Uusi tekijänoikeuslaki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi mulla on vanhoja lp-levyjä 400kpl ja c-kasettisoitin sekä taitoa jonkin verran korjata elektroniikkaa. :thumbs:
Analogiseen ei suojauksia saa.Ei ainakaan mun levyihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun on nuo MP3-soittimet yleistyneet niin paljon ja hinnat tippunut niin eihän tuossa olisi mitään järkeä. Ainut tapa saada musiikkia laillisesti MP3:seen olisi ostaa internetistä musiikkia ?

Ei kannata ostaa. Uuden lain mukaan huomattavasti pienemmät korvaukset joutuu maksamaan netistä laittomasti ilmaiseksi ladatuista biiseistä, kuin itse ostetuista levyistä, joista kopiosuojaus on murrettu kotikopiontia varten.

Jaahas, tällä tavalla päättäjämme ajattelevat.

http://www.rosamerilainen.net/2005/45.html

"En jäänyt suremaan, sillä läksimme Irinan kanssa Gramexin talvikauden avajaisiin saamaan kehuja tekijänoikeuslaista. Se olikin tosi terapeuttista, sillä niin paljon tuli asiasta aikanaan negatiivista palautetta. Nyt sai paistatella ihanien miesten vuolaissa kehuissa."

:eek: :david: :wall:

Kansalaiset antavat kielteistä palautetta ja musiikkiteollisuus palkkaa "ihania miehiä" kehumaan kansanedustajia. Montakohan vuotta tässä vielä menee ennen kun otetaan äänioikeus pois meiltä valittajilta ja annetaan suuryritysten päättää asioista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom