Välikauden/lepokauden treeni

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hei ihmiset, kertokaas miten kannattaa treenata kesällä.

Nyt on syksystä asti väännetty hyvällä tahdilla rautaa ja tuntuu siltä että keho kaipaisi pientä lepotaukoa. Suunnilleen jokainen kehon lihas on jumissa ja väsymys painaa (treenin lisäksi muun elämän stressi painaa päälle -työ-koulu -ihmissuhteet).

Ajattelin kesän treenailla enemmän ulkolajeja ja aerobista, mutta en halua että tulokset tippuu hirveästi. 2-3kk ajattelin "laiskotella".

Minkälaista ohjelmaa porukka suosittelee? Entäs toistomäärät ja sarjapainot?

Teet vähän kevyempää treeniä, jos keho ei jaksa painaa. Treenipainot vois olla joku ~50%maximista, tai sit pidät kokonaan salista vapaata viikon pari, ei ne tulokset siinä tipu.

Ittellä kävi niin, että olin viikon pois salilta ja tulokset oli noussu ihan mukavasti. :)

Jonkun viikon pystyy kyllä pitämään taukoa ilman negatiivista vaikutusta. Mutta mites noi 50% treenipainot. Luulis nyt tulosten tippuvan jos vaikka penkkiä vääntää jollain 50kg. Vai onko tarkoitus tehdä ~20-30 toistoa?

Lihasten ylläpitoon tarvitsee yllättävän pientä ärsykettä. Ehdottaisin suht kevyttä salitreeniä joku 3kertaa viikossa. Sarjapainot jotain vaikka 80% normaaleista.

Itellä sama homma.väsy painaa päälle!!itse oon pitäny treeni kerrat siinä 4 krt vk.mutta painoa ja sarjoja oon vähentäny.se toimii.tsemppiä:dance:

Pari hyvää vaihtoehtoa ainakin:
1) Käyt ~kerran viikossa vääntämässä kovan treenin, muu viikko sitten menee miten menee.
2) Käyt aina silloin tekemässä jotain kun siltä tuntuu. Esim. Tänään olkapäät ja kyykkyä, huomenna leukoja ja haukkaa. tms.

Älä ainakaan tee mitään tarkkaa + kevyttä ohjelmaa se on kuin pärekaton kulottaminen. Ei tuu onnistuu :D

Ja alkuun just tollanen 1vko lepoa että näkee miten kova hinku sinne salille tulee.
Mutta suosittelen ainakin niitä itselle tärkeimpiä liikkeitä tekemään ihan minimissään kerran viikossa ettei sitten syksyllä tule surku kun on voimat menny.

Suositut

Back
Ylös Bottom