Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jammuko katsottiin riittävän terveeksi? :jahas:Delia sanoi:Vastoin suuren yleisön käsitystä Jammu on ollut vapaalla jo useamman vuoden. Niuvanniemestä on katsokaas pakko päästää pois, kun potilas katsotaan riittävän terveeksi.
No just just. Nämä on taas näitä huhupuheita. Eivät varmana tule päästämään sitä miestä pois. Ja tuolla joku aiemmin höpötti jotain että ollut monessa ehdonalaiskuulustelussa tämä jammu ennen kun pääsi linnasta. Suomessa ei ole mitään ehdonalaiskuulusteluja vankilassa eikä ehdonalaiseen päästämisestä päätetä kuin kerran ja se oli tässä jammun tapauksessa silloin kun oli 2/3 tuomiosta istuttu mikä on kaikille muillekin käytäntö paitsi ensikertalaisille 1/2, nuorisovangeille 1/3 ja pyttyvangeille 1/1 eli päivästä päivään. Alunperinhän jammulle tuomittiin pyttytuomio mutta hovi katsoi että mies ei ole tarpeeksi vaarallinen että voitaisi pyttytuomio antaa! Kyllä on saatana ihme paapomista tämmösille ala-arvoisille sairaille paskoille! Ei kyllä oikeesti mee mitenkään jakeluun mulla että joku menee tekemään lapselle tuommosta niinkuin jammu tai tämä oulun pedofiili ja siitä vielä annetaan lieviä tuomioita. Sitten kun satut jättämään valtiolle vähän veroja maksamatta niin helposti tulee se 6 vuotta. Siis tämmösille pedofiileille pitäisi olla aivan omat rangaistuskäytännöt. Pallit vaan johonkin alasimelle ja joku pamauttaisi täysiä pari kertaa lekalla niihin ja sitten johonkin pimeeseen koppiin väh. 20 vuodeksi! Siinä olisi minun mielestä tekoon nähden sopiva tuomio näille! Mutta sen verran minua helpottaa kumminkin se tieto että tiedän mitä näille nilkeille tekevät tuolla kiven sisällä. Jammukin pääsi heti alkajaisiksi kiukaalle istumaan kun Sörkkaan meni saunomaan muiden vankien kanssa. Että eiköhän pojat jotakin mukavaa tälle oulunkin pedofiileille keksi...Delia sanoi:Vastoin suuren yleisön käsitystä Jammu on ollut vapaalla jo useamman vuoden. Niuvanniemestä on katsokaas pakko päästää pois, kun potilas katsotaan riittävän terveeksi.
Delia sanoi:Vastoin suuren yleisön käsitystä Jammu on ollut vapaalla jo useamman vuoden. Niuvanniemestä on katsokaas pakko päästää pois, kun potilas katsotaan riittävän terveeksi.
Juniori sanoi:No just just. Nämä on taas näitä huhupuheita. Eivät varmana tule päästämään sitä miestä pois. Ja tuolla joku aiemmin höpötti jotain että ollut monessa ehdonalaiskuulustelussa tämä jammu ennen kun pääsi linnasta. Suomessa ei ole mitään ehdonalaiskuulusteluja vankilassa eikä ehdonalaiseen päästämisestä päätetä kuin kerran ja se oli tässä jammun tapauksessa silloin kun oli 2/3 tuomiosta istuttu mikä on kaikille muillekin käytäntö...
Juniori sanoi:No just just. Nämä on taas näitä huhupuheita. Eivät varmana tule päästämään sitä miestä pois. Ja tuolla joku aiemmin höpötti jotain että ollut monessa ehdonalaiskuulustelussa tämä jammu ennen kun pääsi linnasta. Suomessa ei ole mitään ehdonalaiskuulusteluja vankilassa eikä ehdonalaiseen päästämisestä päätetä kuin kerran ja se oli tässä jammun tapauksessa silloin kun oli 2/3 tuomiosta istuttu mikä on kaikille muillekin käytäntö paitsi ensikertalaisille 1/2, nuorisovangeille 1/3 ja pyttyvangeille 1/1 eli päivästä päivään. Alunperinhän jammulle tuomittiin pyttytuomio mutta hovi katsoi että mies ei ole tarpeeksi vaarallinen että voitaisi pyttytuomio antaa! Kyllä on QUOTE]
APINA!!!!!!! Mieti mitä kirjoitat. Ja varmaan seuraava viesti on että: Kyllä minä tiedän nämä asiat sillä olinhan Pelsolla 5 vuotta....
Yussi sanoi:Viittasit ilmeisesti tähän linkkiin http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori jossa niin kerrotaan. Itse en näitä juttuja kovin hyvin tunne, mut kertooko toi saitti ihan bullshittiä aiheesta, vai?
No mistäs helvetistä se sinä noin pulttia otit? Oletko kenties itse samaa sakkia vai mitä? Vai onko tämä oulun pedofiili tai jammu sulle jotain sukua? SAATANAN IDIOOTTI! Niin ja en ole ollut pelsolla. Satunpahan vaan tietämään noista kun on vaikkapa lähisukulainen siellä muutaman kerran ollut... Ja muistan myös hyvin tämän Jammu asian niin ajattelin korjata hiukan asiaa.valtaa sanoi:APINA!!!!!!! Mieti mitä kirjoitat. Ja varmaan seuraava viesti on että: Kyllä minä tiedän nämä asiat sillä olinhan Pelsolla 5 vuotta....
SEAGRAM sanoi:Kiitos jälleen kerran kansanedustajille ja muille joilla on mahdollisuuksia lakien muuttamisen.
Willie sanoi:Mikäs siinä laissa mättää? Lakihan on aivan kelvollinen ja antaisi oikeuslaitokselle mahdollisuuden toimia myös kelvollisesti. Lainsäädäntövalta on selkeästi eriytetty toimeenpanovallasta perustuslaissa. Mielestäni ongelmat ovat pääasiassa jälkimmäistä käyttävissä tahoissa.
mxm sanoi:Mitäs kelvollista laissa on jos seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi päästä sakoilla/alle vuoden tuomiolla? En nyt usko, että se vika toimeenpanovallassa ois, kuitenkin tuomiosta päättävät noudattaa lakikirjaa kohtuu tarkasti.
Enkä mä tajua, miten seksuaalisesta hyväksikäytöstä voi saada 1-10 vuotta vankeutta, mistä vitusta tuo haitari tulee? Riippuuko se siitä, montako kertaa on munansa sisään laittanut vai mitä se muka tarkoittaa? Ei ummarra:curs:
Willie sanoi:Kuvitellaan kaksi tapausta:
-15-vuotias tyttö, joka on suostuvainen seksiin täysi-ikäisen poikaystävänsä kanssa
-2-vuotias tyttö, joka raiskataan useamman kerran saman sieppauksen aikana
Autoinko ymmärtämään eron ja syyn miksi rangaistusasteikossa tarvitaan liikkumavaraa? Näiden esimerkkirikosten väliltäkin saattaa löytyä eri törkeysasteen tekomuotoja.
Jääkuningas sanoi:On se vittu ihme että ei löydy suomesta sakkia joka laittais niin perkeleesti ansionsa mukaan tollasille niiden vankilasta vapautumisen jälkeen:(