Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon nähny ainaki jossaki trailerissa sen tekevän koneilla ja taljoilla.kovaa sanoi:kuulin treenikaverilta,että uusimassa body lehdessä oli juttu Johnnie Jacksonista. Kaveri väitti mulle että Jackson ei käytä missään treeneissään koneita eikä taljoja. Miten mahtaa olla asian laita?
kyllä siihen muutakin tarvitaan kuin nuo, voisilmä kaurapuuroon yms.RRKalle sanoi:Taljoja ja koneita ei kyllä tarvitse YHTÄÄN mihinkään, ihan mielenpiristykseksi ja vaihteluksi niitä itse käytän. Sitten kuun saan leukoja pitempää sarjaa ja olkapää ei särje enää, ei taida treenissäni olla yhden ainoaa koneliikettä. 1-jalan prässi siloon tällön, askelkyykky korvaisi tonkin.
Eipä niistä haittaakaan ole, mutta totuus on että ihminen voi treenata mr. olympiaksi tai voimanoston maailmanmestariksi power-rackillä, säädettävällä penkillä, käsipainoilla ja tangolla.
arnold1987 sanoi:Ottaisin nyt tuossa huomioon että ne on paunoja. Eli siellä 20-22kg paikkeilla oli ne käsipainot. Mutta asiaan. Mies on siinä asiassa oikeassa että perusliikkeet on koko pakan perusta. Toki käyttäähän Ronniekin koneita, mutta harjoittelun pohja on vahvasti perusliikkeillä. Johnnie on kovasti mun makuun kropan ja treenien puolesta.