Verigreippi ja päärynä-vaniljaa maistoin aikanaan, päärynä omasta mielestä se parempi. Silti omat makuhermot ovat varmaan jo niin turtuneita rahka-funlight yhdistelmään, että kyseinen Cottifrutti ei maistu yhtään sen kummallisemmalta, itseasiassa parempaa vaihtelua saa kun ostaa itse uutta sokeritonta tiivistettä vaihtelun vuoksi rahkaan. Sama ideahan tuossakin on, rahkaa ja raejuustoa kippoon ja makeutusaineet perään. Hieman myös häiritsi nuo raejuusto klimpit seassa, tällainen tissiposki kun olen.
Söisin tuota välipalana kyllä mielelläni jatkossa, mutta hinta jättää sen minulla hyllylle odottamaan autuaampia ostajia. Hinta kun on 0,99 senttiä (150g) ja saavuttaaksesi samat arvot kuin rahka purkissa, olisi noita pari kpl:tta ostettava = 1,98€, eli yli kaksinkertainen hinta esim. Pirkka maitorahkaan verrattuna (0,89€, 250g).
Kun syö viikossa noin 20 purkkia rahkaa (vuodessa keskimäärin 1000), tekisi Cottifruttiin kokonaan siirtyminen n. 1000€ lisäkuluja vuoden aikana. Tuolla summalla ei viitsi siirtyä edes osittain Profeel sarjan kilpuriksi.
Maku :3:
Hinta:2: