uus ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Maanantai: rinta-hauis

Penkkipunnerrus 1*6, 1*5, 1*4, 1*3
Vinopenkkipunnerrus 1*6, 1*5, 1*4, 1*3
Penkkipunnerrus käsipainoilla 3*10
Vinopenkkipunnerrus käsipainoilla 3*10
Beck-deck 4*10
Ristitalja 4*10
Hauiskääntö tangolla seisten 4*10
Hauiskääntö käsipainoilla seisten 4*10
Vatsat 3*40

Keskiviikko: olkapäät-reidet-pohkeet
Niskan takaa punnerrus 1*6, 1*5, 1*4, 1*3
Niskan takaa punnerrus käsipainoilla 4*10
Pystysoutu 4*10
Vipunosto sivulle 4*10
Vipunosto eteen 4*10
Ranteiden kääntö tangolla 4*10
Maastaveto 4*10
Jalkaprässi 4*10
Reisiojentajat 4*10
Reisikoukistajat 4*10
Pohjeliike 4*10

Perjantai: selkä-ojentajat
Kapea penkkipunnerrus 1*6, 1*5, 1*4, 1*3
Kapea vinopenkkipunnerrus 1*6, 1*5, 1*4, 1*3
Ojentajat taljassa 2. kädellä 4*10
Ojentajat taljassa 1. kädellä 4*10
Ranskalainen istuen käsipainoilla 4*10
Dippi 4*10
Leveä leuanveto kaks kertaa niin monta ku menee
Ylätalja niskan taakse 4*10
Yhden käden kulmasoutu käsipainoilla 4*10
Hyperekstensio 4*12
Vatsat 3*40

Tälläinen ohjelma me saatiin mun kaverin kans aikaa tänään.
Kommentteja.

Oon nyt 3kkta salilla. Tavoite on tietysti lihasten kasvu ja lihasten erottuminen.

Sulla aivan liikaa sarjoja yhden reenin aikana.

Mitä noi pyramidijutut on? Jos haluut lihasta niin pidä sarjat toistoissa 8-12.

Näin äkkiseltään sanoisin, että ihan liikaa noita ojentajiin ja olkapäihin käyviä liikkeitä.
Ei se määrä vaan se laatu.

Aika paljon sarjoja yhdelle treenikerralle... Selkää on enemmän ja varmaan ok. Rintaa on edelleen joku lähemmäs 20 sarjaa treenissä ja koska treenikokemusta ei ole hirveesti niin siinä on kyllä auttamatta puolet liikaa..

Hauiskääntö tangolla seisten 4*10
Hauiskääntö käsipainoilla seisten 4*10

Toi vaatii jo vähän acrobatiaakin:p

Originally posted by kanijeans
Oon nyt 3kkta salilla. Tavoite on tietysti lihasten kasvu ja lihasten erottuminen.

Jos ideana on treenata 3 kertaa viikossa, niin suosittelen ennemmin osoitteessa http://www.hypertrophy-specific.com/hst_index.html kaymista.

Puutteita sun ohjelmassa: liikaa sarjoja per lihasryhma per treenikerta ja liian harvoin treenia per lihasryhma.

Aivan liikaa, aivan liikaa.. ja vielä kerran aivan liikaa.
Vai onko kenties tarkoitus treenata kerran kuukaudessa. Ei enempi ole aina parempi.
Vähennä vain suosiolla, niin varmasti kasvat paljon paremmin. Sama pätee, jos voimaa haluat.

ootko ees kokeillu tota? luulis olevan ekan treeni kerran niin sontana ettei jaksa toisena päivänä liikkua, tai jos arkussa haluaa liikkua.:)

Joo kyllä homma on niin, että ohjelma vaihtoon, heti! Sun täytyy heti alkuun ymmärtää, että enempi ei ole parempi. Olkapää-jalat-päivänä tulee 44 sarjaa. Kauanko vietät aikaa salilla? Yritä pitää treeni tunnissa. Tee 3 liikettä suurille lihasryhmille ja 2 pienille. Liikkeissä esimerkiksi 3 sarjaa. Koulukuntia on monia, joku muu ehdottaisi erilailla, mutta tuo on yleinen suuntaus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeba, se voi olla hieman harhaanjohtava, mutta kun mä sisimmässäni tiesin, että kyllä sä musta sanoisit ihan saman asian :D

Mä oon kova jätkä, varppina oon!

en tekis penkkiä ja vinopenkkia samalla treeni kerrralla eli vinopenkki tai tasapenkki. tai ala rintaa haluat kehittää niin alavinopenkki kp.

Originally posted by makew
en tekis penkkiä ja vinopenkkia samalla treeni kerrralla eli vinopenkki tai tasapenkki.
Ja miksihän et?

ps. skarppaa vähän tota kirjotustas, saa tavata tunnin että siitä saa asian selville

Paska

Jos toi ohjelma ny on noin huono niin voisko joku ystävällisesti sitte laatia mulle ohjelman? Olisin todella kiitollinen!:)
ja käyn 3 kertaa viikossa salilla.

Originally posted by Jortsu
Ja miksihän et?

ps. skarppaa vähän tota kirjotustas, saa tavata tunnin että siitä saa asian selville
joo joo...

No eikö vp. ja penkki käy lähinnä samoihin lihaksiin. Yleensä teen vinopenkin ja vipareita vinopenkissä ja hyvin on toiminu tai sitten penkki käsipainoilla ja viparit vinopenkissä. No oliko nyt skarppi kirjoitus? :) kyl se multakin välillä pinna palaa...

Re: Paska

Originally posted by kanijeans
Jos toi ohjelma ny on noin huono niin voisko joku ystävällisesti sitte laatia mulle ohjelman? Olisin todella kiitollinen!:)
ja käyn 3 kertaa viikossa salilla.

Miksi jonkun pitäisi ystävällisesti räätälöidä sulle ohjelma, kun palstalta löytyy niitä 1000 ja 1. Johan tuonne laitettiin, että vähennä liikkeitä ja sarjoja reilusti. Pane söörziin hakusanaksi ohjelma ja niitä löytyy ihan älyttömästi. Muutenkin suosittelen palstaan tutustumista kaikin puolin (ok ok ei roinapuolin). Jos teet yhdelle lihasryhmälle 22 sarjaa (esim rintatreenisi), on treenin tehossa paljon parantamista. Itse teen 6 sarjaa ja niiden jälkeen tuntuu, että noutaja tulee, tämä pätee kaikkiin muihinkin lihaksiin.

jostain perus runko ja sitten testailet vain mikä sulle toimii parhaiten eli mitkä toistot/sarjat sulla toimii? ja miten palaudut,millä liikeillä saa tuntuman lihakseen yms. Kyl sen ite tietää mikä toimii parhaiten mutta eiköhän perus massaliikkeillä pääse alkuun mitä sullakin on mutta niitä on liikaa samassa treenissä... tos pari päivää oli sellanen tread kuin sarjat/toistot, jos en väärin muista, JohnnyB tais kirjoittaa siihen aika hyvät faktat mun mielestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom