Kävin ostamassa uuden mp3-soittimen, mutta yllätys oli melkoinen, kun iTunesin asennettuani soitin paljastui olevan täynnä kuvia ja musaa. Ei ole siis aivan suoraan pakasta vedetty sittenkään. Paketti näytti tietenkin ihan uudelta. 10.2. oli viimeisimmät biisit lisätty, ettei tämä ilmeisesti kovin kauaa ole ollut poissa kierrosta.
Mitään naarmuja ei vehkeessä ole, lukuunottamatta pieniä käytön jälkiä rullassa, joka tuntuu olevan ehkä ihan vähän löysällä, pitää vähän kattoa, kelpuuttaisko tota.
Olen kuullut muistikorttien kohdalla tällaista tapahtuneen useinkin, tai lähinnä erilaisilla tiedostojen palautussoftilla löytyneitä valokuvia, yms. mutta en iPodien kohdalla. Mitenkäs noiden musiikkitiedostojen tekijänoikeudet? Ilmaista musiikkia minulle, mistään en ole laittomasti kopioinut, vai? Mitenkäs muilla?
Myös edellisen omistajan nimi pamahti ruudulle, mitäköhän se siitä pitää.
edit: kysytäänpä vielä, millanen suojakuori tuolle kannattaisi hankkia?
Mitään naarmuja ei vehkeessä ole, lukuunottamatta pieniä käytön jälkiä rullassa, joka tuntuu olevan ehkä ihan vähän löysällä, pitää vähän kattoa, kelpuuttaisko tota.
Olen kuullut muistikorttien kohdalla tällaista tapahtuneen useinkin, tai lähinnä erilaisilla tiedostojen palautussoftilla löytyneitä valokuvia, yms. mutta en iPodien kohdalla. Mitenkäs noiden musiikkitiedostojen tekijänoikeudet? Ilmaista musiikkia minulle, mistään en ole laittomasti kopioinut, vai? Mitenkäs muilla?
Myös edellisen omistajan nimi pamahti ruudulle, mitäköhän se siitä pitää.
edit: kysytäänpä vielä, millanen suojakuori tuolle kannattaisi hankkia?