Vähän RAW penkkiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Freddi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raw-kisojen säännöt
Sallitut nostovarusteet: vyö ja rannesiteet. Nostoasu on pakollinen ja se voi olla joko penkki- tai painitrikoo.

lähde finnish power

freddi on aivan hullu penkkaan. ne edellisetkin klipit oli hurjaa katsottavaa :rock:

No perkule... Puhuin läpiä päähänsä.

Mutta penkki on silti ihan hirmunen :eek:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kyynärtuet ovat vanhat polvitukia että ne ovat tosi löysät. Tuskin saa mitään hyötyä.

Treenistä sen verran että treenan paljon mitä sattuu. Mutta tämmöstä on se perusrunko:
1 päivä: RAW penkki 3-8 toistoa 1 kova sarja. Vinopenkki puolikova. + 1-2 apuliikeitä kevyesti.
2 päivä: Kyykky yksi kova sarja + vatsa
3 päivä: Kova ojentajaliike 1-2 toistoja maximiin saaka. (Lankkupena, nauhapenkki jne) Kapeapenkki puolikova. 1 kevyt apuliike + hauis jos jaksan.
4. päivä: Yläselkä 5 eri liikeitä. Joskus kova joskus kevyesti.

Mutta tämä on kuten sanoin vain runko. Päivät vaihtuvat ja jäävät pois. Joskus penkkan vähän kevyemmin jos paikat ovat kipeitä.

Kilpailutulokset:
2000 175kg
2001 185kg
2002 223kg
2003 227,5kg armeijassa
2004 260kg
2005 280kg
2006 300kg
syksy 2006 treenitulos 312,5kg

Ei painanu mitään! Vaikka olikin hirveät raudat! :eek: Siinä suorastaan vatkattiin rautaa! :whip:

todellakin,näytti tulevan ihan vitun kevyesti.pelkkää pumppailua :D

Freddi ootko RAW-ykköstä koittanu?

on ne pusero penkkejä. oon nähnyt freddin klippejä joissa tuo reilu 300 pökkäsy oli. eiköhän tuo 250 ota ainaki rawina:whip: . tiiä vaikka tässä ois suomeen seuraava 300raaka mies tulossa, ellei sitten murtomäki kerkiä ennen frediä:hyper: :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole koittannut ykkönen ilman paitaa. Että en voi sanoa mitä maximi ykkönen on. 3x227,5kg otin keväällä. Nyt olen paremmassa kunnossa. Yritän korota PR-sarjani pian.
Treenivuosia on n.8v.
Eiköhän Murtomäki on se mies Suomessa pukkaa se 300kg raakana. Minulla ei oo sellaista haaveita.

Zone-sarja -42%
En ole koittannut ykkönen ilman paitaa. Että en voi sanoa mitä maximi ykkönen on. 3x227,5kg otin keväällä. Nyt olen paremmassa kunnossa. Yritän korota PR-sarjani pian.
Treenivuosia on n.8v.
Eiköhän Murtomäki on se mies Suomessa pukkaa se 300kg raakana. Minulla ei oo sellaista haaveita.
Munmielestä ihan realistista odottaa 300kg:n raakapenkkiä tulevaisuudessa, ainakin ilman loukkaantumisia. Eriasia on, että pääsetkö siihen ensimmäisenä. Jos jamppa on 23v, niin edessä on vielä montamonta vuotta jäljellä kehittyä :rock:

Joo, olen pohjanmaalta kotoisin. Ns. rannikkohurri. Sukuni on kyllä asunut 1000v suomessa mutta äidinkieli on ruotsia. Mutta olen käynnyt suomen armeijassa(olin kersantti) ja maksan veroni Suomen valtiolle. Ja sydämessäni olen suomalainen kuten kaikki muut ruotsinkieliset...

Hurja mies, joka (jos en väärin kuullut) treenaa vanhassa sikalassa. Näin kerrottiin sotilaspenkkikisojen yhteydessä.

Rajuja tuloksia ja ikääkin on vasta luvattoman vähän :worship:

Jepp, isän vanhassa sikalassa minulla on sali. PIGHOUSE GYM. 60 neliötä.
-2 penkkiä
-4 VN tankoja
-1 POWER RACK
-500kg painoja
-1 vatsakone:hyper:
-Käsipainoja: 3,6,10,20,39,53,70kg
-2 irtopenkkiä
- 1Ylä ja alatalja
-20 penkkipaitoja:urjo:
-vetokumeja ja lankkuja
-Tänään saapuu FAT BAR

Siihen riiti isoisän 3000e joka hän antoi minulle ennen kuin hän kuoli. Ja mun omat säästörahat. Mutta on kyllä kivaa omistaa oma pikkusali missä treenataan kovaa...:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom