UUTUUS! Valio ProFeel CottiFrutti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Man78
  • Aloitettu Aloitettu
"Päärynä Cottifruttia maistoin just ja ihan ok oli."

Eilen tuli maisteltua tota samaa, ja eih.. ei ollu yhtään ok. Tollaset raejuustosattumat päärynäjogurtissa ei ole hyvää. Jäi puolet syömättä, vaikka purkki onkin pieni.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpas täällä porukalla outo maku. :D En mä ainakaan saa ite sekoittelemalla noin hyvää evästä. Tänään maistoin verigreippi-maun ja ehkä jopa parempaa kuin päärynä-vanilja. Siis miten toi on kallista muka, aika lailla samanhintaista ku raejuusto ja kyllä tuota mieluummin syö.:rolleyes:

Tuli sitten ostettua tuollainen päärynä versio ja illalla pitää maistaa. Kallistahan tuo on 0,95€, kun ehrmannin saa 0,55€.

Mutta täytyy muistaa, että CottiFutissa on raejuustot samassa ja vielä maku. Ei sitä minusta pidä verrata pelkkään rahkaan.

^ ehkä näin, mutta vastaavasti sekä sitä rahkaa että raejuustoa (ja mitä kaikkea siinä mahtaakaan olla) on vähemmän, kuin normituotteissa. Ja hinta on kuitenkin korkeampi...

Mutta eipä sillä, syö ken tykkää :) Henk.koht. mielipide on kuitenkin, että varsin turhalta tuotteelta vaikuttaa.

Itse pidän paljon päärynä-vanilja versiosta ja nyt on tullut tavaksi vetää yksi semmoinen herkutteluna illalla. Mukaan voi pistää jokusen teelusikan rasvaa mukaan. Kallistahan tuo on verrattuna vaikka pelkkään rahkaan, mutta eipä nyt niin kallista, että vararikkoon joutuisi.

Noni maistettu on, melkee yrjö lenti :urjo: Etenkin aivan liian makeaa ja raejuusto ei sovi yhtään toho. Kierrän kaukaa kaupassa tämän mössön.

Ihan hyvää tuo verigreippi oli.

Tuo mansikka maku oli ihan hyvää, purkki vaan on liian pieni. Päärynäversiossa ne päärynäbiitit eivät olleet minun makuuni. Mansikkaversiota tulee ostettua varmaasn myös jatkossa.

Tuo mansikka maku oli ihan hyvää, purkki vaan on liian pieni. Päärynäversiossa ne päärynäbiitit eivät olleet minun makuuni. Mansikkaversiota tulee ostettua varmaasn myös jatkossa.

Takuulla oli ihan hyvän makuista mansikkaa se verigreippi :D

Maistoin eilen tuota päärynä hässäkkää ja voin vakuuttaa että oli viimeinen CottiFrutti meikäläisen uralla.:urjo: Aivan hirveetä tuubaa! Jatkan hyväksi koetuilla perus raejuustolla/rahkalla.

Herrrrrkullisiahan noi oli molemmat maut, ja käteviä roudata välipalaksi esim töihin. Tulee olemaan mun jääkaapin vakiotäytettä tästä lähtien.

Verigreippi ja päärynä-vaniljaa maistoin aikanaan, päärynä omasta mielestä se parempi. Silti omat makuhermot ovat varmaan jo niin turtuneita rahka-funlight yhdistelmään, että kyseinen Cottifrutti ei maistu yhtään sen kummallisemmalta, itseasiassa parempaa vaihtelua saa kun ostaa itse uutta sokeritonta tiivistettä vaihtelun vuoksi rahkaan. Sama ideahan tuossakin on, rahkaa ja raejuustoa kippoon ja makeutusaineet perään. Hieman myös häiritsi nuo raejuusto klimpit seassa, tällainen tissiposki kun olen.

Söisin tuota välipalana kyllä mielelläni jatkossa, mutta hinta jättää sen minulla hyllylle odottamaan autuaampia ostajia. Hinta kun on 0,99 senttiä (150g) ja saavuttaaksesi samat arvot kuin rahka purkissa, olisi noita pari kpl:tta ostettava = 1,98€, eli yli kaksinkertainen hinta esim. Pirkka maitorahkaan verrattuna (0,89€, 250g).

Kun syö viikossa noin 20 purkkia rahkaa (vuodessa keskimäärin 1000), tekisi Cottifruttiin kokonaan siirtyminen n. 1000€ lisäkuluja vuoden aikana. Tuolla summalla ei viitsi siirtyä edes osittain Profeel sarjan kilpuriksi.

Maku :3:
Hinta:2:

Eilen tuli testattua molemmat maut, ja jumalauta että on ässä tuote! Aivan saatanan hyvää. Olin alkuun vähän skeptinen verigreipin suhteen, mutta se oli ehkä jopa parempaa kuin tuo vanilja-päärynä. Pientä miinusta tulee toki hinnasta, mutta eipä noita nyt tarvitsekaan rahkan asemesta alkaa vetämään..

Ikinä en ole greipin mausta tykännyt, mutta tuo greippi maku oli kyllä mainiota, namsk! Parempaa se oli kuin tämä päärynä hässäkkä.

Isompi annoskoko olis plussaa. Suht. kallis hinta miinusta.

Maistoin huvikseni. Ei tuosta viitsi hirveästi maksaa, itse pystyy tekemään paljon parempia ja vastaavanlaisia sekoituksia.

hintahtavaa sanon minä!! ;) ite pystyy sekotteleen proteiinisammat makosammat sösselit. More honey less money

Punainen Greippi :kuola:
Päärynä hässäkkä ei ollut niin hyvä, mut meni sekin.
Silti taidan pysyä normi rahkassa, mutta menee tilanteessa jossa tarvitsee nopean välipalan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom