Uusin Nöjesguiden ja Peugeotin mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Ymmärsit näköjään ton Miken pointin helvetin hyvin. Siitä sulle :david:

Eipä ollut ainoa jolla pointti jäi epäselväksi. Siitä minullekkin :david:

Mutta mitä tuohon mainokseen tulee, niin onhan tuo typerä, mutta ainakin se herättää lehden lukijan mielenkiinnon. Harrastuksellehan tuo on todella huonoa mainosta.

Uusi versio mainoksesta

Neloselta ennen Elukka-elokuvaa tuli taas Peugeotin paskamainos noin klo 21.08.
Tällä kertaa kuvassa oli nainen jolla oli silmä mustana ja vieressä bodaripoikaystävä tekemässä moustmuskua.
Nainen sanoi "minä nyt vaan satun asumaan huippu-urheilijan kanssa.

Eli kun käyttää steroideja niin automaattisesti rupeaa hakkaamaan kaikkea liikkuvaa ja erityisesti kumppaniaan... :wall:

Kuka ton ääliökampanjan on keksinyt, tana :curs:

Helpompaa olisi harrastaa salibandya niin ei ainakaan tarvitsisi kohdata ihmisten ennakkoluuloja ja käsityksiä... :D :lol2:

jp-84 sanoi:
Ei niin, mutta kyllä siinä tavallisen ihmisen silmissä leimautuu kaikki bodaajat.
minkä helvetin tavallisen ihmisen?
sss sanoi:
Helpompaa olisi harrastaa salibandya niin ei ainakaan tarvitsisi kohdata ihmisten ennakkoluuloja ja käsityksiä... :D :lol2:
paitsi jos sattuu eksymään Pakkotoiston puolelle, missä tehdään pilaa rimppakinttu sählynpelaajien kustannuksella :)

mielestäni ihan hyvä mainos, jossa kuitenkin vähän liikaa yleistetään.

Mitä ihmettä Peugeot rupee tollasta mainostamaan? Pysyis vaan niillä automarkkinoilla. On Suomessa varmaan suurempiakin ongelmia kuin steroidien käyttö!

Timba79 sanoi:
Ymmärsit näköjään ton Miken pointin helvetin hyvin. Siitä sulle :david:

Kerropa mulle mikä se pointti vammaisten ja bodareiden vertaamisessa oli, kun tunnut Miken ajatuksenjuoksun tuntevan? :david:

Angelos sanoi:
Kerropa mulle mikä se pointti vammaisten ja bodareiden vertaamisessa oli, kun tunnut Miken ajatuksenjuoksun tuntevan? :david:
Olisko vaikka mitenkään, että tarkoitus oli osoittaa esimerkkinä toinen VÄHEMMISTÖ? Yhtä hyvin olisin voinut heittää homot, lesbot, mustalaiset jne.

Vammaiset oli kyllä erittäin paska esimerkki. Maailmassahan on sitten helvetisti vähemmistöjä, jos bodaritkin näihin lasketaan. Esimerkiksi jääkiekkoilijat, pesäpalloilijat, jalkapalloilijat ja ovat kaikki vähemmistöä, koska suurin osa maailman ihmisistä eivät harrasta kyseisiä lajeja.

Ymmärrän Mike tavallaan mitä hait, mutta vammaiset eivät voi itselleen mitään, bodarit voivat.

Angelos sanoi:
Vammaiset oli kyllä erittäin paska esimerkki. Maailmassahan on sitten helvetisti vähemmistöjä, jos bodaritkin näihin lasketaan. Esimerkiksi jääkiekkoilijat, pesäpalloilijat, jalkapalloilijat ja ovat kaikki vähemmistöä, koska suurin osa maailman ihmisistä eivät harrasta kyseisiä lajeja.

Ymmärrän Mike tavallaan mitä hait, mutta vammaiset eivät voi itselleen mitään, bodarit voivat.

Ei millään viitsis kaivaa sitä ratakiskoa esille.

Kerrotko ystävällisesti jonkin paremman esimerkin kuin Miken käyttämät "vammaiset?" Ainakin Mike esimerkillään kärjisti asiaa niin, että yksinkertaisemmankin ihmisen olisi pitänyt tajuta pointti.

Toi on aivan sika törkee mainos, siinä ei ole mietitty yhtään mitään! Joku vois ottaa asiakseen tämän homman... Ja ne TV-mainokset aineissa naisiaan hakkaavista miehistä! Ei helvetti!

Mike sanoi:
Montako sydäninfarktia olet kokenut? Oletko impotentti? Oletko raivohullu? Onko sulla syöpä? Onko kassisi surkastunut. Oletko käyttänyt edes hormoneja? Itse olen, enkä ole noista kokenut kuin yhden. Tuo on tyypillistä pelottelutaktiikkaa eikä se nyt vain tehoa. Oikeanlainen valistus on ihan muutakuin Peugeotin mainos jossain svedulehdessä. Katsoppas vaikka mun postaus stikattuna doping puolella ja katso vastine. Kumpi vaikuttaa sinusta paremmalta valistukselta? Hormoneilla saa aikaan paljon tuhoa kropassa, mutta nuo lehdessä mainitut sivarit ovat semmoisia, mitä on valtaväestöstä hyvin monella, käytti sitten horkkaa tai ei, ne eivät ole niitä sivareita mitkä koskettavat roinaamista aloittavaa kloppia.

Sinä et ole kokenut kuin "VAIN" yhden noista, mutta hormoneja käytettäessä riski noista muistakin käsittääkseni kasvaa. Samaa pelottelu taktiikkaa käytetään myös tupakan kanssa. Eihän kaikki saa esim. keuhkosyöpää, vaikka polttaisivat koko ikänsä. Riski kuitenkin kasvaa, jos polttaa. Osaan varmasti tehoaa myös tuollainen pelottelu taktiikka, mutta tietysti tarvitaan myös toisenlaista valistusta.

P.R.I.E.S.T sanoi:
Toi on aivan sika törkee mainos, siinä ei ole mietitty yhtään mitään! Joku vois ottaa asiakseen tämän homman... Ja ne TV-mainokset aineissa naisiaan hakkaavista miehistä! Ei helvetti!

Minusta nuo mainokset on hyviä. Onhan nuo täälläkin saaneet melko paljon keskustelua aikaan, mikä on varmasti ollut myös tarkoituksena. Herättää nimenomaan keskustelua asiasta. Kyllä ne mainokset on varmasti mietitty tarkkaan, kun puhutaan kuitenkin melkoisista rahoistakin mitä nuo maksaa.

Pisteet Pösölle :thumbs:

J@rno sanoi:
Samaa pelottelu taktiikkaa käytetään myös tupakan kanssa. Eihän kaikki saa esim. keuhkosyöpää, vaikka polttaisivat koko ikänsä. Riski kuitenkin kasvaa, jos polttaa. Osaan varmasti tehoaa myös tuollainen pelottelu taktiikka, mutta tietysti tarvitaan myös toisenlaista valistusta.
Nimeomaan näin. Shokkivalistusta käytetään monissa muissakin tapauksissa. Tupakka-askien kyljissä on ollut kuvia mustuneista keuhkoista ja monet meistä ovat varmaan nähneet sen ulkomailla pyörineen valistusvideon, jossa oli pahasti kasvonsa polttanut rattijuopon uhri. Tehoavat luultavasti paremmin kuin tilastot.
Itse asiassa noihin verrattuna nää doping-mainokset on vielä varsin laimeita.
Tietysti Peugeotin lehtimainos oli ikävä kun siinä lyödään vyön alle. :lol2:

Sumu sanoi:
Kerrotko ystävällisesti jonkin paremman esimerkin kuin Miken käyttämät "vammaiset?" Ainakin Mike esimerkillään kärjisti asiaa niin, että yksinkertaisemmankin ihmisen olisi pitänyt tajuta pointti.

Jos haluaisin kärjistää, sanoisin narkkarit. Mutta sanotaan nyt vaikka tupakoivat ihmiset, sillä tupakointi ja kilpatasolla (hormoneilla) tapahtuva bodaus ovat kumpikin tietoisia valintoja ja sisältävät riskejä.

Mä näin eilen neloselta kans ton mainoksen, joskus kun "elukka" oli jo loppunut, tai jollain mainoskatkolla kuitenkin. Tuntuu vähän siltä, että puutun miesten keskusteluun, mut sanonpa silti oman mielipiteeni.

Mainos selkeästi yleistää liikaa, aivan kuten monet ovat jo maininneet. Tarkoitus on tietenkin vedota asiasta paljon mitään tietämättömiin, pelottelun keinoin. Varmaan siinä jossain määrin onnistutaankin, sillä minulle ainakin tuli mainoksesta sellainen olo, että kohta mummut ja vaarit lehdistä luettuaan päivittelevät että "voe mahotonta, tuas on joku potari ollu riehumassa kaapungilla.."

Totuus on se, että Suomessa perheväkivalta (ei pelkkä "vaimonhakkaus") on todellinen ongelma, muistelen että tapauksia tulee poliisin tietoon vuosittain liki 100 000 ja noin 50 naista sekä saman verran miehiä kuolee perheväkivallan uhrina. Korjatkaa jos meni pahasti metsään, en muista mistä julkaisusta luin ton. Luulen kuitenkin, että suurimmassa osassa tapauksista syyt väkivaltaan löytyvät aivan jostain muualta kuin doping-aineista. Mutta bodarithan alkavat ilmeisesti pian kuulua samaan luokitukseen kuin alkoholistit, narkkarit ja muuten vaan kriminaalit/mielenvikaiset... Osin kiitos myös tämän mainoksen.

Olen sitä mieltä, että antidoping-työ on tärkeää, ja sitä pitäisi tehdä jo vartsin nuorten urheilijoiden parissa. Oikein, puhuen asioista niiden "oikeilla nimillä", kertoen vaikutuksista ja vaaroista. Tämä on usein kuitenkin hirmuisen hankalaa, tiedän sen.. Jokin muu keino tulisi kuitenkin olla kuin kohuttaminen, pelottelu, ja

Älä aloita kuuria.

Mä taidan kuitenkin päättää esiintymiseni tässä keskustelussa tähän, täällä on paljon ihmisiä jotka tietää näistä asioista paljon mua enemmän...

Mike sanoi:
IMO aika huvittava mainos, mutta miten on eettisesti ajateltuna? Olisiko yhtä huvittava jos toista vähemmistöä samalla tavalla kuvattaisiin? Esim vammaisia tyyliin "Rullatuoli on vammaisille, ole mies ja osta Peugeot".

No ei kehonrakentajia voi kyllä pitää mitenkään asettaa samalle viivalle seksuaalisten vähemmistöjen ja kehitysvammaisten kanssa. Roinaaminen ei varmasti ole kenellekään ylhäältä annettu ominaisuus.

MerZi sanoi:
. Mutta bodarithan alkavat ilmeisesti pian kuulua samaan luokitukseen kuin alkoholistit, narkkarit ja muuten vaan kriminaalit/mielenvikaiset... Osin kiitos myös tämän mainoksen.

Olen sitä mieltä, että antidoping-työ on tärkeää, ja sitä pitäisi tehdä jo vartsin nuorten urheilijoiden parissa. Oikein, puhuen asioista niiden "oikeilla nimillä", kertoen vaikutuksista ja vaaroista. Tämä on usein kuitenkin hirmuisen hankalaa, tiedän sen.. Jokin muu keino tulisi kuitenkin olla kuin kohuttaminen, pelottelu, ja
.

Kuule Mertzi paljon enemmän saisivat naiset täällä puuttua miestenkeskusteluihin. Häkellyttävän vähän on ollut ämmillä mitään sanottavaa esim. maailmankatsomus-threadissa.

Mä poltan itse tupakkaa. Mielestäni tupakoiminen on täysin perustelematonta. Viinasta menee sentään kuuppa kivasti sekaisin, mutta tupakasta ei juuri muuta tapahdu kuin että nikat poistuu. Tupakan ikäraja on 18, mutta kuten kaikki tietävät, 90 % röökaajista aloittaa harrastuksen ennen tätä maagista ikää. No joo, ton luvun vedin tietenkin ihan hatusta, veikkaan silti, että se on aika lähellä oikeaa. Kannatan vilpittömästi tupakoinnin tekemistä hankalaksi. Kannatan myöskin niitä mustuneita keuhkojen kuvia. Erittäin harva asia sitä maailmassa 100-prosenttisesti mitään tuottaa, joten riskejä saa ihan mainiosti käyttää pelottelussa.

Se mitä minä en kannata, on yhteiskunnan luisuminen kohti amerikkalaista asenneilmastoa, jossa tupakoija on "sairas kusipää". Ja tämä on juuri se sama trendi, joka on tässä roinavalistuksessa; roinaaja on sairas narkkari ja vielä spede kaupan päälle. Sopii aina muistaa, että 70-luvulta alkanut huumevalistus meni vituiksi juuri siinä, että se pössyttelijä ei herännytkään seuraavana aamuna hillittömään heroiininhimoon. Usko siinä sitten tätien porttiteorioihin.

On myöskin fakta, että on täysin sopimuksen varaista, mitä kemiallisia yhdisteitä pidetään laittomina tai "paheksuttavina". Jos joku kykenee esittämään minulle jotenkin loogisesti, millä kriteereillä yhteiskunta tekee "tätä sä saat vetää/tätä sä et saa vetää" -jaottelun, otan sen ilolla vastaan.

Viina, tolu, liima, butaani, diapam, kahvi, imovane, cipramil, kannabis, oxepam, psilosybiinisienet, ryssäfemma, lasol, nikotiini...

Nyt voidaan tietysti haastaa kaikki kertomaan omia ideoitaan sille, mikä olisi hyvää valistustyötä. Ja nimenomaan niin, että se valistus tulee yhteiskunnan taholta. Millainen olisi hyvä mainos? Ex-roinaajien kertomuksia ei paljon bussipysäkeille liimailla. Vai onko täällä paljonkin sellaisia, jotka ovat sitä mieltä, että roinaaminen on fiksua puuhaa? Toivoisivat oman poikansa roinaavan? ("No en mä nyt sitä toivois, mutta jos se roinais, se olis sen oma asia (?)" Minun on äärettömän vaikea keksiä, mitä pahaa siitä seuraisi, jos roinaaminen vähenisi maailmassa. Tuollaisella mainonnalla se ei kyllä onnistu.

Sama vielä rautalangalla:

Jos aikuinen haluaa vetää röökiä tai roinata niin, että se ei muita häiritse, se on hänen oma asiansa. Molempien asioiden väheneminen maailmassa on pelkästään hyvä asia.

Hiihtäjistä oli hyvä tehdä myös tälläinen mainos, mainoksessa hiihtäjä voisi piikittää vaikka Epo hormonia ja sanoa sen jälkeen: Kyllä nyt hiihto kulkee.
Ja hypätä vaikka tohon Pösön kyytiin. Hyvä mainos.

Ihan hyvähän se IMO mielestäni on, että roinaamisesta varoitellaan. Faktahan se on, että tuommoisia haittoja siitä on.

ringsidelle pisteet erittäin hyvästä vertauksesta vuosikausia jatkuneesta täysin vituiksi menneestä huumevalistuksesta. aiheettomalla pelottelulla ja valheellisella 'valistuksella' ei saavuteta juuri mitään. korkeintaan eirittäin suuri kuilu asiasta jotain tietävien ja täysin tietämättömien ihmisten välille.

lisäksi valistuskampanjoissa, jollainen tämän 'pösön mainoksenkin' ilmeisesti olisi tarkoitus olla, tulisi ottaa huomioon kyseisen 'ongelman' todellinen yhteiskunnallinen vaikutus. nyt kun huumeongelman myyntiarvo mediassa on laskenut huomattavasti täytyy tietysti keksiä jotain uutta, jolla iltapäivälehdet saataisiin menemään kaupaksi. kansanterveyden kannalta olisi huomattavasti tärkeämpää valistaa ihmisiä alkoholin liikakäytön sekä ylensyönnin terveydellisistä vaikutuksista. toisaalta edellä mainitut terveysriskithän ovat niin tiivisti sidoksissa suomalaiseen kulttuuriin, ettei niille todennäköisesti pystytä koskaan tekemään juuri mitään...

tv-mainoksen vaimoaan hakkaava bodari on ERITTÄIN huono esimerkki, sillä 70% väkivaltarikoksista tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena... tuskin kaikki näistä on kuurilla olevia bodareita... :thumbs:

Ringside, multa meni nyt kyllä jotakin ilmeisesti ohi.. Vaikka quottasitkin mun postia niin en oikein hokannu mitä mä olin sun mielestä sanonu "väärin"?

Jos kyse oli siitä, että tein ensin mainosta "moitittuani" myönnytyksen ja sanoin, että oikeanlainen valistus olisi tärkeää, ei ollut tarkoitus haastaa ketään kertomaan mikä olisi hyvää valistustyötä... Mua vähän arveluttaa avata suutani näissä asioissa, sillä olen välillä hiukka tiukkapipo näinkin nuoreksi naiseksi. En todellakaan haluaisi, että mahdolliset tulevat lapseni alkaisivat varttuessaan roinaamaan, polttamaan tupakkaa, käyttämään alkoholia tai mitä ikinä näitä "paheita" onkaan. Tosiasia kuitenkin on, että kuka pystyy millään valistuskampanjoilla säätelemään, mitä aikuinen ihminen saa tehdä ja mitä ei? Ei kukaan. Tiedän sen itsekin, että kaikkea pitää kokeilla ja kokeilemalla oppii. Eihän tämä ehkä paras tapa ole, mutta paljon käytetty. Aina on kuitenkin hyvä yrittää tiedottaa asioista. Vaikka tiedotetaanhan kouluissa nuorille seksiasioistakin, ja siitä huolimatta teinitytöt tulevat raskaaksi, tai nuoret saavat tauteja.

Äh, mä en nyt oikein osaa ilmaista itseäni... En tällä hetkellä tiedä, mitä minun pitäisi koko roinaamisesta ajatella. Tiedän ja ymmärrän kyllä haitat, mutta ei ole minun asia jeesustella kenellekään, ei edes omalle avomiehelleni jos hän tuntee tarvetta roinata. Olen vain sitä mieltä, että on hyvä olla tietoinen siitä, mitä mahdollisesti tuleman pitää. Asioista voi keskustella ja hankkia järkevää, puolueetonta informaatiota, mutta esim. tuo kehonrakentajia huonoon valoon saattava kiihkoilu on mielestäni turhaa...

Ketään en itse kannustaisi kuurille, en yhtään sen enempää kuin tupakoimaan tai kokeilemaan huumeita. Olen melko alkoholivastainen, joka johtuu täysin omalle kohdalle sattuneista kokemuksista, joista en halua tässä yhteydessä puhua yhtään enempää. Sanotaanko näin, että sitä näkee ja kuulee monenlaista, jos lähipiirissä/perheessä on alkoholisti.

Tuohon mainokseen palaten, kyllä minua ainakin kauhistuttaa nähdä hakattu nainen, enkä haluaisi olla hänen paikallaan. Yritin vain edellisessä postissani kertoa sitä, että pahoinpidelty nainen on huono esimerkki siinä mielessä, että bodarit/ dooppaavat urheilijat yleensäkään EIVÄT ole se valtaväestö, joka naistaan, perhettään tai ketä tahansa hakkaavat. Se on joku aivan muu, kuten Heppi mainitsi: 70% väkivaltarikoksista tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena. Missään ei mainita omaa tilastoa sille, moniko hakkaajista oli bodari... Ainakaan niissä tapauksissa jotka henkilökohtaisesti tiedän, ei ollut. Ehkä mulla oli vain huono otos...

Okei, sekavaa. Todella sekavaa... :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom