- Ikä
- 38
Moikka, eli haluaisin tietää mitä muut koulussa käyvät syövät koulussa välipalaksi? Esim kun menen kahdeksaan, joudun syömään aamupalan jo varttia yli 6. sit ruokailu on vasta 11-12 aikaan koulussa. Eli tulee hirmunen rako noiden väliin.. ja kahvissa ei ole proteiinia... Mitä te raahaatte kouluun mukaan?
Mä en jaksa kuunnella kavereiden molotusta kun tempaisen kotitekosen protsku patukan mukaan :D joten jos olisi jotain muita ehdotuksia? vai pitäisikö minun pitää aina sellainen vessa tauko ja mennä sinne salaa mutustelemaan patukka?
Ostin tässä viikon ajan aina aamulla 1 Gainomaksin (20 gr proteiinia, 40 gr hiilarii). kaupasta, mutta se tulee pitemmän päälle kalliiksi...
Myös te jotka käytte töissä, niin kertokaa jotain ehdotuksia?
-Niko-
Mä en jaksa kuunnella kavereiden molotusta kun tempaisen kotitekosen protsku patukan mukaan :D joten jos olisi jotain muita ehdotuksia? vai pitäisikö minun pitää aina sellainen vessa tauko ja mennä sinne salaa mutustelemaan patukka?
Ostin tässä viikon ajan aina aamulla 1 Gainomaksin (20 gr proteiinia, 40 gr hiilarii). kaupasta, mutta se tulee pitemmän päälle kalliiksi...
Myös te jotka käytte töissä, niin kertokaa jotain ehdotuksia?
-Niko-