Ajattelin, että täältä voisin saada apua uusien patjojen hankintaan.. - mulla on olemassa perusleveä parisänky, johon pitäis hankkia varmaan kaksi erillistä patjaa ja ne yhdistävä petauspatja.. Futoniakin voin harkita, mutta eikös niiden alla pidä olla joku paksu patka, jotta mun pää ei kolise sängyn laitoihin, kun Futonit on yleensä aika matalia?
Eli apua kaipaan ainakin seuraaviin asioihin:
Kuinka valitaan sopiva patjan kovuus?
Pitääkö patjan olla modattu vyöhykepatja ja mitä se hyödyttää jos hankkii sellaisen?
Millä perusteella Futon - kokemuksia puolin ja toisin anyone?
Millainen patja on mahdollisimman vähän pölyävä, pölypunkkeja keräävä & mahdollisimman vähän pölyallergiaa aiheuttava?
Periaatteessa vois kiinnostaa myös kokonaan uusi sänky, sillä jos joskus parisuhteeseen ajautuis, niin mä olen tottunut nukkumaan aika leveästi, eikä toi perusleveä sänky oikein tunnu kahdelle riittävän.
Ja niin.. unen laatuun vaikuttaa mulla enemmän henkiset tekijä (stressi jne.) mutta tässä ketjussa vois keskustella muutenkin unen laadusta ja siitä mitkä tekijät siihen vaikuttaa ja millainen merkitys sängyllä jne. on omien uniesi laatuun.
Thanks.
Eli apua kaipaan ainakin seuraaviin asioihin:
Kuinka valitaan sopiva patjan kovuus?
Pitääkö patjan olla modattu vyöhykepatja ja mitä se hyödyttää jos hankkii sellaisen?
Millä perusteella Futon - kokemuksia puolin ja toisin anyone?
Millainen patja on mahdollisimman vähän pölyävä, pölypunkkeja keräävä & mahdollisimman vähän pölyallergiaa aiheuttava?
Periaatteessa vois kiinnostaa myös kokonaan uusi sänky, sillä jos joskus parisuhteeseen ajautuis, niin mä olen tottunut nukkumaan aika leveästi, eikä toi perusleveä sänky oikein tunnu kahdelle riittävän.
Ja niin.. unen laatuun vaikuttaa mulla enemmän henkiset tekijä (stressi jne.) mutta tässä ketjussa vois keskustella muutenkin unen laadusta ja siitä mitkä tekijät siihen vaikuttaa ja millainen merkitys sängyllä jne. on omien uniesi laatuun.
Thanks.