Uusi MikroBitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Aika coolin näköinen tämä uusi MB. Juuri kilahti postiluukusta. Nyt olis sitten eka MB/Hifi kombo ja ainakin alkuunsa hyvältä vaikuttaa. Hifiä ei ihan hirveesti ole, mutta rokkenroll. Karsee Nokian mainos on kyllä heti alkuunsa, muutama sivu on meinaan Nseriessii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljos toi MikroBitti kustantaa? Oon tässä miettinyt, että joskos tilais MB:n tai sit TM:n. Tuleeko MB luettua kannesta kanteen?

Hinta:
12 kk kesto 78 e
12 kk määräaikainen 84 e
6 kk kesto 40 e
6 kk määräaikainen 43 e
Ilmestyy 12 kertaa vuodessa.

Paljos toi MikroBitti kustantaa? Oon tässä miettinyt, että joskos tilais MB:n tai sit TM:n.

Noita on vähän paha verrata keskenään.. Jos haluaa lukea juttuja isommalla skaalalla tyyliin autoista veneiden kautta kännyköihin niin sitten TM. Mikrobitin pääpaino on kuitenkin tietotekniikassa/viihde-elektroniikassa.

Tuleeko MB luettua kannesta kanteen?

No sehän riippuu. Itse kyllä luen aika tarkkaan kannesta kanteen, mutta toki jokaiseen lehteen sattuu juttuja jotka kiinnostaa vähemmän ja toiset enemmän. Jokaiselle löytyy kyllä jotain.

Editti: MBitti tarjoaa kyllä aika hyvät edut tilaajileen. Sähköpostit, kotisivutilat, ohjelma-arkistot, nettijatkot yms.

Noita on vähän paha verrata keskenään.. Jos haluaa lukea juttuja isommalla skaalalla tyyliin autoista veneiden kautta kännyköihin niin sitten TM. Mikrobitin pääpaino on kuitenkin tietotekniikassa/viihde-elektroniikassa.

Niin, mä vähän aattelinkin et ei kuitenkaan niin paljoa kiinnosta lukea autoista ja perämoottoreista. Vaikka hyviä testejä noissa on ollut, mitä on tullut luettua.

Tarjouksen kun pyytää niin ite ainakin sain 39.90€ hintaan 12kk.

Mistä tommosen tarjouksen voi pyytää? Miksi ne lehtimiehet ei sillon soita kun oikeesti vois jotain tilata :)

Uudessa Mikrobitissä oli kyllä tehty virhetikki kun lehteen oli laitettu elokuva- ja musiikilevyjen arvosteluja. Kuukauden tarjonnasta valitaan muutama kappale arvosteluihin? Imo tuollaiset arvostelut kuuluvat aivan muihin lehtiin, jotka muutenkin tekevät sen jo paremmin ja pidemmällä kokemuksella. Siinä meni neljä sivua aika turhaan.

Muuten kyllä Mikrobitin uusi linjaus vaikutti mielenkiintoisilta, eli osa numeroista painottuu tietotekniikkaan, ja osa taas viihde-elektroniikkaan. Eli Mikrobitistä muodostuu nyt jonkinlainen Tietokone- ja Hifi - lehtien epäsikiö joka tarjoaa jokaiselle viihde-elektroniikasta kiinnostuneelle jotain. Toivottavasti homma ei lähde lapasista.

Mistä tommosen tarjouksen voi pyytää? Miksi ne lehtimiehet ei sillon soita kun oikeesti vois jotain tilata :)
No mulle kävi niin, että olin tilannut tarjouksella mikrobitin ja sitten vuoden jälkeen meinasin peruuttaa sen kun ovh oli niin kallis. Soitin sinne ja sanoin että haluan peruuttaa ja kysyivät miksi ja sanoin että liian kallis. No lupasivat sitten että saat neljään kymppiin! Eli näköjään se 78e ei ole se viimeinen hinta... kannattaa soittaa ja kysyä olisiko mitään tarjousta menossa tällä hetkellä.

Tuohon MBitin tilaukseenhan kuuluu myös mukavasti kotisivutilaa, sähköposti ja saa myös kaiken irti MB:n nettisivuista.

No mulle kävi niin, että olin tilannut tarjouksella mikrobitin ja sitten vuoden jälkeen meinasin peruuttaa sen kun ovh oli niin kallis. Soitin sinne ja sanoin että haluan peruuttaa ja kysyivät miksi ja sanoin että liian kallis. No lupasivat sitten että saat neljään kymppiin! Eli näköjään se 78e ei ole se viimeinen hinta... kannattaa soittaa ja kysyä olisiko mitään tarjousta menossa tällä hetkellä.

Joo, pitänee kysyä.

Koska toi 78 euroo on siinä mielessä aika kova, kun jos ostaa lehden yksittäin niin se maksaa sen 6.90 jos kestotilaa niin lehdelle tulee 6.50 kappale... Imo ei kyllä oo kovin kummonen "säästö" tule tosta kestotilaajana ollessa.... Jos ei nyt oteta huomioon noita yllä mainittuja lisä juttuja mitkä tilaajat saavat.

Mikrobitti on muuttunut parina viime vuotena koko ajan vain huonommaksi. Samoja juttuja kierrätetään vuosittain, ja joka aihetta käsitellään vain pinnallisesti. Yleinen viihde-elktroniikan lisääminen lehden sisältöön tuskin tulee prantamaan antia. Mistähän lienee tässäkin kysymys. Vielä 2005 alussa MB oli ihan kunnollinen lehti.

Sukelsi bitti sitten komeesti. Asiallisesta tietokonelehdestä tehty keskinkertanen elektroniikkalehti. Ei hyvä :down:

Odotukset korkealla uuden hifimailma-lehden suhteen

Ihan hyvä peruslehti ja nyt vielä parempi, kun saa niitä parhaita testejä myös Hifin osalta samassa paketissa.

Minun kohdalla kustantaja ampui itseään jalkaan... olin ennen Hifi -lehden tilaaja ja luin MB:n työpaikalla... nyt luen molemmat lehdet samasta aviisista työpaikalla ja sanoin Hifi-lehden tilaukseni irti :D

Suositut

Back
Ylös Bottom