Uusi King Kong

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä toi kattoo täytyy. Nää uusinta filmatisoinnit on ollu aika tasapaksua huttua.
Peter Jackson on suurin syy katsoa, toivotaan että olis hyvää jälkee.

Pakkohan tuo on nähdä!
poster2.jpg

O'Brienissa näkemäni pienen pätkän perusteella näytti yllättävän heikolta. Eivät kai tehostemiehet voi niillä palkoilla laiskotella tietokoneen ääressä??

Ainoa oikea vuoden '33 versio on kyllä legendaarinen pätkä.
Eikä tuosta Wattsin Naomista kyllä alkuperäisen Fay Wrayn hehkua löydy! Outo valinta naispääosaan allekirjoittaneen mielestä.

Emmah sanoi:
Trailerin perusteella harvinaisen paska pätkä, evvvk.

Äläs ny Emmah, lähe mun kaa kattoon se jookos :love:

Trailerin perusteella ainakin aion mennä leffan katsomaan. Kongi oli hyvin tehty ja Naomi Watts on namnam :kuola: (aika paljon muuten Heli Koivula-Kryygerin näkönen)

Misanthrop sanoi:
O'Brienissa näkemäni pienen pätkän perusteella näytti yllättävän heikolta. Eivät kai tehostemiehet voi niillä palkoilla laiskotella tietokoneen ääressä??

Ainoa oikea vuoden '33 versio on kyllä legendaarinen pätkä.
Eikä tuosta Wattsin Naomista kyllä alkuperäisen Fay Wrayn hehkua löydy! Outo valinta naispääosaan allekirjoittaneen mielestä.

Joo näytti tuo Naomi todella laihalta Conanissa varmastikin anorektikko. Teki pahaa katsella :urjo:

Emmah sanoi:
Trailerin perusteella harvinaisen paska pätkä, evvvk.

evvvk? ei vois vittu vahempaa kiinnostaa? ei vittu vois vahempaa kiinnostaa? ei vahempaa vois vittu kiinnostaa? vai ei vahempaa vittu vois kiinostaa?

ps. kylla vittu kiinnostaa:D

Fättis sanoi:
Äläs ny Emmah, lähe mun kaa kattoon se jookos :love:
Voi saakeli, säkin vielä :jahas: Nooh... pistetään harkintaan ;)

Huhtamo sanoi:
evvvk? ei vois vittu vahempaa kiinnostaa? ei vittu vois vahempaa kiinnostaa? ei vahempaa vois vittu kiinnostaa? vai ei vahempaa vittu vois kiinostaa?

ps. kylla vittu kiinnostaa:D
Oot oikeilla jäljillä :D

Ja mä häivyn täältä :offtopic: :eineni... :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meen kattomaan ja annan viisi tähteä vaikka nukahtaisin teatteriin. Peter Jackson vaan ei LoTRin jälkeen voi tehdä yhtään huonoa elokuvaa. Maailmankuvani ei ole enää ehjä jos King Kong ei ole loistava, joten se on.

Turpa kiinni siellä takarivissä.

Loistava tulee olemaan. Se on varmaa.

King Kong on vieläpä loistava bodi-idoli eli motivaatiotakin tulee!

Tromm sanoi:
Loistava tulee olemaan. Se on varmaa.

King Kong on vieläpä loistava bodi-idoli eli motivaatiotakin tulee!

Nii ja jos sillä ei oo narttua mitä paneskella niin se lieneekin bodymunkin esikuva noin elämäntavoiltaankin!! (miten lie ruokailut?)

Töllöstä tuli pätkä tosta ja näytti kyllä mun silmään oikeinkin hyvältä :D

--> kattomaan!

Bugaako finnkinon sivut vai selain täällä töissä? Yritin katsoa mille päiville saa lippuja niin näyttää, että vain kahdelle ekalle päivälle olisi näytöksiä. :eek:

Pakkohan tämä on nähdä:D. LOTR-leffat ainakin osoitti, että ihan pätevään jälkeen pystyy... Sitä paitsi, jos tekisin ite leffan, en tekisi mielettömän hyvää traileria(kuka urpo laittaa leffan parhaat kohdat traileriin?).

Katsoin applesta kokopitkän trailerin ....:kuola:
Pääsin iha fiiliksiin jo parin minsan pätkän aikana. Johtopäätös: Takuulla prkl menen katsomaan. Ei voi olla huono!! :D

Dopey sanoi:
Meen kattomaan ja annan viisi tähteä vaikka nukahtaisin teatteriin. Peter Jackson vaan ei LoTRin jälkeen voi tehdä yhtään huonoa elokuvaa. Maailmankuvani ei ole enää ehjä jos King Kong ei ole loistava, joten se on.

Hyvin sanottu sieltä eturivistä.

Itse olen sen verran pikkupoika että kaikki leffat missä on dinosauruksia on hyviä :D.

Traileri näytti jotenkin "muoviselta", joten odotukset eivät ole hirveän korkealla. Tietty plussaa: P.Jackson on mies paikallaan, 3h10min kesto, hyvät näyttelijät jne..

Noh, mennään kuitenkin broidin kanssa tsiikaamaan perjantaina ja laitan sitten fiiliksiä..

subotai sanoi:
Traileri näytti jotenkin "muoviselta", joten odotukset eivät ole hirveän korkealla. Tietty plussaa: P.Jackson on mies paikallaan, 3h10min kesto, hyvät näyttelijät jne..

Noh, mennään kuitenkin broidin kanssa tsiikaamaan perjantaina ja laitan sitten fiiliksiä..

Oho! Onpas Rottenilla kovat prosentit:
http://www.rottentomatoes.com/m/king_kong/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom