Välipalat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Moikka, eli haluaisin tietää mitä muut koulussa käyvät syövät koulussa välipalaksi? Esim kun menen kahdeksaan, joudun syömään aamupalan jo varttia yli 6. sit ruokailu on vasta 11-12 aikaan koulussa. Eli tulee hirmunen rako noiden väliin.. ja kahvissa ei ole proteiinia... Mitä te raahaatte kouluun mukaan?

Mä en jaksa kuunnella kavereiden molotusta kun tempaisen kotitekosen protsku patukan mukaan :D joten jos olisi jotain muita ehdotuksia? vai pitäisikö minun pitää aina sellainen vessa tauko ja mennä sinne salaa mutustelemaan patukka?
Ostin tässä viikon ajan aina aamulla 1 Gainomaksin (20 gr proteiinia, 40 gr hiilarii). kaupasta, mutta se tulee pitemmän päälle kalliiksi...

Myös te jotka käytte töissä, niin kertokaa jotain ehdotuksia?

-Niko-

Nikos116 sanoi:
Moikka, eli haluaisin tietää mitä muut koulussa käyvät syövät koulussa välipalaksi? Esim kun menen kahdeksaan, joudun syömään aamupalan jo varttia yli 6. sit ruokailu on vasta 11-12 aikaan koulussa. Eli tulee hirmunen rako noiden väliin.. ja kahvissa ei ole proteiinia... Mitä te raahaatte kouluun mukaan?

Mä en jaksa kuunnella kavereiden molotusta kun tempaisen kotitekosen protsku patukan mukaan :D joten jos olisi jotain muita ehdotuksia? vai pitäisikö minun pitää aina sellainen vessa tauko ja mennä sinne salaa mutustelemaan patukka?
Ostin tässä viikon ajan aina aamulla 1 Gainomaksin (20 gr proteiinia, 40 gr hiilarii). kaupasta, mutta se tulee pitemmän päälle kalliiksi...

Myös te jotka käytte töissä, niin kertokaa jotain ehdotuksia?

-Niko-
En minä ainakaan välittäisi kavereiden mussutuksista paskaakaan, vaan söisin mitä haluaisin.

Ekaks ne vittuilee ja kohta ne tulee pyytää neuvoa. :) Itse ainakin reenaan itseäni varten ja en välitä tippaakaan mitä muut ajattelevat.

Kyllä se vittuilu siitä loppuu, ÍMHO
Ja tuskimpa ne sen paremmin ymmärtää mitään rahkaväsyästäkään tms.:D

No, mä aattelin ottaa protsku drinkin mukaan aina. koska se on kuitenkin suhteellisen halpaa. Kun opiskelijana ei ole ostaa joka päivä gainomaxia tai ylimääräistä raejuusto purnukkaa... yms. yks vaihto ehto olisi kahden ruisleivän väliin kananmunaa tai jotain sellasta..

Jo mainittu protsku drikki ei ole kovin kallis vaihtoehto. Itse syön yleensä iltapäivisin välitunnilla purkin tunaa ja banaanin tai leipää.
Ja tota ihme mussutusta kuulee kavereilta varsinkin tonnikalan hajusta.
Onneksi mun luokalla on pari muutakin asiaan perehtynyttä ja ravinnon tärkeyden ymmärtävää kaveria.
Rohkeesti vaan sitä ruokaa mukaan turha muiden puheista on välittää, vaikka ne nyt saattaa valittaa niin kyllä ne kohta rupee ihmetteleen miten oot niitä isompi.

Jos noita omia ruokailuja ei kiinnosta mainostaa niin esimerkiksi tuo ruisleipä reippaalla kalkkunalla höystettynä on ihan oiva välipala. Itsellä ainakin on ollut tapana uudessa duunipaikassa pitää ainakin alkuun melkoisen low profile noitten proteiinitrinksujen tai rahkapurkkien kanssa. Ei se muille kuulu mitä mä syön, mutta sellasta kyräilyä ei jaksa katsella. Kavereiden kesken nyt ei voi kauhen vaikeaa olla. Jos ystävät ei ymmärrä niin sitten on aika vaihtaa ystäviä :jahas:

juu, ajattelin juuri tuota drinksua, tai oma tekoisia patukoita tyyliin vessassa =P
nuo leivät kyllä houkuttelisi, kun edellis iltana keittäisi kananmunia niin........ahh... :)
kohan nyt saisi tämän prkl flunssan kuriin niin pääsisi treenaamaan ! :O

Mull o aina omatekost patukkaa tai drinkkii messis. Siel jokapäivä istun koulun käytäväll ja safkaan jotai omia.. Kyll ihmiset eka katto vähä pitkää ja mollaa, mut kyll neki sitt alkaa kyselee nouvoi ett mite saa hauikse kasvaa 20cm kahes viikos..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HaRaXz sanoi:
Ekaks ne vittuilee ja kohta ne tulee pyytää neuvoa. :) Itse ainakin reenaan itseäni varten ja en välitä tippaakaan mitä muut ajattelevat.

Näin se menee! Ja jos vaan itse kestää pienet kuittailut ja ottaa ne huumorilla, niin jonkin ajan kuluttua joku tulee kysymään neuvoja. Kyllähän ne duunissakin kattoo kun tempasee proteiinidrinkit naamaan, mutta antaa kattoa.

Back
Ylös Bottom