Sauron sanoi:Lukion historiassa opetetaan, että USA saavutti huippunsa 1960-luvulla ja sen todellinen valta on ollut hitaasti laskussa sen jälkeen.
Jos lukio on oikeassa niin Ursula on väärässä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sauron sanoi:Lukion historiassa opetetaan, että USA saavutti huippunsa 1960-luvulla ja sen todellinen valta on ollut hitaasti laskussa sen jälkeen.
Cthulhu sanoi:Jos lukio on oikeassa niin Ursula on väärässä...
Ei toimi, oon krapulassa ja panettaa ihan saatanasti.Mike sanoi:Lähettäisivät jokaiselle teinille Georgen kuvan postissa, aina ennen aktia saisi sitten tuijottaa hetken sitä kuvaa, siinä ei tekisi pariin viikkoon taas seksiä mieli.
Sumu sanoi:Kentien suurempia idiootteja he ovat kuitenkin äänestäessään tuollaisen luukkukengän
ringside sanoi:Oli pakkasta ja me kateltiin tähtiä. Mä opetin Helille Kassiopeian. Helin mielestä se oli ämmä väärinpäin. Mä sanoin sille, että "Hupsu, se on tuplavee". Ei kannata ajatella asioita väärinpäin. Siitä on lyhyt matka saatanaan...
Modipeluri sanoi:Ei toimi, oon krapulassa ja panettaa ihan saatanasti.
seppo-x sanoi:No mutta se on äkkiä korjattu, seuraavan linkin takaa nimittäin löytyy varsinainen Jabba The Hutt (Parental Advisory - Explicit Content) :itku: :urjo:
Tässä olisin täysin eri mieltä. Siis jos abortti tehdään entisaikojen kotikonsteilla rautahenkarilla sörkkien, ehkä sitten. Mutta normaali, hoitohenkilökunnan suorittama abortti, sen ei pitäisi olla riski tuleville raskauksille. Kohdunkaavinnalla tehtävässä kohduntyhjennyksessä on tietysti riski kohdun vahingoittumisesta, mutta se on hyvin vähäinen. Oletan siis, että tarkoitat "repimisellä" lääkkeellisen abortin sijaan kohdunkaavintaa (riippuu vähän raskausviikoista kummalla tavalla abortti tehdään).-Marchi- sanoi:Abortti tosiaan altistaa hedelmättömyydelle, koska sisästäsi revitään vähän ylimääräistäkin tavaraa poies.
Cthulhu sanoi:Voisitko kertoa minulle vuosilukuina, että mikä oli tuo aika?
Epätarkka arvio käy....
Deadly Poison sanoi:...Kyllä varmasti sekin vaikuttaa USAn nykyiseen ylivoimaisuuteen muihin nähden ettei sen ole koskaan tarvinnut rakentaa maataan uudestaan sotien jälkeen.
Ankka sanoi:Amerikkalaisteineille saarnataan pidättyvyyttä presidentti George W. Bushin johdolla. Verovaroin toimivat järjestöt levittävät kuitenkin paljon perätöntä tietoa.
Angelos sanoi:Uusin muoti-ilmiö on vihata niitä, jotka vihaavat jenkkejä. En tiedä tarkoittiko edellinen kirjoittaja samaa, koska en osaa lukea.
tarkemo sanoi:Näinhän se on, vastareaktio on jo tullut.
Dean Kuntz sanoi:on niin muodikasta sanoa miten muodikasta on vihata jenkkejä... mutta eiköhän jenkeissä tuosta valistuksesta huolimatta n_ssita tarpeeksi ;)
N.O.Kummonen sanoi:Vieläköhän GWB:iin tehoaa abortti vai joko on jo liian myöhäistä? :jahas: