ringside sanoi:Mertzi, senkin suloinen höpsö - et hokannut siksi, koska quottasin kohtaa, missä kirjoitit mielestäni FIKSUSTI.
Ok.. :D Asia selvä nyt.
D. Yates: Kun kirjoitin mummu-vaari-vertaukseni, minulle tuli myös mieleen sama kuin sinulle, nimittäin juuri tuo nuoriin naisiin vetoaminen.
"Kaikki naiset, kiertäkää kehonrakentajat kaukaa - oman turvallisuutenne vuoksi!"
Useinhan naisilla on tämä "rakastutaan renttuihin"-oireyhtymä, mun mielestä vaan bodareita ei voi useinkaan tähän kastiin luokitella. Rentut hakkaavat kännissä, kun todellinen kehonrakentaja tuskin käyttää alkoholia. Ja vaikka kuvioissa olisikin "roinat", on elämä monesti muilta osin varsin terveellistä.. Tarkoitan tällä siis sitä, että jos roinataan, ei olla viikottain kapakassa - korkeintaan ovella... Näin mä olen kokenut. Aikuinen ihminen joka ryhtyy roinaamaan, yleensä tietää aineiden hyödyt ja haitat, joten osaa ja ymmärtää jättää tekemättä sellaiset asiat, joista saattaisi käytön ohella koitua haittaa.
Onhan varmasti tapauksia, jolle nämä aineet eivät sovi eikä pää kestä, mutta edelleen korostan sitä, että aikuisen ihmisen tulee osata käyttää tervettä harkintaa. Jos ei sovi niin ei sovi, ei ole järkeä alkaa omalla tai toisten elämällä leikkimään.