Uusi King Kong

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei juma, 3+ tuntia muovisen näköistä itseään pahasti toistavaa (tuijottelua, örähtelyä, öttiäisethyökkää-kohtaus, tuijottelua, örähtelyä, öttiäiset hyökkää...) animaatiota.

Ja näyttelijät vielä perseestä. Jack Black ei ole koskaan osannut esittää kuin omaa naamanvenyttelijäpersoonaansa ja se muijakukanytolikaan osasi a) kirkua, b) tuijottaa kostein tyhjin silmin.

:1:

Puolenvälin tienoilla alkoi nukuttaa ja kahden tunnin jälkeen teki mieli iskeä vieressä kököttäneen, dorkimmissakin käänteissä urporöhötystä päästävän, äijän naama penkkien väliin. Kiukulla katsoimme loppuun kuitenkin, kun lippu kerran oli maksettu. Suomalainen ei helpolla luovuta.

Luulin että voisin taantua lapsen tasolle ja nauttia kevyestä viihdeaction-hömpästä, mutta kun se on yhtä paskasti tehty kuin Lord of the Dance niin ei onnistunut.

IronMind sanoi:
Ei juma, 3+ tuntia muovisen näköistä itseään pahasti toistavaa (tuijottelua, örähtelyä, öttiäisethyökkää-kohtaus, tuijottelua, örähtelyä, öttiäiset hyökkää...) animaatiota.

Ja näyttelijät vielä perseestä. Jack Black ei ole koskaan osannut esittää kuin omaa naamanvenyttelijäpersoonaansa ja se muijakukanytolikaan osasi a) kirkua, b) tuijottaa kostein tyhjin silmin.

:1:

Puolenvälin tienoilla alkoi nukuttaa ja kahden tunnin jälkeen teki mieli iskeä vieressä kököttäneen, dorkimmissakin käänteissä urporöhötystä päästävän, äijän naama penkkien väliin. Kiukulla katsoimme loppuun kuitenkin, kun lippu kerran oli maksettu. Suomalainen ei helpolla luovuta.

Luulin että voisin taantua lapsen tasolle ja nauttia kevyestä viihdeaction-hömpästä, mutta kun se on yhtä paskasti tehty kuin Lord of the Dance niin ei onnistunut.

Kannattaakin pitäytyä jatkossa niissä paskoissa aivot narikkaan leffoissa. Sitä en ymmärrä miten joku voi luulla että yli 3 tuntia kestävä Lord Of The Rings-elokuvan ohjaajan uusin tekele olisi jotain idioottien viihdehömppää.

Itse leffa oli hieno, visuaalisesti mahtava. Dinosaurukset ja Kong olivat henkeäsalpaavia, varsinkin brontosaurukset kujanjuoksussa.

Kuitenkin oma seuraamiseni ajautui lopussa sivuraiteelle, sillä koko ajan päässä pyöri inho ihmisiä kohtaan. En vain kestänyt katsella Kongin onnettomuutta. Ei käynyt tippaakaan sääliksi niitä ihmisiä, jotka gorilla murskasi.
Sen sijaan olin tippa linssissä, kun Kong luisteli jäällä tytön kanssa. Vaikka en tarinaa tuntenutkaan, tiesin sen olevan viimeinen hyvä hetki koko elokuvassa.

Jestas kun liikutuin, olen varmaan täysin sekaisin...:4:
Elokuva sai minut ajattelemaan...

Brad sanoi:
Sitä en ymmärrä miten joku voi luulla että yli 3 tuntia kestävä Lord Of The Rings-elokuvan ohjaajan uusin tekele olisi jotain idioottien viihdehömppää.

Ajattelin että aiempien (LOTR) leffojen viihdehömppätyyli olisi säilynyt ja valitettavasti olin oikeassa.

Olihan pirun kova leffa tuo kong, jahka saan sen käsiini dvd:llä pääsee tuo gorilla jytisyttämään kotiteatteria. Efektipuoli oli parasta mitä olen nähnyt ja kun se oli vielä yhdistetty hyvään juoneen ja hienoon kerrontaan niin avot.

:5:

Eiche sanoi:
Väkivaltainenhan toi oli, mutta aika tyylikkäästi kierretty eikä lähdetty mässäilemään verellä :) Muutamia todella inhottavan tuntuisia kohtauksia pitkästä aikaa leffassa.

Itse olen tästä vähän eri mieltä, muutamista kohdista paistoi selvästi läpi väkipakko-leikkaaminen kun leffa on ilmeisesti kovan hintansa vuoksi ollut pakko saada "teen ratingiin", suomessakin K-11.
Ei nyt mitään ylenmääräistä mässäilyä, splatterit erikseen, mutta paremmin olisi tehonnut kun olisi raakasti näytetty mitä ne petoeläimet ihmispoloille tekivät.

IronMind sanoi:
Ajattelin että aiempien (LOTR) leffojen viihdehömppätyyli olisi säilynyt ja valitettavasti olin oikeassa.

Miten LOTR:seissä ilmenee viihdehömppä? (Mä olen luullu jotain XXX-leffoja hömpäksi)

Täytyy se King Kong käydä kattoon, vaikuttaa ihan asialliselta.

Rontto sanoi:
Miten LOTR:seissä ilmenee viihdehömppä? (Mä olen luullu jotain XXX-leffoja hömpäksi)

Käsikirjoitus on lasten satukirjasta, näyttelijät & hahmot Harry Potterista ja toteutus liikkuu eteenpäin kuin juuri lonkkaleikkauksesta kotiutunut halviopotilas. Kaiken kuorrutuksena sitten vielä niin paljon kömpelöä muovista CGI-gagaa, että ei tiedä katsooko elokuvaa vai naapurin kakaroiden Playkkasessioita.

Kongissa on sama kaava, mutta tällä kertaa mukaan on pistetty vieläkin kömpelömpää CGI-gagaa ja tajunnanräjäyttävä määrä toistoa. Eli sama kohtaus (jompi kumpi niistä kahdesta) tulee noin 89 kertaa, välillä näyttää jopa että 1:1 sama gorillanaaman animointi olisi vain rendattu uuteen sceneen. Niin ja uskomaton määrä ylilaskelmoituja "viulut soi ja nyt kuuluu tunteilla"-kohtauksia, jotka eivät saisi edes krapulaista neitihomoa herkistymään.

Mutta makuasioitahan nämä. Kuten tuolla aiemmin mainitsin, niin en vain kyennyt taantumaan tarpeeksi lapselliseksi, jotta tämä höttö olisi ollut nieltävissä. Ehkä tämä olisi kotioloissa DVD:ltä pienemmissä erissä katsottuna saanut toisenkin tähden, mutta leffassa yhdeltä istumalta kokemus oli puuduttavuudessaan ainutlaatuinen.

IronMind sanoi:
Käsikirjoitus on lasten satukirjasta, näyttelijät & hahmot Harry Potterista ja toteutus liikkuu eteenpäin kuin juuri lonkkaleikkauksesta kotiutunut halviopotilas. Kaiken kuorrutuksena sitten vielä niin paljon kömpelöä muovista CGI-gagaa, että ei tiedä katsooko elokuvaa vai naapurin kakaroiden Playkkasessioita.

Kongissa on sama kaava, mutta tällä kertaa mukaan on pistetty vieläkin kömpelömpää CGI-gagaa ja tajunnanräjäyttävä määrä toistoa. Eli sama kohtaus (jompi kumpi niistä kahdesta) tulee noin 89 kertaa, välillä näyttää jopa että 1:1 sama gorillanaaman animointi olisi vain rendattu uuteen sceneen. Niin ja uskomaton määrä ylilaskelmoituja "viulut soi ja nyt kuuluu tunteilla"-kohtauksia, jotka eivät saisi edes krapulaista neitihomoa herkistymään.

Mutta makuasioitahan nämä. Kuten tuolla aiemmin mainitsin, niin en vain kyennyt taantumaan tarpeeksi lapselliseksi, jotta tämä höttö olisi ollut nieltävissä. Ehkä tämä olisi kotioloissa DVD:ltä pienemmissä erissä katsottuna saanut toisenkin tähden, mutta leffassa yhdeltä istumalta kokemus oli puuduttavuudessaan ainutlaatuinen.

Herää kysymys että miksi vitussa sä oikein sitten elokuvia katsot? Kaikkihan ne on enemmän tai vähemmän höttöä ja fiktiota. Kato kotonas kolmetuntisia dokumentteja merinorsuista niin ei tuu paha mieli.

Loistavaa miten tässäkin sivuutettiin ainakin mua askarruttanut asia, millä helvetillä ne saa sen apinan sinne laivaan

juuh, tollane asia vähän huonontaa leffaa koska tuntuu aika mahdotomalta saada se sieltä saarelta pois

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jambo sanoi:
Herää kysymys että miksi vitussa sä oikein sitten elokuvia katsot? Kaikkihan ne on enemmän tai vähemmän höttöä ja fiktiota. Kato kotonas kolmetuntisia dokumentteja merinorsuista niin ei tuu paha mieli.

Olisikohan paskasti käsikirjoitettujen, ohjattujen, näyteltyjen ja visuaalisesti toteutettujen huuhaahöttöjen ja merinorsudokkareiden välimaastossa kuitenkin vielä myös jotakin?

Huvikseen kai sitä leffoja jokainen katsoo, mutta kevyttä viihdettä on olemassa hyvinkin toteutettuna silkan paskan sijaan.

Tässä tapauksessa siis suurin agressio taholtani kohdistuu itseeni, koska en aiemmista P. Jackson tuotannoista uskonut vaan menin tuhlaamaan 3 tuntia elämästäni taas uudelleen. Nyt olen kyllä ottanut jo opikseni ja jatkossa tulen valitsemaan mielummin vaikka merinorsut, jos kyseinen herra vielä jotain tuubaa suoltaa.

IronMind sanoi:
Olisikohan paskasti käsikirjoitettujen, ohjattujen, näyteltyjen ja visuaalisesti toteutettujen huuhaahöttöjen ja merinorsudokkareiden välimaastossa kuitenkin vielä myös jotakin?

Huvikseen kai sitä leffoja jokainen katsoo, mutta kevyttä viihdettä on olemassa hyvinkin toteutettuna silkan paskan sijaan.

Tässä tapauksessa siis suurin agressio taholtani kohdistuu itseeni, koska en aiemmista P. Jackson tuotannoista uskonut vaan menin tuhlaamaan 3 tuntia elämästäni taas uudelleen. Nyt olen kyllä ottanut jo opikseni ja jatkossa tulen valitsemaan mielummin vaikka merinorsut, jos kyseinen herra vielä jotain tuubaa suoltaa.

Fakta nyt kuitenkin on se että nuo kyseiset leffat ovat kaikkea muuta kuin paskasti toteutettuja jne. Ei se ole mitään sattumaa, että ne voittavat oscareita ja suurin osa yleisöstä tykkäävät niistä. Ja täytyy olla aika killisilmä jos mielestäsi King Kong ja Lotr on paskasti tehty cgi:n osalta. Missä leffassa sitten on ne uber-realistiset cgi-efektit?

Taitaa tässäkin olla vaan kyse siitä, että on pakko mennä katsomaan joku leffa, josta suurin osa ihmisisistä tykkää, vain jotta pääsee sanomaan että "haha, olipas paska, Jackson on homo". Tämänkin leffan tarina on varmasti suurimmalla osalla tiedossa, ja suurin osa varmasti tiesi että Lotr on "satuelokuva", niin miksi yleensä mennä edes katsomaan niitä? Pitää vaan päästä pätemään, ettei tykännykkään näistä hittileffoista.

Leffassa menee myös Doom, se on varmaan IronMindille sitä oikeaa genreä.

Oli vähän ylihyvä, upeita kohtauksia. King Kong oli saatu IMO tosi eläväksi. Sääliksi kävi vain Kongia, sehän se oli tarinan sankari.

Jute sanoi:
Missä hitossa 11€ joutu lipusta maksaan?!! :eek:

-nim. plussasetelillä keskiviikkona "ilmaiseks" kuviin-

Tennispaltsissa...kallista lystiä vaikka oli kyllä sen rahan arvoinen, loppujen lopux tuolla rahalla saa 2 siideriä, ehkä mieluummin käytän elokuviin nekin pennoset...

Ok leffahan toi oli, jokseenkin ei musta tarina kantanut loppuun saakka. Hiukan kyllästyin... Joe Black oli kyllä taas musta erittäin hyvä roolissaan:). King Kong oli saatu aivan priun hienosti tehtyä. Aika hyvissä lihoissa se olikin:D.

Leffasta jäi mieleen:
Kohtaus, jossa kong repi tyrannosauruksen sauruksen kitaa auki molemmilla käsillä, tuli mieleen jostain syystä reverse pec deck...
Aattelin, että siinä se treenailee takaolkapäitä hiukan vielä loppuun:D, dinojen kanssa painiminen on kuitenkin rankkaa treeniä, joka rasittaa muuten koko kroppaa hyvin.

Kongilla huonoa oli paksu keskivartalo, joka pilasi fysiikan esteettisyyttä... Ehkä kong on ottanut mallia Markus Ruhl:in fysikaasta ja pyrkinyt kasvattamaan friikkiä fysiikkaa ja ilmeisesti hirsutismi on myös yksi ongelma, miksei kong ole keholavoilla menestystä niittänyt...

Kusimato sanoi:
Oli vähän ylihyvä, upeita kohtauksia. King Kong oli saatu IMO tosi eläväksi. Sääliksi kävi vain Kongia, sehän se oli tarinan sankari.

Heh, minua taas nauratti koko leffan ajan se, kuinka Kongista yritettiin väkisin tehdä juuri tuollaista sankaria.
Sehän tappoi enemmän porukkaa kuin pieni nälänhätä Saharan eteläpuolisessa Afrikassa! Tunsin yhtä paljon myötätuntoa Kongia kuin sitä taksikuskia kohtaan, jonka Kong ruttasi rystysensä alle. Ai niin, eihän extroista pidä välittää... Tulee ihan mieleen Arskan toimintarymistelyt tässä mielessä. Tosin siinä missä Commando oli hillitöntä komediaa, oli King Kong enemmänkin tragedia.

Täytyy loppujenlopuksi nostaa hattua Peter Jacksonille, joka onnistui puhaltamaan eloa ja ajatusta aivan helvetin typerään juoneen. Leffa oli viihdyttävä, ja vaikka puolet ajasta minulla meni pienoiseen vitutukseen edellämainitun seikan vuoksi, pystyi jopa tällainen tarkkaavaisuushäiriöinen nauttimaan kolme tuntia kestävästä rymistelystä.

:3:

Katsoin tossa maanantaina 3 osaan pätkityn version ja ensimmäisen cd:n hyppäsin yli koska näytti tylsältä. 2 ja 3 cd oli enemmänkin toimintaa ja hyvää sellaista, tosin en jaksanut katsoa loppuun asti kun alkoi kyllästyttämään.
Hyvä versio kuitenkin ja onnistuneet efektit. Kuitenkin kun on alkuperäisen nähnyt niin ei tämä parempi ole, ehkä hitusen viihdyttävämpi.

Mental Pain sanoi:
Katsoin tossa maanantaina 3 osaan pätkityn version ja ensimmäisen cd:n hyppäsin yli koska näytti tylsältä. 2 ja 3 cd oli enemmänkin toimintaa ja hyvää sellaista, tosin en jaksanut katsoa loppuun asti kun alkoi kyllästyttämään.
Hyvä versio kuitenkin ja onnistuneet efektit. Kuitenkin kun on alkuperäisen nähnyt niin ei tämä parempi ole, ehkä hitusen viihdyttävämpi.

Näin ne elokuvat pitää "katsoa"! Ja vähintään 17" tuuman näytöltä ja monoäänillä, niin efektit pääsee varmasti oikeuksiinsa! :rolleyes:

Ronn Moss sanoi:
Näin ne elokuvat pitää "katsoa"! Ja vähintään 17" tuuman näytöltä ja monoäänillä, niin efektit pääsee varmasti oikeuksiinsa! :rolleyes:
Samaa mieltä. Se on kokemus, joka ratkaisee. On ihan eri asia katsoa elokuvaa leffateatterissa kunnon kuvalla ja äänillä kuin tuommoista rupista leffateatterissa kuvattua rippiä. :arvi:

Elokuva oli hyvä. Se tuntui lyhyeltä, vaikka kestikin yli kolme tuntia. Olisin mielelläni katsonut ainakin tunnin lisää. Tämä on hyvän elokuvan merkki.

Se oli mielestäni todella hieno kohtaus, kun alkuasukkaat yöllä luovuttivat Ann Darrow'n king kongille. Massiiviset musiikit ja muutenkin hieno äänimaailma. Tore Kong!

Muutenkin erikoistehosteiden laatu oli loistavalla tasolla. Kujanjuoksukohtaus niiden brachio(?)saurusten kanssa oli hieno.

Itse King Kong oli ÄIJÄ. Asennettahan siinä piisasi vaikka muille jakaa.
:4:

EDIT Mental Painille vielä. Ei kannata arvostella tänne näitä leffoja, jos et katso niitä elokuvissa. Sellaista rupista rippiä ei vain ole tarkoitettu katsottavaksi ja arvosteltavaksi.:down:

CGI: :5:
Muuten: :0:

Aivan käsittämättömän paska elokuva. 3 tuntia tylsää ja älytöntä tuubaa johon on yritetty ilmeisesti jotain ajatustakin tunkea väliin, siinä rankasti epäonnistuen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom