Vähän RAW penkkiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Freddi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuskin koskaan. Mutta 360kg single PLY ja testillä luvan ainakin! :)
Kiitos tästä mutta kyllä se RAW nosto olisi aina RAW siitä ei jäisi mitään inttämisiä. (Tai no pakkotoiston tietäen niin inttämiset tulisi ainakin perseen noususta,rinnalta pompautuksesta,loppu ojennuksesta sekä horkasta).

Mutta ei siinä olet varmasti tällä hetkellä suomen yksi kovimmista penkkaajista ja siitä kumarrus :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
paljonko freddin paitamaksimi nyt? vieläkö natu?=)(provo) kova olet!

Katsoin dokkarin myös uusintana eilen Fst:ltä. En tunne voimanostoa kovin hyvin, mutta se on kyllä sanottava että nauroin kun paidan riisuminen tuotti suurempia ongelmia kuin yli 300kg:n penkki. Kyllä tässä lajissa on nyt oikeasti jotain pielessä varusteiden suhteen. (Enkä halua arvostella dokkarin päähenkilöä, joka oli ehdottomasti hyvää mainosta lajilleen positiivisuudessaan ynnä muussa. Yksittäinen urheilija voi vaan noudattaa lajiliiton sääntöjä varusteiden suhteen.) Toivottavasti jossain vaiheessa nähdään myös niitä raw-nostoja -niitä myös me lajia tuntemattomat voidaan vertailla keskenään.

ps. En yritä provota ja tiedän että varusteista on täällä jo keskusteltu laajasti. Esitin vain omat mielikuvani tuosta hyvästä dokkarista

Hyvä dokkari, on hienoa nähdä tuollaista omistautumista ja päättäväisyyttä rikkoa omia rajoja. Asenne kohdillaan:rock:motivoi itseäkin treenaamaan.
Varmasti kovia tuloksia tulossa tulevaisuudessa.:thumbs:

terve taas

paljos freddillä on raw penkki tällä hetkellä?tässä on nyt lepäilty loukkaantumisien vuoksi,jotka olivat kylläkin työtapaturmia.nyt olen kuukauden päivät treenannut jo penkkiäkin vähän kovempaa ja kylläkin vain kerran viikossa bodytreenin lomassa ja olen kyl ottanut silloin tällöin muutaman sarjan ilman,että olisi rintapäivä.nyt tos viikko sitten otettiin aika kevyesti 260kg ja sarjaa olen tehnyt nyt 9x220kg, voisi olla paremminkin,kunhan pääsen tästä flunssasta eroon.tavoite on nyt saada kolmen kuukauden sisään se 270kg raw merkistä.lupaan laittaa videota treenistä,joku päivä,kunhan löydän jonkun joka osaa laittaa videon you tubeen.

paljos freddillä on raw penkki tällä hetkellä?tässä on nyt lepäilty loukkaantumisien vuoksi,jotka olivat kylläkin työtapaturmia.nyt olen kuukauden päivät treenannut jo penkkiäkin vähän kovempaa ja kylläkin vain kerran viikossa bodytreenin lomassa ja olen kyl ottanut silloin tällöin muutaman sarjan ilman,että olisi rintapäivä.nyt tos viikko sitten otettiin aika kevyesti 260kg ja sarjaa olen tehnyt nyt 9x220kg, voisi olla paremminkin,kunhan pääsen tästä flunssasta eroon.tavoite on nyt saada kolmen kuukauden sisään se 270kg raw merkistä.lupaan laittaa videota treenistä,joku päivä,kunhan löydän jonkun joka osaa laittaa videon you tubeen.

Luulis päteviä ehdokkaita löytyvän ton vikan lauseen suhteen! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tavoite on nyt saada kolmen kuukauden sisään se 270kg raw merkistä.

Muista huolehtia videolle sekin kun menee 265kg, siinä olisi nimittäin kilo enemmän kuin ME alle 100kg:n sarjaan. Vanha rekka on Mike MacDonaldin 264kg ja vuodelta 1979.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom