uusin body lehti, artikkeli Johnnie Jacksonista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kovaa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kuulin treenikaverilta,että uusimassa body lehdessä oli juttu Johnnie Jacksonista. Kaveri väitti mulle että Jackson ei käytä missään treeneissään koneita eikä taljoja. Miten mahtaa olla asian laita?

kovaa sanoi:
kuulin treenikaverilta,että uusimassa body lehdessä oli juttu Johnnie Jacksonista. Kaveri väitti mulle että Jackson ei käytä missään treeneissään koneita eikä taljoja. Miten mahtaa olla asian laita?
Oon nähny ainaki jossaki trailerissa sen tekevän koneilla ja taljoilla.

Ei hän muistaakseni sano, ettei käytä _ollenkaan_ koneita ja taljoja. Kovasti mies kuitenkin painottaa vapaiden painojen käyttöä ja sitä, että jokaisen pitäisi pyrkiä tulemaan kokoajan vahvemmaksi. Tämä siis kehoilijoiden näkökulmasta ajatellen sarjapainot. Lehdessä olevassa olkapäätreenissä hän ei kuitenkaan mitään vitkuttimia käytä ja sanooki mielestäni erittäin hyvin:

"..minua ärsyttää, kun jotkut kulkevat ympäriinsä kertomassa nuorille tytöille ja pojille, ettei vapaita painoja tarvita. Se on aivan väärin. Vasta-alkajien on rakennettava vahva pohja ja tällöin perusharjoitukset ovat ylivoimaisesti parhaita. Jokaisen treenaajan on sitä paitsi pyrittävä tulemaan koko ajan vahvemmaksi. Se on kaiken menestyksen ja lihaskehityksen perusta."

Taljoja ja koneita ei kyllä tarvitse YHTÄÄN mihinkään, ihan mielenpiristykseksi ja vaihteluksi niitä itse käytän. Sitten kuun saan leukoja pitempää sarjaa ja olkapää ei särje enää, ei taida treenissäni olla yhden ainoaa koneliikettä. 1-jalan prässi siloon tällön, askelkyykky korvaisi tonkin.

Eipä niistä haittaakaan ole, mutta totuus on että ihminen voi treenata mr. olympiaksi tai voimanoston maailmanmestariksi power-rackillä, säädettävällä penkillä, käsipainoilla ja tangolla.

RRKalle sanoi:
Taljoja ja koneita ei kyllä tarvitse YHTÄÄN mihinkään, ihan mielenpiristykseksi ja vaihteluksi niitä itse käytän. Sitten kuun saan leukoja pitempää sarjaa ja olkapää ei särje enää, ei taida treenissäni olla yhden ainoaa koneliikettä. 1-jalan prässi siloon tällön, askelkyykky korvaisi tonkin.

Eipä niistä haittaakaan ole, mutta totuus on että ihminen voi treenata mr. olympiaksi tai voimanoston maailmanmestariksi power-rackillä, säädettävällä penkillä, käsipainoilla ja tangolla.
kyllä siihen muutakin tarvitaan kuin nuo, voisilmä kaurapuuroon yms.

Näytä missä sanon että talja on turha niin näytän sulle mitä sä olet ymmärtänyt väärin;)

Eli en sanonut että on turhia, sanoin että niitä ei TARVITA. Siis ei ole pakko olla, vaikka haluaisi mitä. Mainitsemillani vehkeillä voi saavuttaa 100% mitä vaan punttihommissa.

Pikkasen menee ohi, mutta ihan tosta Johniesta... pidän kaverin fysiikasta kovasti. Terveen näköinen ja klassisen kaunis fysiikka. Ei ehkä isoin pro, mutta hivelee silmää kummasti verrattuna moniin muihin. Esim. treenikamuna ollut Branch Warren ei vain kolahda samalla tapaa vaikka pihviä on jopa enemmän.
Toivottavasti Jackson saa jatkoa toronton 2. sijalleen kunnon koitoksissa. Kunto oli jo lupaileva.

Ja muistaakseni Jackson on aika voimakas kehonrakentajaksi, ainenkin olisin lukenut viimeisestä Boby-lehdestä, mutta minä nyt voin muistaa vaikka mitä. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo luin kans siitä artikkelista että vahva kaveri on, yhteistulos 900 voimanostossa, että aika kova kaveri on.

Mulla on toi lehti, ja ihan sairaan vahva kaveri...tais ottaa vipareita taakke 45kgn kässäreillä:eek:

Ottaisin nyt tuossa huomioon että ne on paunoja. Eli siellä 20-22kg paikkeilla oli ne käsipainot. Mutta asiaan. Mies on siinä asiassa oikeassa että perusliikkeet on koko pakan perusta. Toki käyttäähän Ronniekin koneita, mutta harjoittelun pohja on vahvasti perusliikkeillä. Johnnie on kovasti mun makuun kropan ja treenien puolesta.

arnold1987 sanoi:
Ottaisin nyt tuossa huomioon että ne on paunoja. Eli siellä 20-22kg paikkeilla oli ne käsipainot. Mutta asiaan. Mies on siinä asiassa oikeassa että perusliikkeet on koko pakan perusta. Toki käyttäähän Ronniekin koneita, mutta harjoittelun pohja on vahvasti perusliikkeillä. Johnnie on kovasti mun makuun kropan ja treenien puolesta.

Kyllä noissa punteissa luki 90 paunaa ym. Eli 45kg. En nyt muista oliks se just toi liike:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom