Uusin Nöjesguiden ja Peugeotin mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
-Marchi- sanoi:
Ihan hyvähän se IMO mielestäni on, että roinaamisesta varoitellaan. Faktahan se on, että tuommoisia haittoja siitä on.
Ai että bodarit hakkaa muijiaan? Se on täyttä paskapuhetta ja alkaa olemaan jo jotain kiihottamista kaikkia bodareita vastaan. Tuommoinen on paskavalistusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
Ihan hyvähän se IMO mielestäni on, että roinaamisesta varoitellaan. Faktahan se on, että tuommoisia haittoja siitä on.
Kerros nyt mitä haittoja siitä on? kuten siinä telvision mainoksessa? Kaikista tulee vaimon hakkaajia jotka kuurittavat? kaikki bodarit hakkaavat lapsensa ja vaimonsa? Kaikille kasvaa tissit ja tulee muut järkyttävät sivarit? Kaikilla kulli surkastuu lapsen mittoihin? Roinaamisesta varoittelu ei paranna asiaa, roinaamisesta voisi varoitella asiallisesti eikä tuolla tavoin kuin näissä mainoksissa tehdään. MARCHI kun kerran tiedät faktoja roinaamisesta niin kerroppa ihmeessä niitä FAKTOJA koko porukalle...

MerZi sanoi:
Ringside, multa meni nyt kyllä jotakin ilmeisesti ohi.. Vaikka quottasitkin mun postia niin en oikein hokannu mitä mä olin sun mielestä sanonu "väärin"?

Mertzi, senkin suloinen höpsö - et hokannut siksi, koska quottasin kohtaa, missä kirjoitit mielestäni FIKSUSTI.

ringside sanoi:
Sama vielä rautalangalla:

Jos aikuinen haluaa vetää röökiä tai roinata niin, että se ei muita häiritse, se on hänen oma asiansa. Molempien asioiden väheneminen maailmassa on pelkästään hyvä asia.

Asia ei ole mielestäni aivan näin, sillä Valitettavasti roinaaminen kasvattaa järjestätytyneen (ja myös vähemmän järjestäytyneen) rikollisuuden liikevaihtoa.

Lauri Perkele sanoi:
Asia ei ole mielestäni aivan näin, sillä Valitettavasti roinaaminen kasvattaa järjestätytyneen (ja myös vähemmän järjestäytyneen) rikollisuuden liikevaihtoa.

Paljon pahempana ongelmana mä näen globaalien markkinavoimien liikevaihdon kasvun. Siinä tulee helposti pää kipiäksi, kun alkaa miettimään yksittäisten tekojen moraalista arvoa suhteessa suurempaan kausaaliketjuun. Mun mielestä hepoa saa tykittää, KUNHAN EI HÄIRITSE MUITA.

Järjestäytynyt ja valtion hyväksymä liiketoiminta myy tällä hetkellä valtavia määriä kemiallista yhdistettä, joka tuhoaa perheitä, tuottaa 99 prosenttia tapoista, hakattuja vaimoja, tuhoaa satojen tuhansien terveyden ja vie ne ennen aikaiseen hautaan, tiekuolemia, rokulipäiviä, valtavaa yhteiskunnallista verotaakkaa. Me nyt ollaan vaan satuttu sopimaan, että se ei ole kriminalisoitu huume.

Ja sitten joku ROINAAJA esitetään vaimonhakkaajana. Se on ihan VITUN kaksinaismoralistista.

ringside sanoi:
Järjestäytynyt ja valtion hyväksymä liiketoiminta myy tällä hetkellä valtavia määriä kemiallista yhdistettä, joka tuhoaa perheitä, tuottaa 99 prosenttia tapoista, hakattuja vaimoja, tuhoaa satojen tuhansien terveyden ja vie ne ennen aikaiseen hautaan, tiekuolemia, rokulipäiviä, valtavaa yhteiskunnallista verotaakkaa. Me nyt ollaan vaan satuttu sopimaan, että se ei ole kriminalisoitu huume.

Ja sitten joku ROINAAJA esitetään vaimonhakkaajana. Se on ihan VITUN kaksinaismoralistista.
Onhan meillä alkoholivalistus. :kippis1:

Ja roinat lisäävät joidenkin kohdalla väkivaltaista käytöstä. :evil:

Lauri Perkele sanoi:

Roinaaminen ja laittomien huumeiden ja lääkeaineiden käyttö kannattaa erottaa tässä kohtaa toisistaan. Jos haen apteekista lääkärikaverin kirjoittamalla repsalla efedriiniä tai sutikoita, en tue järjestäytynyttä rikollisuutta. En myöskään tue järjestäytynyttä rikollisuutta ostamalla laillisesti ulkomailta apteekista hankittuja lääkkeitä kunhan en maksa salakuljetuksesta palkkiota.

Taha sanoi:
Roinaaminen ja laittomien huumeiden ja lääkeaineiden käyttö kannattaa erottaa tässä kohtaa toisistaan. Jos haen apteekista lääkärikaverin kirjoittamalla repsalla efedriiniä tai sutikoita, en tue järjestäytynyttä rikollisuutta.
Kuinkahan suurella osalla roinaajista on lääkärikaveri kirjottelemassa reseptejä? :jahas:

Taha sanoi:
Mitä merkitystä sillä on argumentoinnin kannalta? Ei mitään.

Niin sitä vaan, että suurin osa roinaajista hankkii kuitenkin ne droppinsa vähemmän laillista reittiä.

Olen vaimonhakkaaja

Mike sanoi:
Ai että bodarit hakkaa muijiaan? Se on täyttä paskapuhetta ja alkaa olemaan jo jotain kiihottamista kaikkia bodareita vastaan. Tuommoinen on paskavalistusta.

Jaa sitä ollaan nyt maanantaina töissä pienivehkeinen vaimonhakkaja., :eek:
kyllä tulee hauskaa töissä...mitäpä sitä kieltämään kun ihan TV:äkin
niin on sanottu.

MerZi sanoi:
minulle ainakin tuli mainoksesta sellainen olo, että kohta mummut ja vaarit lehdistä luettuaan päivittelevät että "voe mahotonta, tuas on joku potari ollu riehumassa kaapungilla.."
Veikkaan että mummut ja vaarit eivät voisi vähempää kiinnostua potareista. Sen sijaan mainos (jota en ole vielä nähnyt) taitaa yrittää iskeä ovelammalla tavalla. Sillä yritetään uskotella nuorille naisille, että roinapodarit ovat hulluja hakkaajia -> roinabodarit eivät ole enää haluttuja naisten keskuudessa -> minkäs takia sitä nyt nuori mies alkaakaan roinaamaan?

Oma arvaukseni on, että mainoskampanja saattaa lyhytaikaisesti laskea pösön myyntilukuja. Muuta vaikutusta sillä tuskin on.

Eipä ole ennen yhtä idioottimaista mainosta silmiin sattunu. Tiivistettynä: Täyttä :kakka: koko mainos ja sen keksijät pässejä.

D.Yates sanoi:
Veikkaan että mummut ja vaarit eivät voisi vähempää kiinnostua potareista. Sen sijaan mainos (jota en ole vielä nähnyt) taitaa yrittää iskeä ovelammalla tavalla. Sillä yritetään uskotella nuorille naisille, että roinapodarit ovat hulluja hakkaajia -> roinabodarit eivät ole enää haluttuja naisten keskuudessa -> minkäs takia sitä nyt nuori mies alkaakaan roinaamaan?

No mulle nyt on ainakin ihan vitun sama tykkääkö tytöt vai ei. Ei vaikuta mun tulevaan roinaamiseen/roinaamatta jättämiseen paskankaan vertaa. Mä en treenaa pillun takia, kaipa olen sitten poikkeus.

Lauri Perkele sanoi:

Mun mielestä roinat voisi saman tien laillistaa. Poistuisi nuo ongelmat ja vaaralliset feikit ym. samalla. Vähemmän siitä varmaan haittaa on kuin viinasta ja tupakasta. Vituttaa tuo, että saa vaikka juoda itsensä kuoliaaksi, mutta jos haluaa pikkaisen lihasta lääkkeiden avulla kasvattaa niin se onkin sitten kiellettyä. Mutta toisaalta paskaako minä mistään mitään tiedän, 18-vuotias kloppi joka ikinä ei ole roinannut. :piis:

Pecman sanoi:
Onhan meillä alkoholivalistus. :kippis1:

Ja roinat lisäävät joidenkin kohdalla väkivaltaista käytöstä. :evil:

Nimenomaan! Se mitä minä tässä yritän itselleni tyypilliseen, epäselvään tyyliin jankuttaa, on tämä:

Alkoholin vapaata saatavuutta perustellaan sillä, että USEIMMAT osaavat käyttää sitä fiksusti.

Roinan moraalista dumaamista perustellaan sillä, että JOTKUT roinaajat ovat lyönneet kuurin alla vaimoaan.

Olenko minä ainoa, jonka mielestä joku tossa logiikassa mättää?

ringside sanoi:
Nimenomaan! Se mitä minä tässä yritän itselleni tyypilliseen, epäselvään tyyliin jankuttaa, on tämä:

Alkoholin vapaata saatavuutta perustellaan sillä, että USEIMMAT osaavat käyttää sitä fiksusti.

Roinan moraalista dumaamista perustellaan sillä, että JOTKUT roinaajat ovat lyönneet kuurin alla vaimoaan.

Olenko minä ainoa, jonka mielestä joku tossa logiikassa mättää?

Et.
Alkoholi on vaan niin pitkään ollut se sallittu huume, että sen juominen on sama asia kuin veden. Kaikkihan sitä juo:rolleyes:.

ringside sanoi:
Eiköhän se ole tunnustettu tosiasia, että Suomessa useimmat sitä eivät osaa käyttää kovin fiksusti. Siitä vaan on hieman hankalaa enää päästä eroonkaan.
Sama homma tupakin kanssa. Niitä ei oikein kokonaan voi enää kieltää, mutta käyttöä voi merkittävästi hankaloittaa eri konsteilla.

Mäkin olen sitä mieltä, että jos roinan vastaista kampanjaa päätetään tehdä, niin sen voisi hoitaa fiksummin ja valistaa niistä yleisemmistä sivareista ilman kiihkoilua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom