UUTUUS! Valio ProFeel CottiFrutti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Man78
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin tuota päärynän makuista enkä enää toiste osta. En tykkäny yhtään. Ehrmannilla mennään !:dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On muuten hyvän makuisia, varsinkin toi päärynä. Otinkin tuon ruokavaliooni ja otan töihin mukaan välipalaksi. Ei jaksa sekoitella rahkasta sössöä töihin ja tiskata purnukoita. Vähän kallista on verrattuna rahkaan mutta menköön.

On muuten hyvän makuisia, varsinkin toi päärynä. Otinkin tuon ruokavaliooni ja otan töihin mukaan välipalaksi. Ei jaksa sekoitella rahkasta sössöä töihin ja tiskata purnukoita. Vähän kallista on verrattuna rahkaan mutta menköön.
Tälläisen välipalan ostin minäkin, mainonnan orja.
Tuossahan edellä tuli aikalailla kaikki, omatkin ajatukset.Poikkeuksena, ettei raavaalle dietillä olevalle karjulle riitä yksi, eikä kaksi purnukkaa.Joudun siis edelleen sekoittelemaan rahkasössöjä.:(

Edit : Sen lisäideanhan tuosta sai, että sekottaa sitä raejuustoa rahkan joukkoon.Saa vielä protskupitosempaa kamaa.Kaikkeen tota raejuustoa jo laitankin, muttei ole ikinä tullut mieleen sitä rahkaan sekoittaa.:D Oppia ikä kaikki...

Siis tuo verigreipin makuinen cottifrutti on ihan hirveää, en pystynyt syömään kuin pari lusikallista. Muita makuja en sitten ole edes uskaltanut maistaa.

Hieman ehkä:offtopic: mutta miksiköhän Valio tai Ingman tai jokin muu ei oo keksiny tehdä suht´samanlaista rahkaa kun Ehrmann on?
Ainakin ne rahka-purkit mitä minä olen Valiolta maistellut niin ovat tosi kiinteää, kitkerää ja muutenkin hankalasti syötävää, jos noin niinkun suoraan purkista syötynä ajatellaan.(siihenhän sitä ei tietenkään ole suunniteltu)
Luulisi porukan kuitenkin mieluummin suomalaista rahkaa syövän, kuin ulkomailta roudattua. Ja niitä purkkeja menee varmaan aivan sika-paljon,ainakin sen perusteella mitä porukka täällä kertoo Ehrmannia syövänsä.
Tekisivät siitä vaan neutraalin makuista,vaikka kevyesti maustettua, hieman notkeampaa ja vaikka 250 g purkkiin, niin a´vot,luulisi kaupan käyvän.
En usko että perusrahkalla hintakaan nousisi aivan älyttömäksi.

Jos joku pakkislaisista sattuu olemaan Valiolla tai jossain muualla "meijerillä" töissä, niin vinkatkaapa pomoille aiheesta.

Ai niin,jos nyt kuitenkin kävi niin että vastaavaa kun Ehrmann markkinoilla on,niin kertokaa minulle merkki.kiitos.

2hard4u, kuntosaliharrastajat ovat kuitenkin aika pieni ryhmä suomalaisessa ruokakulutuksessa, ja rahkaakin myydään ensisijaisesti eniten aivan muihin käyttötarkoituksiin (keittiöt, leivontakuluttajat jne.). Toisekseen on niitäkin (esim. minä), jotka pitävät ehdottomasti enemmän "kiinteästä, kitkerästä ja hankalasti syötävästä" Valion rahkasta. :rolleyes:

Niinhän se todennäköisesti on,joo...
Mutta pysyn kuitenkin kannassani ja jos mahdollista olisi niin ostaisin mieluiten "suomalaista Ehrmannia.."

Parhaiten noista kolmesta mausta menee alas tuo puolukka, muut vaikuttivat sen jälkeen tosi keinotekoisilta. Ihan ok välipalana esim. töissä, mutta 2hard4u:nkin haikailema "suomalainen Ehrmann" veisi kyllä voiton, jos sellaista vain olisi saatavilla...

Hieman ehkä:offtopic: mutta miksiköhän Valio tai Ingman tai jokin muu ei oo keksiny tehdä suht´samanlaista rahkaa kun Ehrmann on?
Ainakin ne rahka-purkit mitä minä olen Valiolta maistellut niin ovat tosi kiinteää, kitkerää ja muutenkin hankalasti syötävää, jos noin niinkun suoraan purkista syötynä ajatellaan.(siihenhän sitä ei tietenkään ole suunniteltu)
Luulisi porukan kuitenkin mieluummin suomalaista rahkaa syövän, kuin ulkomailta roudattua. Ja niitä purkkeja menee varmaan aivan sika-paljon,ainakin sen perusteella mitä porukka täällä kertoo Ehrmannia syövänsä.
Tekisivät siitä vaan neutraalin makuista,vaikka kevyesti maustettua, hieman notkeampaa ja vaikka 250 g purkkiin, niin a´vot,luulisi kaupan käyvän.
En usko että perusrahkalla hintakaan nousisi aivan älyttömäksi.

Jos joku pakkislaisista sattuu olemaan Valiolla tai jossain muualla "meijerillä" töissä, niin vinkatkaapa pomoille aiheesta.

Ai niin,jos nyt kuitenkin kävi niin että vastaavaa kun Ehrmann markkinoilla on,niin kertokaa minulle merkki.kiitos.

Yhdyn vastineeseesi soveliaalla tavalla. Itsekin kulutan Ehrmannia 3 purkkia päivässä, jolloin lava kestää 4pv. Markkinarako olisi ! Tosin, silloin saa tuote maksaa saman~ verran, eli €0.60~ per purkki, jotta itse sitä ostaisin.

Mä ostin kanssa viikon alussa puolukka cottifruttia kun näin moista kaupan hyllyllä, ja taisin tykätä kun purnukka lähti kaupasta mukaan äskenkin evääksi töihin.

Uus puolukan maku on hyvää! Kulutin ennen sitä päärynän makuista...mut se greippisysteemi on aivan karseeta...hyvä lisuke esim. rahkapurkillisen jälkeen!:)

Puolukkaa voi syödä jos ei ole maitorahkaa ja jäisiä marjoja kaapissa, muut on hireää kuraa. Oksennuksen kaltainen koostumus tekee tuon nauttimisesta kuvottavan kokemuksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom