot.

Eli tehdään oikein paksu suklaanmakuinen proteiinidrinkki, siis niin paksu kuin voi, että ne jauhot vielä imeytyy veteen. Kannattaa tehdä se jo valmiiksi ennen syömistä jääkaappiin, niin saa rauhassa sekoittua. Sitten vain kaataa se kulhoon ja heittää sekaan sokerittomia täysjyvämuroja sen verran kun halajaa. Voi maustaa lisää vielä sitä drinkkiä tummalla kaakaolla ja/tai makeutusaineella. Ite oon käyttäny niitä talk muruja tms, ja parasta niin, ettei anna liian pitkään seisoa ja pehmetä drinksussa. Hyvää on ja terveellistä :thumbs:

Tästä tulee kaksi annosta ananasrahkaa. Kaikki aineet sauvasekoittimella tai tehosekoittimella sekaisin.

Kuivattua ananasta 50 g
2 prk Ehrmannin rahkaa
1 rkl kaurakuitua/ lesettä tms.
0,5 dl soijaproteiinia
2 tl rypsiöljyä

Tosi nannaa, mutta kuivattu ananas on tooosi makeeta, joten 50 g on sitten maksimi - tuli isompaakin annosta kokeiltua :jahas: Rypsiöljyn voi jättää poiskin, mutta mä sitä käytän, että tulis tarpeeksi rasvaa syödyksi. Tuohon saattaisi sopia mausteeksi myös vanilja. Mulla ei nyt ole muuta kuin vaniljasokeria ja mitään makeutta tuo ei enää lisää kaipaa.

Tämä sopinee sekä välipala että jälkkäriketjuun :)

Tee-se-itse-keso-raejuusto: Sopivassa suhteessa mieluistasi tavallista raejuustoa (Ingman, valio..) ja Viola 13%- tuorejuustoa (tai jotain muuta mieluistasi tuorejuustoa/tuorejuuston tyyppistä levitettä esim. Keiju). Makuja on useita loistavia; tomaatti-basilika, tonnikala-kasvis, valkosipuli jne..

Jos on tarvis keventää onnistuu varmasti rasvattomasta raejuustosta ja kevyemmästä tuorejuustosta. Taivaallisen hyvää ja "kesojen" makuvalikoima sen kun laajenee, vain mielikuvitus rajana.

4 valkuaista kovaksi vaahdoksi
sekaan 1 pss murskattuja jäisiä vadelmia
sekoita ja vatkaa vielä vähän.
halutessa makeudeksi canderelia tms, itse laitoin sukl-mans-o'lightia

Taivaallista moussetyyppistä ihanuutta syntyi tänään ihan vahingossa.
Vadelmat saa murskattua hakkaamalla suljettua pussia vähän nyrkillä. ;)

Tämän hetken kaksi ehdotonta välipalasuosikkia:

Tuoreista hedelmistä tehtyä hedelmäsalaattia, reilusti raejuustoa ja rouhittuja pähkinöitä sekaisin.
Maitorahkaa, raejuustoa ja marjasosetta sekaisin. Makeutta lisää tilkalla sokeritonta mehukeittoa tai light mehua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom