Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälläisen välipalan ostin minäkin, mainonnan orja.On muuten hyvän makuisia, varsinkin toi päärynä. Otinkin tuon ruokavaliooni ja otan töihin mukaan välipalaksi. Ei jaksa sekoitella rahkasta sössöä töihin ja tiskata purnukoita. Vähän kallista on verrattuna rahkaan mutta menköön.
Hieman ehkä mutta miksiköhän Valio tai Ingman tai jokin muu ei oo keksiny tehdä suht´samanlaista rahkaa kun Ehrmann on?
Ainakin ne rahka-purkit mitä minä olen Valiolta maistellut niin ovat tosi kiinteää, kitkerää ja muutenkin hankalasti syötävää, jos noin niinkun suoraan purkista syötynä ajatellaan.(siihenhän sitä ei tietenkään ole suunniteltu)
Luulisi porukan kuitenkin mieluummin suomalaista rahkaa syövän, kuin ulkomailta roudattua. Ja niitä purkkeja menee varmaan aivan sika-paljon,ainakin sen perusteella mitä porukka täällä kertoo Ehrmannia syövänsä.
Tekisivät siitä vaan neutraalin makuista,vaikka kevyesti maustettua, hieman notkeampaa ja vaikka 250 g purkkiin, niin a´vot,luulisi kaupan käyvän.
En usko että perusrahkalla hintakaan nousisi aivan älyttömäksi.
Jos joku pakkislaisista sattuu olemaan Valiolla tai jossain muualla "meijerillä" töissä, niin vinkatkaapa pomoille aiheesta.
Ai niin,jos nyt kuitenkin kävi niin että vastaavaa kun Ehrmann markkinoilla on,niin kertokaa minulle merkki.kiitos.