Uusi McLaren onkin täysi susi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pyranha sanoi:
Oho, aika optimistinen heitto Renaultin ja etenkin Williamsin puolesta. Rellu tuskin kauaa formuloissa viihtyy ja muutenkin heidän menestyksensä oli osaltaan muiden huonoutta ja kausi jolloin kaikki tähdet olivat kohdillaan.

Kirjoitin, että alkavan kauden perusteella tekis valinnan noiden kesken. Ajattelin, että listasin suunnilleen ne potentiaaliset menestyjät. Jos esim. Renault on alkavalla kaudella ylivoimainen, ei sinne siirtyminen välttämättä ole huono idea.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pertti 123 sanoi:
Kirjoitin, että alkavan kauden perusteella tekis valinnan noiden kesken. Ajattelin, että listasin suunnilleen ne potentiaaliset menestyjät. Jos esim. Renault on alkavalla kaudella ylivoimainen, ei sinne siirtyminen välttämättä ole huono idea.

Luin mitä kirjoitit. Kunhan kommentoin että aika optimistinen olet etenkin Williamsin suuntaan, minä en näe mitään potentiaalia siinä tallissa. En tulevaan kauteen enkä sen enempää lähivuosiin.
Renaultiinkaan en pidemmällä tähtäimellä usko, kun eivät osaa päättää jatkavatko vaiko eivät, briatore lähtee, alonso lähtee. Ja uusi konsernin pääjohtaja ei ole kovin myötämielinen F ykkösiin.
Mä toivon että räikkönen viihtyy seuraavassakin tallissa vähän pidempään kuin yhden kauden.
 
Pyranha sanoi:
Luin mitä kirjoitit. Kunhan kommentoin että aika optimistinen olet etenkin Williamsin suuntaan, minä en näe mitään potentiaalia siinä tallissa. En tulevaan kauteen enkä sen enempää lähivuosiin.
Renaultiinkaan en pidemmällä tähtäimellä usko, kun eivät osaa päättää jatkavatko vaiko eivät, briatore lähtee, alonso lähtee. Ja uusi konsernin pääjohtaja ei ole kovin myötämielinen F ykkösiin.
Mä toivon että räikkönen viihtyy seuraavassakin tallissa vähän pidempään kuin yhden kauden.

Mä tyydyn luottamaan siihen, että mulla ei ole riittävästi tietoa talleista, jotta voisin sanoa, että esim. Renault ei voisi olla menestyvä talli.

Ilmeisesti luulet omaavasti tiedot joiden perusteella tollasia johtopäätöksiä voi tehdä. Tuo viestisi ei kyllä vielä vakuuta sen suhteen.
 
Pertti 123 sanoi:
Ilmeisesti luulet omaavasti tiedot joiden perusteella tollasia johtopäätöksiä voi tehdä. Tuo viestisi ei kyllä vielä vakuuta sen suhteen.

Mä luulin että tämä palsta on spekulointia varten ?
Tuskin edes ron dennis omistaa kristallipalloa joka tulevaisuuden kertoo. Vai mitä sä tarkoitit "tiedoilla joilla tollasia johtopäätöksiä voi tehdä"

Vai tarkoititko kenties "erisuuntaisia johtopäätöksiä kuin omasi" ?

Mitäs jos tehdään niin että sa alat jaella täällä oikeuksia ihmisille johtopäätöksien tekemiseen, heti kun heillä on sinun mielestäsi riittävät esitiedot.



Voi härregyyd että joku voi tämmösestä hermostua, täähän alkaa kohta muistuttamaan TS:n "kiekkopalstaa" :lol2:
 
Pyranha sanoi:
Mä luulin että tämä palsta on spekulointia varten ?
Tuskin edes ron dennis omistaa kristallipalloa joka tulevaisuuden kertoo. Vai mitä sä tarkoitit "tiedoilla joilla tollasia johtopäätöksiä voi tehdä"

Vai tarkoititko kenties "erisuuntaisia johtopäätöksiä kuin omasi" ?

Mitäs jos tehdään niin että sa alat jaella täällä oikeuksia ihmisille johtopäätöksien tekemiseen, heti kun heillä on sinun mielestäsi riittävät esitiedot.

Voi härregyyd että joku voi tämmösestä hermostua, täähän alkaa kohta muistuttamaan TS:n "kiekkopalstaa" :lol2:

Olit aika "varma" siitä, että rellu tai williams ei tule pärjäämään tulevaisuudessa. Mä ihmettelen tätä, koska en käsitä, että mistä sä ton päättelet.

Ihmettelen toisin sanoen sitä, että sä ihmettelet, että miksi kirjoitin renaultin ja williamsin siihen listaan.

Mäkö hermostunut tästä? Missä?
 
Pyranha Renaultiinkaan en pidemmällä tähtäimellä usko sanoi:
Tässä avainlause miksi rellu ei ehkä tule menestymään lähitulevaisuudessa. Mielestäni aika hyvä peruste epäillä rellun tulevaisuuden mahdollisuuksia.

Mitä Williamsiin tulee, niin aika heikolta näyttää senkin tulevaisuus BMW:n hankittua oma talli. Toisaalta jos rellu lähtee pois tallitouhuista, niin siinähän olisi oiva moottorivaihtoehto Frankille. Back to the golden 90´s.
 
Barcelonan yhden yskivän ajopäivän jälkeen Kimi sai Valenciassa tiistaina vain 24 kierrosta lisää.

- Tämä ei ole sitä, mitä hain, Kimi totesi pettyneenä jo ensimmäisen ajopäivän jälkeen.

- Moottori ei ole siinä kunnossa kuin pitäisi. Olemme ajaneet V8:lla testejä marraskuusta lähtien, mutta emme ole onnistuneet kehittämään moottoria. En oikein tiedä, missä olemme, koska olen ajanut vasta niin vähän. Uutta osaa on tulossa ja sen jälkeen tilanteen pitäisi näyttää paljon paremmalta, Kimi toivoi.

Italilainen Autosprint -lehti vertaa Räikkösen tunnelmia Mika Häkkisen ensimmäisiin kokemuksiin Mercedeksen kanssa kaudella 1995.

- Rankkaa on, rankkaa on, Häkkinen murisi silloin ja kiristeli hampaitaan niin, että kiille karisi suupielestä.

Moottoripuoli lupaa tuntuvaa kehitystä muutaman viikon kuluessa. Siihen asti sekä Räikkösen että Juan Pablo Montoyan kärsivällisyys on enemmän kuin koetuksella.

- On turhan aikaista tehdä vielä johtopäätöksiä tästä kaudesta, Kimi muistutti. [IL]
 
Zone-sarja -42%
Uusimpien testiajojen perusteella Rellu, Ferrari ja Honda ovat kovassa iskussa. Toyota ja Williams hitusen jäljessä näistä. Mäkkäri vaeltaa edelleen jossain pohjamudissa ja parhaimmat kierrosajat ovat yli 2 sekuntia Rellua hitaampia. Toivottavasti saavat kauden alkuun mennessä asiat kuntoon. Tuleehan ainakin alkukaudesta mielenkiintoinen vaikkei Kimi olisikaan kärkikahinoista, mutta loppupuolella ei varmaan kiinnosta enää seurata varsinkin jos joku talli on selvästi ylivoimainen.
 
Täytyy muistaa kuinka Mäkki on viimevuosina ollut nopea näissä ekoissa testeissä, mutta se ei ole sitten kisoissa paljoa merkinnytkään.
 
NHB sanoi:
Täytyy muistaa kuinka Mäkki on viimevuosina ollut nopea näissä ekoissa testeissä, mutta se ei ole sitten kisoissa paljoa merkinnytkään.

No olihan McLaren viime kaudella pirusti muita nopeampi, mutta herkempi hajoamaan. Tiedä sitten, oliko koneesta otettu liikaa irti vai miksi koneet poksahteli. Rellu ainakin kovasti uhosi, että saisi kyllä samat tehot ulos kuin Mäkkäri, mutta silloin heilläkin koneet poksahtelisi.

No kuitenkin, tilanne näyttää nyt todella huonolta, koska McLaren on sekä hidas että epäluotettava.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ainakin yhdellä osa-alueella on McLaren selkeästi parempi kun kilpailijansa. Uusi auto on aivan helvetin hieno.
2006_Team_McLaren_Mercedes-Side_View.jpg

2006_Team_McLaren_Mercedes-Front_Three_Quarter.jpg
 
amf sanoi:
No ainakin yhdellä osa-alueella on McLaren selkeästi parempi kun kilpailijansa. Uusi auto on aivan helvetin hieno.

Joo, toi on ku amis corolla, johon on laitettu levikkeet ja spoileri, mutta kone on vakio.

All show no go...

Mutta onpahan ainakin makeen näkönen. Parempi kai sekin, kuin että olis hidas ja ruma.
 
Se oli muuten Arrows jolla oli se 75kg kone! Sori,tämä siis tonne 3/4 sivun kohdalle...
Luulisi että Toyota alkaa pikkuhiljaa pärjäämään,tietotaitoa löytyy ja mikä tärkeää - Fyrkkaa!

Mikä vittu siinä muuten on että Ferraarin talvitestejä ei saada kuriin? Muilla on ihan selvät säännöt siitä paljonko saa testata ja milloin. Siellä ne vetää Mugelloa ympäri,päivän ja vuoden! Piilottaisi sen niinkuin muutkin. Mersukin saletisti ajattaa muka DTM testejä mutta F1 kamaa autoissa kiinni. Okei eihän silleen kaikkea voi testata mutta jotain kuitenkin.
Toivon McLarenin menestystä,pelkään sitä myös...

Siisti läppä Ronilta silloin kun pistelaskumuutoksesta vasta puhuttiin. - On muiden tallien tehtävä kiristää kilpailua,ei pistelaskun. Meidän tavoitteena on voittaa kauden jokainen kilpailu,enkä halua sääntöjen silloin estävän meidän ylivoimaa.
 
On tosiaan tyylikäs väritys uudessa Mäkkärissä. Nopeuttakin tuntuu hiljalleen löytyvän ja joissakin testeissä ajat oli puolisen sekuntia Rellua hitaampia. Taisi vaan samoissa treeneissä yksi Mersun moottori poksahtaa :jahas:
 
quiz sanoi:
mikä tossa nyt on niin hienoa?

No ei kai tyyliseikoista niin kovasti voi kiistellä ja hankala niitä on perustellakkin. Persoonallinen ja perkeleen tyylikäs meikäläisen silmään toi "kromi"pinta.
 
Brittimekaanikkojen leikkisästi "pikkupieruksi" kutsuma Mercedeksen V8-moottori on saksalaislähteiden saanut 40 hevosvoimaa lisää sitten edellisen Valencian testijakson. Samalla kierroslukuja on nostettu tuhannella.

Yhä edelleen Mercedes on moottorivertailussa selvästi Cosworthin, Hondan, Ferrarin, Renaultin, Toyotan ja BMW:n perässä. Erityinen akilleen kantapää on luotettavuus, joka ei kestä kilpailukykyisillä kierrosluvuilla revittämistä.

Jostain syystä Mercedeksen V8 on varsinainen öljysieppo. Se kuluttaa voiteluainetta 1-2 kiloa enemmän kuin viime vuoden V10.

Mercedeksen kilpajohtaja Norbert Haug vannoo. että tilanne on hallussa Stuttgartin ja Brixworthin moottoripajoissa.

- Emme tietenkään ole siellä, mihin olisimme helmikuussa halunneet ehtiä. Olemme yhä jossain joulukuun puolivälissä, Haug myöntää saksalaisen Motorsport aktuell -lehden haastattelussa.

- Meillä ei todellakaan olisi mitään sitä vastaan, että valmistautumisaikaa olisi kuukausi enemmän. Eräät kilpailijamme ovat meitä pidemmällä.
 
amf sanoi:
Jostain syystä Mercedeksen V8 on varsinainen öljysieppo. Se kuluttaa voiteluainetta 1-2 kiloa enemmän kuin viime vuoden V10.
Onko tuo määrä koko kisan matkalta? Jo on, niin tuskin tuo nyt kovin iso ongelma on.
 
Räikkönen tempaisi Rellua noin sekunnin kovemman ajan eilen harjoituksissa. Nyt voisi ehkä taas uskoa, että Laarenissa riittää nopeutta eli voidaan siirtyä vain luotettavuuden spekuloimiseen. Oma veikkaus on, ettei sillä saralla ole opittu viime vuodesta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom