Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CiioN sanoi:Samoin IMDb:ssäkin saanut kovat pisteet.
http://www.imdb.com/title/tt0360717/
mxm sanoi:Eilen näin trailerin ja onhan tuo nähtävä vaikkei mikään huippuleffa ehkä ookaan. Kun King Kong ja dinot laitetaan samaan pätkään, niin menee aika mielenkiintoiseksi.
pexxi sanoi:Nyt on leffa katsottu. Järkälemäinen teos monessakin mielessä.
Arvostelua voin lyhyesti pistää:
:4:
Peter Jacksonin luomus on näyttävä, hieno ja viihdyttävä elokuva. Ehkä neljä tähteä viiden sijaan johtuu siitä, etten ollut alunperin innostunut siitä, että kuulin uusintaversion olevan tekeillä. Aihe ei kauheasti kiinnostanut. Efekteillään ja dinosaurus tappeluillaan elokuva ansaitsee loistavat kunnianosoitukset. Myös rakkaustarina ja käsikirjoitus osoittaa paikka paikoin yllättävänkin koskettavia piirteitä... Pidin elokuvasta ja se oli upeaa efektiviihdettä. Mestariteokseksi tämä ei minun mielessäni aivan nouse. Seuraavaksi voisi vilkaista jo ilmestyneet ohjaajan päiväkirjat dvd-muodossa elokuvan tekemisestä!
Jep oli kyllä loistava leffa. oli kyllä itku lähellä pariin otteeseenKopriainen sanoi:Beautiful.
Ei voi muuta sanoa. Kyllä se Peter osaa. Aivan mahtava leffa, menkää ihmeessä katsomaan. Tosiaanki ne lopun lentskarikohtaukset oli henkeä salpaavia.
Mut ei siitä kirjottamalla tai lukemalla saa mitään irti, itse se on nähtävä.
Ja vaikka juonen tiesikin etukäteen, niin silti pääsi :itku:
Jute sanoi:Jes, iso Apina oli kyllä todella viihdyttävä! Ja ehdottomasti leffateatterikamaa, kotiteatterissa tosta ei saa lähellekään niin paljoa irti, ellei omista kunnon kangasta ja äänentoistovehkeitä. Suosittelen leffassa käyntiä.
Se Kongin ja tytön rakkaustarina oli kyllä paikkapaikoin jopa huvittavaa, hiukan vähemmänkin olisi siitä aiheesta riittänyt.
Leffa oli pitkä, mutta ei liian. Toki alkua olisi voinut tiivistää aikalaillakin, mutta ihan ok noinkin.
Taistelukohtaukset viidakossa olivat tosi komeita ja plussaa myös monipuolisesta ötökkävalikoimasta. Aika älyttömiä kohtauksiahan tossa oli, mutta viihdyttäviä.
Huumoriakin leffasta löyty sopivassä määrin, jopa King Kong paljastu huumorikaveriks.
Lopun pilvenpiirtäjä/lentokohtaukset oli varmaan hienoimmat mitä oon leffassa nähnyt. Siis sillä tavalla hienoimmat, että mahasta otti ne "kamera-ajot".
:4:
Eiche sanoi:Loistavaa miten tässäkin sivuutettiin ainakin mua askarruttanut asia, millä helvetillä ne saa sen apinan sinne laivaan