Välipalojen kuninkaat - ideoita ja vinkkejä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Haulla hain enkä mielestäni löytänyt yhtään (tarpeeksi) kattavaa välipalathreadia, joten perustinpa yhden. Itsellä ainakin tuppaa pyörimään nuo välipalat parin eri vaihtoehdon ympärillä, joista toki tykkään mutta välillä on kiva kokeilla jotain uuttakin. Eli mitä kaikkea mimmit syö välipaloina? Listataan mitä erilaisimpia makuyhdistelmiä toistenkin kokeiltavaksi. :)

Mukava threadi, toivottavasti tulee muutakin kun näitä perinteisiä (kuten lampchickenin hyvin makoisalta vaikuttava setti), joita minä valitettavasti käytän, mun lemppari on tällä hetkellä:

Ehrmannia+raejuustoa+aprikoosisosetta(Muksu-merkkiä)+maapähkinöitä+jotain hedelmää pilkottuna esim. päärynää/banaania tai mitä vain. Ei mistään kevyimmästä päästä välttämättä, mutta runsas välipala, riippuu tietysti miten paljon mitäkin ainesosaa laittaa :D.

Hyvä threadi! Minä kun olen huono keksimään hyviä välipaloja.
Yksi hyvän makuinen (ainakin minun mielestä) välipala on täysjyvämuroja rahkan ja maustamattoman jogurtin kanssa. Siihen sekaan voi nakella hedelmiä oman maun mukaan.

mun tulee syötyä välipalaksi raejuustoa+maapähkinä-rusinasekoitusta ja jos vielä hiilarisemman välipalan haluan, lisään joukkoon vielä mysliä, jossa sokereita 1g/100g

suklaavaahtoa eli 250g maitorahkaa+1rkl proteiinijauhetta NJAM!

toisinaan myös perinteiset ruissarit leikkeleillä tai valion profeel jogurttia+maapähkinä-rusinasekoitusta ja esim. omppu lisukkeeksi

Real-täysjyväruisleipä+5% sulatejuusto+raejuusto+kalkkunaleike+kasvikset

Rasvaisempi ;
Real+ 5% sulatejuusto+ tonnikala tomaattikastikkeessa+ pepperonipaprikoita
ja uuniin . Oreganoa päälle . Nam :kuola:

Mä tykkäsin offilla syödä 2-3kpl Real-täysjyväruisleipää+1prk tonnikalaa+5% juustoa päälle+mausteita ja uuniin. Toimii.... Dieetillä välipalana toimii lähinnä kaurapuuro+raejuusto+mehukeitto ja siihen vielä lisäks kananmunanvalkuaisia. Alkudieetistä suurta herkkua oli Ehrmann+ananas+jogurtti+lesitiini-kombo. Tällä hetkellä voisin tappaa tuollaisesta annoksesta!:kuola:

Isäntä tekee usein jotain pirtelöä, johon tulee rahkaa, protskujauhoa, hunajaa, maitoa ja kaurahiutaleita sekä jotain marjoja tai banaani. Vesi herahtaa kielelle, kun ajattelenkin moista settiä.

Ihan perushedelmäsalaatit on kans hyviä, rahkalla tai ilman. Ja pähkinät...:kippis1: Okei, pakko lopettaa noiden ajattelua, kuola valuu jo :D

Aloita sä ja kerro mitkä ne sun pari vaihtoehtoa ovat?

Tosiaan joo, hyvä minä. :D Tämän hetken lemppari on Ehrmann pakastemansikoiden, pähkinöiden ja appelsiini-mango Tropic O'lightin kanssa, nannaa. :haart: Näkkäreitä kuluu kanssa raejuuston, ananaksen, tomaatin ja kurkun kera välipalana.

Vielä tällainen pieni galluppi Funlighteista ja muista mehutiivisteistä - mikä on paras ja mikä vastaavasti ei miellytä makuhermoja?

Tosiaan joo, hyvä minä. :D Tämän hetken lemppari on Ehrmann pakastemansikoiden, pähkinöiden ja appelsiini-mango Tropic O'lightin kanssa, nannaa. :haart: Näkkäreitä kuluu kanssa raejuuston, ananaksen, tomaatin ja kurkun kera välipalana.

Vielä tällainen pieni galluppi Funlighteista ja muista mehutiivisteistä - mikä on paras ja mikä vastaavasti ei miellytä makuhermoja?

Join yhden ihanan kesän funlightin persikan makuista jääteetä (liekö tämän juoman loistavuus assosioitunut kaikkiin mahtaviin juttuihin joita kyseisenä kesänä tapahtui, voi olla ihan kökköä jonkun muun mielestä :rolleyes:), joka on näköjään vedetty pois markkinoilta, koska olen sitä jo vuoden päivät kauppoihin kaipaillut, siellä on nykyään enää sitä sitruunan makuista. Funlighteista hyvää on tuo vadelma-sitruuna sekä ananas guabanana. Noista kirkkaista veden näköisistä uutuuksista, joissa on limeä tms. en välittänyt, maistuivat tiskivedeltä. Koskaan en ole tohtinut kokeilla suklaan, kahvin tms. makuisia...suklaata sokerittomassa muodossa juomana..jotenkin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
...suklaata sokerittomassa muodossa juomana..jotenkin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta :)

Epätoivon hetkenä ostin (Turun Stockalta) Canderel-kaakaota. Ihan juotavaa on! Ja sen kun tekee vielä "laktoosittomaan rasvattomaan maitojuomaan" niin pysyy kaikin puolin kalorit ja sokerit kurissa, kuitenkin kalsiumia samat kuin normimaidossa. Muutenkin loistava juoma: energiaa 26kcal/100g, prot. 3,3 hh 3,1! Tuota olen tunkenut myös kevytpirtelöihin "kalorittomien" mehukeittojen kanssa + pakastemansikat/vadelmat, rahkaa, makeutusainetta (Canderel on muuten parempaa jauheena kuin nestemäisenä;)).. Nyt kun ei enää tarvii kituuttaa, niin pirtelöön on voinut laittaa myös puolikkaan banaanin, kreikkalaista/"partaäijä"jogurttia ja pienen lorauksen (Valio/Flora) vaniljakastiketta (9% rasvaa):kuola:

Odottelen tässä helteitä, että pääsisi pirtelösötkötykset oikeuksiinsa :D

Mun suosikit:
- maitorahka+omenaa paloiteltuna, maustettuna kanelilla ja hermesetaksella
- muksu puolukkapuuro ja 30g metsämarjanmakuista heraprotskua( Force)
- rahka 1/2 prk, mustaherukoita 100g, metsämarjan mak.heraa 30g,vettä ja hieman funlightia, nämä sekaisin tehosekoittimessa; diettipirtelö on siinä!
- puuro ja raejuusto,pintasuolattuna seltin-suolalla
- riisikakut ja maapähkinävoi
- ryvita ja palvikinkku,kurkkua,salaattia
- real viipale, rasvaton majoneesi ja tonnikalaa maustettuna yrteillä, tomaattia
- suklaaprotskua,banaani ja jäitä tehosekoittimeen; toinen diettipirtelö ja super hyvää
- munanvalkuaisia, omenaviipaleita, kanelia ja kaurahiutaleita paistettuna munakkaaksi. Makeutukseen tippa hermestasta ( valkuaismunakas makeana versiona)

*raejuustoa, jonka sekaan on laitettu esim. ananasta ja vesimelonia tai muita hedelmiä (tuoreita tai tölkistä, mielellään ilman sokeria)

*raejuustoa, jonka sekaan laitettu tomaattia, kurkkua ja esim. muutama oliivi

*raejuustoa, jonka sekaan on sekoitettu jogurttia (esim. raejuustoa 250g ja jogurttia 200g, ei ole pakko syödä kaikkea kerralla)

*kaurapuuroa, esim. vadelmakaurapuuroa, jonka sekaan on laitettu raejuustoa

*maitorahkaa ja jogurttia sekoitettuna

*rahkajuomaa... eli sekoitetaan blenderissä rahkaa, maitoa/mehua/mehukeittoa, marjoja/hedelmiä, makeutusainetta, vaniljasokeria

*sekavihannespussi lämmitettynä, jonka sekaan laitetaan yrttimausteita sekä lusikallinen esim. Creme Bonjour Cuisinea

Näitä tulee syötyä:

-Rahkaa,maapähkinöitä,ananasta
-Ruisleipää,leikkelettä,sulatejuustoa,kurkkua
-Danone rahka,cashewpähkinöitä,omena
-Currytonnikala,wokvihannekset
-Neljän viljan puuro,raejuusto,marjoja
-Pirtelöt jugurtista,rahkasta,maidosta ja marjoista
-Hedelmäsalaattia ja raejuustoa
-Rahkalettuja, omenakuutioita, ripaus kanelia ja sokeria
-Porkkana-appelsiini-raejuustosalaatti. Njam.

Ja lisäksi usein maitokahvi, tykkään niiiin kahvista :D

-Rasvaton piimä, toimii uskomattoman hyvin myös pakastemarjojen kanssa

-Pika"salaatti": kulhoon 1 kurkku, 1 pussi kinkkusuikaleita/kuutioita, 1 iso tölkki ananaspaloja omassa liemessä, 1-2 prk raejuustoa. Tietysti tuossa on monta annosta, mutta helpompi tehdä kerralla kun ei tarvitse mitään mittailla ja aikaa tekemiseen menee alle 5 min (paitsi jos on hidas kurkunviipaloija).

Eilen tuli tehtyä ihan mahtava kombo töissä. Tästä tulee vakkari :)

250g maitorahkaa
mocha o'light -mehutiivistettä maun mukaan
15g auringonkukansiemeniä
10g mantelilastuja
-> sekaisin

Päälle vielä iso loraus sokeritonta mehukeittoa. Aivan taivaallista! :haart:

edit: Toinen tosi hyvä on 200g raejuustoa ja 20g suolapähkinöitä. Sitten vielä kaveriksi porkkanoita tai tomaatteja. Nam.

raejuusto + mantelimurskaa+kookoshiutaleita+leseitä+marjoja tai hedelmia maun mukaan (makeutusainetta)+ loraus vaniljakastiketta

hedelmäsalaatit raejuuston kera

real+ turkkilaiseen jogurttiin sekoitettu tonnari+ruohosipuli, sipuli, tilli+ keitetty kananmunaa

banaani uuniin hunajaa pikkasen päällä + rahka

eilen tein töihin evääks herkku kombon:
1dl kaurahiutaleita + vähän vehnäleseitä
pakaste mustikoita
pakaste vadelmia
3 valkuaista
rasvatonta maustamatonta jugua
rasvatona vanilja jugua
soijamaitoa
canderel kaakaojauhetta
banaani

tehosekottimessa sekasin ja VOILÀ nams, oli aikas hyveee :lol2:

E: tosta tuli 7dl. pysy nälkä yövuoron ajan poissa, mutta kaloreita vajaa 400

Täälä on jo monta suosikkiani mainittu joten en kirjoita niitä uudestaan.
Mutta Rainbown tai Abban tonnikala tomaattikastikkeessa :kuola:

Tässä tulikin jo monta uutta juttua kokeiltavaksi ja oli seassa omiakin suosikkeja.
Mutta... eikö kukaan syö viiliä?
Yks mistä mä tykkään kun rahka tympii on ykkösviili, sekaan ihan tippa sokeritonta mehukeittoa, marjoja tai jotain hedelmää ja leseitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom