Uusi ISO alku/päätös elämälle.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve, jo näin etukäteen :)

oon 31vuotias mies asun vantaalla ja mä etsiskelisin mahollisesti kaveria jota kiinnostais aloittaa ihan aktiivinen kuntosali ja mahdollisesti nyrkkeilynkin harrastus, voit olla jo aktiivinen treenaaja tai aloittelija pohjalta niinkuin itekkin. Sit vähän itsestäni, mä en ole 10 vuoteen harrastanut aktiivisesti minkäänlaista urheilua mutta nyt päätin että lopetta tän rypemisen ja aloittaa uudestaan kovaa treenaamaan :puntti:
ja saada itseni takaisin hyvään kuntoon missä joskus olin ja mahollisesti vielä parempaankin... ;)

PS: Myönnän että yksin lähteminen on tällä hetkellä hyvin iso kynnys. Mutta kun pääsis taas vauhtiin ni sen jälkeen on taas kovaa treenaamista ja loppu elämän ajan! :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oikea asenne. Tsemppiä treenikaverin metsästykseen! Ja vaikkei sitä kaveria löytyisikään niin yksin on myös hyvä salia harrastaa! Reippaasti ja rohkeasti vaan liikkelle.

Zone-sarja -42%
Jos salille lähtö tuntuu hankalalta yksin ensimmäistä kertaa, niin yksi hyvä keino on hankkia jäsenyys sellaiselta salilta joka tarjoaa personal trainerin opastusta alkuun. Jo yhdellä perusopastuksella ja ohjelman teolla pääsee hyvin alkuun vaikka ei tietäisi asiasta mitään.

Suosittelen aloittamaan esimerkiksi kuntonyrkkeilyn tai menemään ihan nyrkkeilyn peruskurssilla. Nyrkkeilyssä suurin osa harjoitteista tehdään parin kanssa ja monille sellainen vakiotreenikaveri löytyy aika helposti. Itsekin löysin aikoinaan potkunyrkkeilyn peruskurssilta parhaat treenikaverit myöhemmäksi. Siellä on kaikki yleensä samassa tilanteessa ja suurin osa tykkää treenata samojen kavereiden kanssa, niin ei tarvii aina arpoa toisen taitotasoa jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom