UUTUUS! Valio ProFeel CottiFrutti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Man78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hyvältä vaikuttaa tämä cottifrutti. 11g proteiinia/100g. Kunhan ei hinnalla pilattaisi tätä tuotetta niin olisi rahkalle hyvä korvike silloin tällöin.

E. Niin mikäs tämän hinta on?

Ainakin se päärynän makuinen oli tosi hyvää :) Vähän epäilevästi kyllä suhtauduin koko Cottifruttiin, se vaan kuulosti jotenkin.. epäilyttävältä :D Ainoa miinus tulee hinnasta.

Kyllä tämä kokeiluun menee :D jos hyvääkin vielä on niin hyvästit ehrmannille...niin kyllästynytkin jo siihen makuun :)

Heti epäileväisenä ajattelin "Pah, joku kauhia sokeripommi taas!", mutta onneksi olin väärässä. Tuota pitää ettiä marketista pian ja maistaa. Päärynävanilja ja verigreippi makuina... :kuola:

Juu ei.. Ihan mitättömän kokoinen purkki ja hinta euron. Nou thanks.. Teen ennemmin oman rahka/raejuusto kombon (halvemmalla enemmän). Mikäli rahasta ei ole tiukkaa, niin kait se on ihan hyvä välipala vaihtoehto..(siis tuo cottifrutti)

Viimeksi muokattu:
varotan odottamasta liikoja..:D ite maistoin tota päärynä hässäkkää,kylhän sen nyt söi,mut maistu just niin teolliselle ja imelälle.lisäks sehän oli ihan säälittävän kokonen kippo :) omat rahkat much better ;)

Tuli tuota pari viikkoa sitten maistettua. Ihan hyvää oli, mutta ymmärrän rahan arvon. Eli kun katsoo mitä maksaa 250g ehrmannia ja 150g kippo cottifruttia, niin on aika selvää kumpaa kaupasta mukaan lähtee... Noita cottifrutteja kun kiskoo vaikka kuusi päivään, niin ei se enää olekkaan ihan ilmaista...

miusta oli se päärynän makuinen hyvää,ei sokerinen niinkuin noi valmiit jutut yleensä.Hyvä vaihtoehto valmiiks setiks ainakin miulle ku rahkaan pitää kumminkin laittaa funlightia sekaan.Täällä päin kahdessa eri kaupassa 95 senttiä purkki,toki toi koko vois olla puolet isompi :)

Päärynä-vanilja on tosiaanki hyvää! Sitä verigreippiä en ole uskaltanut maistella. Ihan kiva välipala, mutta aivan liian vähän syötävää yhdessä, pitäs syödä useampi, että nälkä yhtään lähtis. Eli ei ihan kuitenkaan raski aina olla ostelemassa.

Ja olenpa muuten maistanut tuota Man78 mainitsemaa levitettävää raejuustoa. Oli ihan ok. Maku hyvä ja mukavasti levitty ruisleivän päälle. Mut olen silti pysynyt ihan "normaalissa" raejuustossa.

Ai se on noin kallis tuote. Nooh, pitää sitten ostaa harvemmin ja vähemmän ja sekin vain, jos noi ovat namia.

No en mä ainakaan sais edes alas noita CottiFrutteja montaa kerralla tai edes samana päivänä. :D Varmaankin max. pari purkkia päivässä. Kyllä tuo minusta ihan suht edullista on ku raejuustokin maksaa melkein saman verran(pikku purkki). Ja ihan välipalaks mä tota tarkotin, en mikskään pääruuaks, niin miks sen purkin pitäs olla isompi?? Kait se pitää uskaltaa maistaa verigreippikin...
Ai niin, mä en saa pelkkää rahkaa alas sit millään. Enkä oikein minkään kanssa pelkästään. Rahkaa tulee syötyä vähän ja silloinkin ku syön, niin teen oikean rahkan. Eli rahkaa iso purkki, vähän jotain kerman tapaista kevyt systeemiä, ripaus sokeria ja marjoja tai hedelmiä. :kuola:

Mä oon syöny tota jo jonkin aikaa, ja jos hiilareita haluaa lisää niin oon samaan satsiin ostanu 175g purnukan tuota Pro Feel-jogurttia, eikä siinäkään ole sokeria laisinkaan :)

2prk Cottifrutti + 1prk Profeel jogurttia sekasin vaan ja ääntä kohti (yhteensä 250kcal, proteiinia 39g, hiilareita 22g ja rasvaa 1g :)

Koklasin sitä kanssa kerran. Annos on pieni, menee pikavälipalana. Ehkä hieman vetisen oloista, raejuustoa saisi olla lisää. Mutta yhdessä kipossa prodea 16,5g, että aina parempi vaihtis kuin esim. pelkkä jugurtti.

Ajat sittenhän tuo on tullut.

Verigreippi on makuna mielestäni ehdottomasti parempi kuin päärynä. Hinta todellakin on se joka kehottaa tämän harvinaisena herkkuna pitämään, osaltaan varmaan tosin auttaa laihiksella ettei ole varaa ostaa sapuskaa.

Itse ostin just eilen tuota. Juoma on ihan siedettävän makuinen, tai oikeastaan maistu millekkää :D ja sopi hyvin kaurahiutalaidenkin kanssa. Hinta noin 2e.

Tavallisesti se on 1,79/ 1,69 e. Maku ei myöskään ole yhtä hyvä kuin tavallisessa maidossa, mutta murojen kanssa menee hyvin alas. Tätä maitoa ei muuten voi käyttää esim. puuron valmistukseen, koska maitoa ei saa kuumentaa tai se hiutaloituu.

Päärynä Cottifruttia maistoin just ja ihan ok oli. Voin ostaa toistekin välipalaksi, mutta päivittäiseen ruokavalioon toi ei kuulu. Hinta on melko korkea tollasesta pikkupurkista ja tosiaan purkki on pieni. Sitä paitsi omat raejuusto- ja rahkamössösekoitukset on parempia maultaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom