Vähän RAW penkkiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Freddi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mutta täytyy muistaa ettei oven reenejä hyväksytä pakkiksella. helppohan se on tollain huijjaamalla tehä ja vielä ku omaa painoaki on niin paljon :D:hyper:;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaadin lisää kyseisten herrojen treenivideoita!!!

Varsinkin FREDDIltä tahtoisin lisää viteoita!

Kiitoksia " Superhurri ":D

edit : Aika jäätävä tuo 30x132,5kg ..... HUH HUH ;) ja RAW 7x207,5 On se vahva.

edit 2 WTF...Istumaannousu 8x110kg ,normijampalla,tulis painot vatsasta läpi:hyper:

kävit sitten vähän pumppailemassa...nätisti liikku

Zone-sarja -42%
En tiedä, aina kun laitan WSBiin clippejä on joku joka vittuilee ja lähettää youtubille että se ei sovi -18vlle...:curs: :kuola: :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

uskomatonta:rock:. oletko ykköstä kokeillu? luulis jo 260 olevan lähellä
YouTubeen on näköjään tullu vuoden alusta paljon hyviä treenivideoita Ovelta. Tuossa yksi:

http://www.youtube.com/watch?v=SK96qAA6IkQ&mode=related&search=

Kyllä on ukossa voimaa :worship: Toivottavasti Ove nähdään vielä kisaamassa raw:na voimanostossa.

non niin. nyt vaan ootellaan milloin jeesustelu ylätaljasta alkaa :). voimaa on.

En minä mitään väännä. Freddi on tuon itse sanonut, ja kyllä miehen sanaan täytyy uskoa....

Haista sinä vittu vaan, kyllä sen nyt näkee sun vinkkaushymiöstä mitä sä haluut aiheuttaa. Olis paree jos poistettaisiin edelliset viestit nyt, ennenkun alkaa taas paskanjauhanta.

Sitten asiaan:
Saaterin komea oli Oven Raakapenkki, eikä ihan sikamaisen rumakaan mun silmääni, kova vääntö lopussa mutta sisulla loppuun. Siinä on kyllä umpivahva ukko :worship: Affenanmaalaiset ne osaa.

Sitten asiaan:
Saaterin komea oli Oven Raakapenkki, eikä ihan sikamaisen rumakaan mun silmääni, kova vääntö lopussa mutta sisulla loppuun. Siinä on kyllä umpivahva ukko :worship: Affenanmaalaiset ne osaa.

joo pikku pomppu mut muuten siisti ja tasainen ojennus! tuolla menolla ove ottaa kentalta penkki valtikan hyvin pian!

edit. tossahan oli wurstilla linkki siihen 272,5kg nostoon!

Suositut

Back
Ylös Bottom