Vähällä pääsee pedofiilit....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Vastoin suuren yleisön käsitystä Jammu on ollut vapaalla jo useamman vuoden. Niuvanniemestä on katsokaas pakko päästää pois, kun potilas katsotaan riittävän terveeksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Delia sanoi:
Vastoin suuren yleisön käsitystä Jammu on ollut vapaalla jo useamman vuoden. Niuvanniemestä on katsokaas pakko päästää pois, kun potilas katsotaan riittävän terveeksi.
Jammuko katsottiin riittävän terveeksi? :jahas:
Jos näin todella on, niin nyt olisi ehkä muutaman pakkislaisen ns. time to put your ass where your mouth is. :whip:

Delia sanoi:
No just just. Nämä on taas näitä huhupuheita. Eivät varmana tule päästämään sitä miestä pois. Ja tuolla joku aiemmin höpötti jotain että ollut monessa ehdonalaiskuulustelussa tämä jammu ennen kun pääsi linnasta. Suomessa ei ole mitään ehdonalaiskuulusteluja vankilassa eikä ehdonalaiseen päästämisestä päätetä kuin kerran ja se oli tässä jammun tapauksessa silloin kun oli 2/3 tuomiosta istuttu mikä on kaikille muillekin käytäntö paitsi ensikertalaisille 1/2, nuorisovangeille 1/3 ja pyttyvangeille 1/1 eli päivästä päivään. Alunperinhän jammulle tuomittiin pyttytuomio mutta hovi katsoi että mies ei ole tarpeeksi vaarallinen että voitaisi pyttytuomio antaa! Kyllä on saatana ihme paapomista tämmösille ala-arvoisille sairaille paskoille! Ei kyllä oikeesti mee mitenkään jakeluun mulla että joku menee tekemään lapselle tuommosta niinkuin jammu tai tämä oulun pedofiili ja siitä vielä annetaan lieviä tuomioita. Sitten kun satut jättämään valtiolle vähän veroja maksamatta niin helposti tulee se 6 vuotta. Siis tämmösille pedofiileille pitäisi olla aivan omat rangaistuskäytännöt. Pallit vaan johonkin alasimelle ja joku pamauttaisi täysiä pari kertaa lekalla niihin ja sitten johonkin pimeeseen koppiin väh. 20 vuodeksi! Siinä olisi minun mielestä tekoon nähden sopiva tuomio näille! Mutta sen verran minua helpottaa kumminkin se tieto että tiedän mitä näille nilkeille tekevät tuolla kiven sisällä. Jammukin pääsi heti alkajaisiksi kiukaalle istumaan kun Sörkkaan meni saunomaan muiden vankien kanssa. Että eiköhän pojat jotakin mukavaa tälle oulunkin pedofiileille keksi...

Delia sanoi:

Jammu on suljettujen ovien takana on ja pysyy.
Threadin alkuperäiseen juttuun minulla on sama kanta kuin kaikkiin muihinkin vastaaviin: Suomen laki on kohdillaan, mutta oikeuskäytäntö henki- ja seksuaalirikosten kohdalla taas ei.

Edit: Pieni korjaus tai tarkennus. Oikeuskäytäntö on siis tuomioiden pituutta lukuunottamatta mallillaan. Myös muut väkivaltarikokset kuuluvat samaan kategoriaan, eli mielestäni henkeen, terveyteen, vapauteen tai seksuaalista itsemääräämisoikeuteen kohdistuvien rikosten kohdalla tuomiot ovat liian kevyitä.

Juniori sanoi:
No just just. Nämä on taas näitä huhupuheita. Eivät varmana tule päästämään sitä miestä pois. Ja tuolla joku aiemmin höpötti jotain että ollut monessa ehdonalaiskuulustelussa tämä jammu ennen kun pääsi linnasta. Suomessa ei ole mitään ehdonalaiskuulusteluja vankilassa eikä ehdonalaiseen päästämisestä päätetä kuin kerran ja se oli tässä jammun tapauksessa silloin kun oli 2/3 tuomiosta istuttu mikä on kaikille muillekin käytäntö...

Oletko Junnu aivan varma että asia on näin?
Viittasit ilmeisesti tähän linkkiin http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori jossa niin kerrotaan. Itse en näitä juttuja kovin hyvin tunne, mut kertooko toi saitti ihan bullshittiä aiheesta, vai?

Juniori sanoi:
No just just. Nämä on taas näitä huhupuheita. Eivät varmana tule päästämään sitä miestä pois. Ja tuolla joku aiemmin höpötti jotain että ollut monessa ehdonalaiskuulustelussa tämä jammu ennen kun pääsi linnasta. Suomessa ei ole mitään ehdonalaiskuulusteluja vankilassa eikä ehdonalaiseen päästämisestä päätetä kuin kerran ja se oli tässä jammun tapauksessa silloin kun oli 2/3 tuomiosta istuttu mikä on kaikille muillekin käytäntö paitsi ensikertalaisille 1/2, nuorisovangeille 1/3 ja pyttyvangeille 1/1 eli päivästä päivään. Alunperinhän jammulle tuomittiin pyttytuomio mutta hovi katsoi että mies ei ole tarpeeksi vaarallinen että voitaisi pyttytuomio antaa! Kyllä on QUOTE]

APINA!!!!!!! Mieti mitä kirjoitat. Ja varmaan seuraava viesti on että: Kyllä minä tiedän nämä asiat sillä olinhan Pelsolla 5 vuotta....

Yussi sanoi:
Viittasit ilmeisesti tähän linkkiin http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori jossa niin kerrotaan. Itse en näitä juttuja kovin hyvin tunne, mut kertooko toi saitti ihan bullshittiä aiheesta, vai?

Wikipediaa jos tarkemmin lueskelet niin huomaat että se ei ole mikään luotettava lähde (tämähän tunnustetaan jo sivuston omassa infossakin). Sisältää väärää ja vanhentunutta tietoa enemmän kuin laki sallii. Itselleni sen lähdearvo on nolla.

valtaa sanoi:
APINA!!!!!!! Mieti mitä kirjoitat. Ja varmaan seuraava viesti on että: Kyllä minä tiedän nämä asiat sillä olinhan Pelsolla 5 vuotta....
No mistäs helvetistä se sinä noin pulttia otit? Oletko kenties itse samaa sakkia vai mitä? Vai onko tämä oulun pedofiili tai jammu sulle jotain sukua? SAATANAN IDIOOTTI! Niin ja en ole ollut pelsolla. Satunpahan vaan tietämään noista kun on vaikkapa lähisukulainen siellä muutaman kerran ollut... Ja muistan myös hyvin tämän Jammu asian niin ajattelin korjata hiukan asiaa.

"Mutta eihän vielä tiedetä mitä on tapahtunut. Tyttö on voinut lähteä vapaaehtoisesti ja äijä on lukenut sille muumikirjoja. "

Missä on pakkiksen kukkahattutädit nyt? Tiedän että hierotte rasvaisia käsiänne yhteen odottaen iskuhetkeä. Täältä tulee :sauna: teillekin samalla kertaa.

Kiitos jälleen kerran kansanedustajille ja muille joilla on mahdollisuuksia lakien muuttamisen. Nää monen kertaiset pedofiilit ja väkivaltarikolliset on teidän mielestänne hyvä päästää lähes heti vapaiksi, jotta ne pääsevät taas tuohomaan jonkun lapsen ja hänen perheensä loppuelämään. :curs: :curs: :curs: :wall: :wall: :wall: Mitä vittua Suomen oikeusjärjestelmän päässä liikku? Paskaa sanon minä. Häpeän olla suomalainen, kun meidän päättävät ovat noin pysäkillä.

Siis nuohan on jotenkin mieleltään sairaita, eli suomeksi HULLUJA.. Ei muuta ku munat poes ja siperiaan!!! Tai toinen vaihtoehto on että naama vaan julkisuuteen ja äijä vapaalle, niin katotaan että miten pitkään kaveri kulukee vikittelemässä pikkutyttöjä.. :curs: Veikkaan että tulee kaverille lähtö aika pian..

Tämä suomen lainsäädäntö on muutenkin aika perseestä, joten en ihmettele vaikka kaveri istui muutaman vuojen linnassa ja sitten taas kulkis vapaalla jalalla.. Mutta näihin täytyy tyytyä.

SEAGRAM sanoi:
Kiitos jälleen kerran kansanedustajille ja muille joilla on mahdollisuuksia lakien muuttamisen.

Mikäs siinä laissa mättää? Lakihan on aivan kelvollinen ja antaisi oikeuslaitokselle mahdollisuuden toimia myös kelvollisesti. Lainsäädäntövalta on selkeästi eriytetty toimeenpanovallasta perustuslaissa. Mielestäni ongelmat ovat pääasiassa jälkimmäistä käyttävissä tahoissa.

Willie sanoi:
Mikäs siinä laissa mättää? Lakihan on aivan kelvollinen ja antaisi oikeuslaitokselle mahdollisuuden toimia myös kelvollisesti. Lainsäädäntövalta on selkeästi eriytetty toimeenpanovallasta perustuslaissa. Mielestäni ongelmat ovat pääasiassa jälkimmäistä käyttävissä tahoissa.

Mitäs kelvollista laissa on jos seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi päästä sakoilla/alle vuoden tuomiolla? En nyt usko, että se vika toimeenpanovallassa ois, kuitenkin tuomiosta päättävät noudattaa lakikirjaa kohtuu tarkasti.
Enkä mä tajua, miten seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi saada 1-10 vuotta vankeutta, mistä vitusta tuo haitari tulee? Riippuuko se siitä, montako kertaa on munansa sisään laittanut vai mitä se muka tarkoittaa? Ei ummarra:curs:

mxm sanoi:
Mitäs kelvollista laissa on jos seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi päästä sakoilla/alle vuoden tuomiolla? En nyt usko, että se vika toimeenpanovallassa ois, kuitenkin tuomiosta päättävät noudattaa lakikirjaa kohtuu tarkasti.
Enkä mä tajua, miten seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi saada 1-10 vuotta vankeutta, mistä vitusta tuo haitari tulee? Riippuuko se siitä, montako kertaa on munansa sisään laittanut vai mitä se muka tarkoittaa? Ei ummarra:curs:

Kuvitellaan kaksi tapausta:
-15-vuotias tyttö, joka on suostuvainen seksiin täysi-ikäisen poikaystävänsä kanssa
-2-vuotias tyttö, joka raiskataan useamman kerran saman sieppauksen aikana
Autoinko ymmärtämään eron ja syyn miksi rangaistusasteikossa tarvitaan liikkumavaraa? Näiden esimerkkirikosten väliltäkin saattaa löytyä eri törkeysasteen tekomuotoja.

Willie sanoi:
Kuvitellaan kaksi tapausta:
-15-vuotias tyttö, joka on suostuvainen seksiin täysi-ikäisen poikaystävänsä kanssa
-2-vuotias tyttö, joka raiskataan useamman kerran saman sieppauksen aikana
Autoinko ymmärtämään eron ja syyn miksi rangaistusasteikossa tarvitaan liikkumavaraa? Näiden esimerkkirikosten väliltäkin saattaa löytyä eri törkeysasteen tekomuotoja.

Joo, autoit. Tuota ensimmäistä mä en vaan oo koskaan tajunnut, miten siitä voi syyttää, jos kumpikin on suostunut seksiin, eikä kyseessä ole mitään pakottamista.

On se vittu ihme että ei löydy suomesta sakkia joka laittais niin perkeleesti ansionsa mukaan tollasille niiden vankilasta vapautumisen jälkeen:(

Jääkuningas sanoi:
On se vittu ihme että ei löydy suomesta sakkia joka laittais niin perkeleesti ansionsa mukaan tollasille niiden vankilasta vapautumisen jälkeen:(

Vois esim. NBK laajentaa toimintaansa tuolle sektorille!

Ymmärrän edelleen, että ihmisiä suututtaa kuulla ja nähdä pedofiilejä yms. häiriintyneitä yksilöitä, mutta valitettavasti en nää mitään hedelmällistä threadissa jonka pääasiallinen sisältö on "tappakaa ne saatanatvittusaunantaaperkele!".

Itse lukisin mielelläni objektiivista keskustelua asiaan liittyvästä lainsäädännöstä ja oikeuskäytännöstä tai niiden muuttamisesta, mutta niitä keskusteluita ei käydä saunan takana. Valitan.

Lukko.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom