Väärää tietoa seksistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiTe
  • Aloitettu Aloitettu
Sauron sanoi:
Lukion historiassa opetetaan, että USA saavutti huippunsa 1960-luvulla ja sen todellinen valta on ollut hitaasti laskussa sen jälkeen.

Jos lukio on oikeassa niin Ursula on väärässä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cthulhu sanoi:
Jos lukio on oikeassa niin Ursula on väärässä...

1960-luvulla oli vielä NL ja Kiina kavereita, monet maat olivat kommunistisia ja moni sitoutumaton maa hyvin USA-vastaisia eli ei se mitään kulta-aikaa USA:lle ollut. Nyt se rulaa yksinään, jopa Kiina ja Vietnam ja monet arabimaat (Libya ja Syyria viimeiset esimerkit) nuoleskelee sitä. Eurooppalaiset itkee ja valittaa mutta palaavat aina ruotuun. Se kv. politiikasta.

Kv. taloudessa sen merkitys on vähentynyt (sitäpaitsi USA oli vahvimmillaan tässä mielessä 1950-luvun alussa kun sen BKT oli puolet koko maailman BKT:sta) mutta kuten taas kerran huomattiin, jos USA:n (kotimarkkinat) talous lyyhää, tuntuu se Suomessakin asti. Muiden maiden kotimarkkinoilla tuskin on suurtakaan merkitystä globaalitaloudessa.

Äkkiseltään sanottuna Bushin tukemassa valistuspolitiikassa on minulle yksi syy pitää jenkkejä entistä enemmän idiootteina. Kentien suurempia idiootteja he ovat kuitenkin äänestäessään tuollaisen luukkukengän UUDESTAAN presidentiksi. Makes me wonder...

P.S. Tiedän kyllä, että tämä on yleistys ja ei päde kaikkiin yhdysvaltain kansalaisiin. Todistetusti fiksujakin yksilöitä on olemassa, trust me.

Mike sanoi:
Lähettäisivät jokaiselle teinille Georgen kuvan postissa, aina ennen aktia saisi sitten tuijottaa hetken sitä kuvaa, siinä ei tekisi pariin viikkoon taas seksiä mieli.
Ei toimi, oon krapulassa ja panettaa ihan saatanasti.

ringside sanoi:
Oli pakkasta ja me kateltiin tähtiä. Mä opetin Helille Kassiopeian. Helin mielestä se oli ämmä väärinpäin. Mä sanoin sille, että "Hupsu, se on tuplavee". Ei kannata ajatella asioita väärinpäin. Siitä on lyhyt matka saatanaan...

Loistavaa! :lol2:
So mucho romantico :love:

-Marchi- sanoi:
Abortti tosiaan altistaa hedelmättömyydelle, koska sisästäsi revitään vähän ylimääräistäkin tavaraa poies.
Tässä olisin täysin eri mieltä. Siis jos abortti tehdään entisaikojen kotikonsteilla rautahenkarilla sörkkien, ehkä sitten. Mutta normaali, hoitohenkilökunnan suorittama abortti, sen ei pitäisi olla riski tuleville raskauksille. Kohdunkaavinnalla tehtävässä kohduntyhjennyksessä on tietysti riski kohdun vahingoittumisesta, mutta se on hyvin vähäinen. Oletan siis, että tarkoitat "repimisellä" lääkkeellisen abortin sijaan kohdunkaavintaa (riippuu vähän raskausviikoista kummalla tavalla abortti tehdään).

Itselle on tehty kaavinta keskenmenon yhteydessä, "raskausmateriaalin poisto" kuten lääkäri asian kauniisti kuvasi. :rolleyes: Eli minulle tehtiin sama toimenpide, kuin kaavinnalla abortoitaville. Lääkärin mukaan toimenpide ei aiheuta mitään riskiä raskaaksitulemiselle, raskautta sai yrittää välittömästi jälkivuodon loputtua. Itse asiassa kahden kuukauden kuluttua olin taas raskaana, lopputuloksena ihastuttava pikku-ukko. Eli pysyvistä haitoista en kyllä menisi puhumaan, jos toimenpide on huolellisesti tehty, eikä ole tullut ongelmia (mitkä ovat hyvin epätodennäköisiä, tietysti kurjaa onnea jos joku toimenpideongelma omalle kohdalle osuisi). Lyhytaikaisiakaan haittoja mulla ei ollut, jos kipuja ja muita vaivoja ajatellaan. Mahakipua oli samana iltana, muttei enää myöhemmin. Ainoastaan jälkivuotoa reilun viikon verran.

Tällä viestillä en yritä mitenkään kehua abortin turvallisuutta ja luotettavuutta. Mietin vaan noita uutisia ja abortilla pelottelua, kun se kuitenkin nykyään on hyvin turvallinen toimenpide. Fyysisesti. Henkinen puoli on sitten erikseen.

Joten tuollaisen tiedon kertominen julkisena "faktana" on mielestäni niin hirveää potaskaa, että oksat pois. Pelottelumeininkiä. Vähän kuin entisaikojen sokeutumisuhka jos sattui itseään koskettelemaan. ;)

Cthulhu sanoi:
Voisitko kertoa minulle vuosilukuina, että mikä oli tuo aika?
Epätarkka arvio käy....

Yhdysvaltojen nousu ajottuu tuohon teollistumisen aikakauteen. 1860-luvulla sisällisodan jälkeen se oli vielä melko kehittymätön maa. Uudisraivauksen vaihtoehto pakotti työnantajat kohottamaan työntekijöiden palkkoja joka houkutti koneellistamiseen. Luonnonvaroja oli runsaasti, siirtolaiset euroopasta helpotti työvoimapulaa, ja laajat sisämarkkinat helpotti talouden kasvua.

Aika ihmeellisesti jenkkilä kyllä nousi joka tapauksessa, 1886 se oli jo maailman suurin teräksen tuottaja ja ensimmäiseen maailmansotaan mennessä suurin talousmahti, teollisuustuotanto oli tuolloin suurempi kuin englannin,saksan ja ranskan yhteensä. Kyllä varmasti sekin vaikuttaa USAn nykyiseen ylivoimaisuuteen muihin nähden ettei sen ole koskaan tarvinnut rakentaa maataan uudestaan sotien jälkeen.

Deadly Poison sanoi:
...Kyllä varmasti sekin vaikuttaa USAn nykyiseen ylivoimaisuuteen muihin nähden ettei sen ole koskaan tarvinnut rakentaa maataan uudestaan sotien jälkeen.

Esim. Saksalle kaiken uudelleen rakentaminen antoi etujakin: kaikki oli uutta, toimivaa, tehokasta ja modernia. Siitä se talousihme sai alkunsa, nyt Saksa rulaa Euroopassa.

Niin, usan avulla sitä eurooppaa rakennettiin. Kyllä se usa ilmeisesti hyvääkin on saanut aikaan. Meinaatko ettei saksa "rulaisi" vielä enemmän jos sotaa ei olisi ollut? Saksa kuitenkin oli jo varhain kehittynyt teollisuusmaa ja jo ennen ensimmäistä maailmansotaa se oli mennyt tuotannossa ohi muiden euroopan maiden. No eihän näitä tietää voi ja taisi mennä jo vähän pois topikistakin..

Ankka sanoi:
Amerikkalaisteineille saarnataan pidättyvyyttä presidentti George W. Bushin johdolla. Verovaroin toimivat järjestöt levittävät kuitenkin paljon perätöntä tietoa.

Taitaa Bush olla katkera niille ihmisille, jotka voisi saada ennen 30 vuoden ikää.

on niin muodikasta sanoa miten muodikasta on vihata jenkkejä... mutta eiköhän jenkeissä tuosta valistuksesta huolimatta n_ssita tarpeeksi ;)

Uusin muoti-ilmiö on vihata niitä, jotka vihaavat jenkkejä. En tiedä tarkoittiko edellinen kirjoittaja samaa, koska en osaa lukea.

tarkemo sanoi:
Näinhän se on, vastareaktio on jo tullut.

Joo...tai viimeisin tieto on jo että vastareaktion vastareaktio on tullut muotiin tässä asiassa. :lol2:

Dean Kuntz sanoi:
on niin muodikasta sanoa miten muodikasta on vihata jenkkejä... mutta eiköhän jenkeissä tuosta valistuksesta huolimatta n_ssita tarpeeksi ;)

Varmasti. Aborttikulut vain tippuisi puoliin kun tiedettäisiin, että mihin kumia käytetään. :)

Tässähän on selkeästi vain kyseessä George W:n kauaskantoinen maailmaa syleilevä politiikka : ihmisiä on muutenkin liikaa jo maapallolla, Jenkkilähän vain pyrkii kantamaan kortensa kekoon ja rajoittamaan ylimääräistä väestönkasvua kehottamalla nuoriaan pidättymään seksistä. Sitä en vain tajua että miksi GWB jättää porsaanreiän politiikkaansa vastustamalla myös aborttia.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom