Uudet automallit

BCAA-valmisjuoma -40%
Aivovammaa kutsutaan elämiseksi ja kokemiseksi, nopeet autot on just vitun jees ja niiden ajaminen vielä siistimpää.

Mummot ja tuhkamunat ajakoot Corollalla. Corolla on seksiä kerran kuussa peiton alla pimeessä jos seisoo. Nopeet autot on rajua seksiä milloin vain.
Sit ei tarvita enää kuin rahaa millä hankkia ja ylläpitää tuollaista autoa. Mut on työmatkan takia pakotettu valitsemaan aina se kaikkein järkevin vaihtoehto ja mut on tuomittu seksiin kerran kuussa peiton alla pimeessä. Olis kyllä kiva kun olis varaa valita.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
N%C3%A4ytt%C3%B6kuva-2015-12-11-kello-13.03.24.png

Ei paljon Premium merkit tuolla listojen kärjessä heilu, no Honda on tavallaan Japanilainen Premium merkki o_O
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin yllättävää ja uutta että kalliimmat ei olekkaan luotettavimpia autoja? Oishan se varmasti kiva jos olis auto mikä vaan ei hajoa, mutta semmoista nyt vain ei ole.

Ja seuraavaksi sitten pakollinen "mulla oli xx merkin xx auto ja ikinä ei ollu mitään vikaa!" kommentti
 
Saksalaisen katsastuslaitoksen TÜV:n laaturaportissa päästiin aivan eri tuloksiin. Siinä vertailtiin autoja myös ikäluokittain, ei kuitenkaan ajokilometrien mukaan. Tutkimusaineistona ovat periaatteessa kaikki Saksassa ajossa olevat autot.

1-3 Jahre 4–5 Jahre 6-7 Jahre
Typ Quote Typ Quote Typ Quote
1.Porsche Boxster 2,6 1.Toyota Yaris 4,3 1.Toyota Starlet 6,0
2.Mazda Demio 2,8 2.Mazda Demio 4,4 2.Porsche Boxster
3.Audi A4 3,2 2.Toyota RAV4 4,4 3.Toyota RAV4
4.Subaru Forester 3,3 4.Toyota Avensis 4,5 4.Porsche 911 7,0
4.Subaru Legacy 3,3 5.Mazda MX-5 4,6 5.Mercedes SLK
5.Porsche Boxster 4,6

8-9 Jahre 10–11 Jahre
Typ Quote Typ Quote
1.Porsche 911 7,0 1.Porsche 911 8,0
2.Toyota Starlet 10,8 2.Mazda MX-5 13,8
3.Toyota Corolla 10,9 3.Mercedes S-Kl. 15,0
4.Subaru Legacy 11,3 4.Toyota Carina 15,1
5.Toyota Carina 12,1 5.Toyota Corolla 15,3
 
TÜV:n laaturaportissakin on aika Japsi voittoista premium merkeistä vain Mersu ja Porsche ja Audi näkyy sielä

Kun ostaa uuden auton ja pitää sitä vain 2-3v niin silloin ei paljon viat haittaa, kun saa korjauttaa suurimman osan takuun piikkiin.
 
Viimeksi muokattu:
Welcome to the biggest hot hatch comparison test ever conducted on video, featuring the all-new Ford Focus RS, Honda Civic Type-R, Audi RS3, Mercedes-AMG A45, Volkswagen Golf R, Renault Sport Megane 275 Cup-S, Peugeot 308 GTI By Peugeot Sport 270, BMW 135i and Subaru Impreza WRX STI. We've driven each of these cars on road, set times on track, plus covered essential ownership items such as running costs and practicality to name, definitively, Britain's best hot hatch!
 
Alkaa nayttaan aika vakuuttavalta toi teslan itseajava. Ehka ne oikeasti saa ton toimimaan ihan lahitulevaisuudessa.
Onko tämä "täysin itseajava" ominaisuus jo ihan oikeissa malleissa vai vasta testivaiheessa? Hyvän näköistä meinaan kun risteykset ja kaikki hoitui ihan automaagisesti. Mitenköhän toi osaa suhtautua epätavallisiin tilanteisiin kuten vaikka jos hirvi kikkailee tien reunassa, niin ihminen jarruttaa vaistomaisesti kun tietää miten arvaamaton hirvi on ja saattaa lähteä millä hetkellä hyvänsä tien yli. About 1.30 paikkeilla auto melkein pysähtyy kun tien vieressä on pari jalankulkijaa, eli siinä voi olla rakennettuna jotain tuollaisia ominaisuuksia, tai sitten se hämääntyi ja luuli että ne on tiellä. Toinen mitä mietin on se, että seuraako se liikennesääntöjä orjallisesti ja jää paikalleen seisomaan jos vaikka on itse väistämisvelvollinen, mutta toinen ei teekään mitään? Vai lähteekö jossain kohtaa varovasti liikkeelle? Joku kolme- tai nelisuuntainen tasa-arvoinen risteys voi olla hankala kun se on joillekin ihmisillekin melkein mahdoton tilanne.
 
Onko tämä "täysin itseajava" ominaisuus jo ihan oikeissa malleissa vai vasta testivaiheessa? Hyvän näköistä meinaan kun risteykset ja kaikki hoitui ihan automaagisesti. Mitenköhän toi osaa suhtautua epätavallisiin tilanteisiin kuten vaikka jos hirvi kikkailee tien reunassa, niin ihminen jarruttaa vaistomaisesti kun tietää miten arvaamaton hirvi on ja saattaa lähteä millä hetkellä hyvänsä tien yli. About 1.30 paikkeilla auto melkein pysähtyy kun tien vieressä on pari jalankulkijaa, eli siinä voi olla rakennettuna jotain tuollaisia ominaisuuksia, tai sitten se hämääntyi ja luuli että ne on tiellä. Toinen mitä mietin on se, että seuraako se liikennesääntöjä orjallisesti ja jää paikalleen seisomaan jos vaikka on itse väistämisvelvollinen, mutta toinen ei teekään mitään? Vai lähteekö jossain kohtaa varovasti liikkeelle? Joku kolme- tai nelisuuntainen tasa-arvoinen risteys voi olla hankala kun se on joillekin ihmisillekin melkein mahdoton tilanne.
Mitäs jos tielle tulee kaksi mummoa ja auton on pakko väistää, kummallakin puolella on lapsi, ajaako auto mummojen vai lapsen päälle?
 
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Onko tämä "täysin itseajava" ominaisuus jo ihan oikeissa malleissa vai vasta testivaiheessa? Hyvän näköistä meinaan kun risteykset ja kaikki hoitui ihan automaagisesti. Mitenköhän toi osaa suhtautua epätavallisiin tilanteisiin kuten vaikka jos hirvi kikkailee tien reunassa, niin ihminen jarruttaa vaistomaisesti kun tietää miten arvaamaton hirvi on ja saattaa lähteä millä hetkellä hyvänsä tien yli. About 1.30 paikkeilla auto melkein pysähtyy kun tien vieressä on pari jalankulkijaa, eli siinä voi olla rakennettuna jotain tuollaisia ominaisuuksia, tai sitten se hämääntyi ja luuli että ne on tiellä. Toinen mitä mietin on se, että seuraako se liikennesääntöjä orjallisesti ja jää paikalleen seisomaan jos vaikka on itse väistämisvelvollinen, mutta toinen ei teekään mitään? Vai lähteekö jossain kohtaa varovasti liikkeelle? Joku kolme- tai nelisuuntainen tasa-arvoinen risteys voi olla hankala kun se on joillekin ihmisillekin melkein mahdoton tilanne.

Tuotannossa. 8 kameraa, tutkat ja sensorit kaikissa uusissa teslan valmistamissa autoissa. Teslassa on nvidian rauta missa softaa ajetaan. Sensorien/prosessointikyvyn puolesta teoriassa kaikkien teslan uusien autojen pitaisi olla itseajavia. Teslan haaste on softapuolella ja kauanko menee (jos koskaan), etta softa on riittavan hyva.

Itseajavaa autoa on huono kiusata, kun kaikki mita teet menee kameran kautta talteen. Kuka kuolee onnettomuustilanteessa on mielenkiintoinen moraalinen ongelma. Yksi ihan jarkeva tapa olisi hoitaa asia niin, etta auto suojelee matkustajia. Ei niiden autojen varmaan taydellisia tarvi olla, kunhan paasisivat edes samalle tasolle kuin ihmisajajat.

En tieda teslan softasta kuin sen minka on julkisuudessa esitetty. Sen pohjalta tesla on rakentanut itseajamisen neuroverkkojen paalle. Yleensa tuo tehdaan niin, etta kerataan valtava maara materiaalia, materiaali merkataan ja tarkistetaan ihmisten toimesta. Sen jalkeen tuolla matskulla opetetaan neuroverkko toimimaan ja osalla materiaalista neuroverkkoa testataan.

Akkiseltaan jos pitaisi arvata niin teslalla on useampi neuroverkko/mekanismi ajamiseen ja jonkinlainen kontrollologiikka joka paattaa mita neuroverkkoa kuunnellaan.. Teslalla voi olla myos jonkinsortin superkartat, joihin on merkattu kaikki mahdollinen jolla voidaan auttaa neuroverkkoa. Yksi neuroverkko voi yrittaa tunnistaa asioita(liikennemerkit, autot, ihmiset). Toinen neuroverkko voi yrittaa hakea vapaata tilaa (jos on esineita tiella joita ei osata tunnistaa) jne. Noita superkarttoja voitaisiin myos ehka paivittaa lahelle reaaliajassa autojen keraaman sensoridatan pohjalta.

Tuossa jotain muita videoita loyhasti samaan ajatukseen liittyen


View: https://www.youtube.com/watch?v=-96BEoXJMs0



View: https://www.youtube.com/watch?v=qhUvQiKec2U
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tuotannossa. 8 kameraa, tutkat ja sensorit kaikissa uusissa teslan valmistamissa autoissa. Teslassa on nvidian rauta missa softaa ajetaan. Sensorien/prosessointikyvyn puolesta teoriassa kaikkien teslan uusien autojen pitaisi olla itseajavia. Teslan haaste on softapuolella ja kauanko menee (jos koskaan), etta softa on riittavan hyva.
Se mitä mä tuolla kysymyksellä oikeastaan tarkoitin, on se, että tietääkseni Tesla lykkää päivityksillä uusia ominaisuuksia noihin autoihin, eli siellä on rauta olemassa, mutta onko ominaisuus ihan yleisessä käytössä vai vasta testausvaiheessa? Kun ihan jokin aika sitten noi oli sellaisia että ne osasi ajaa "suoraa tietä" itsenäisesti, mutta risteyksissä piti tarttua rattiin ja ohjata itse.
 
Se mitä mä tuolla kysymyksellä oikeastaan tarkoitin, on se, että tietääkseni Tesla lykkää päivityksillä uusia ominaisuuksia noihin autoihin, eli siellä on rauta olemassa, mutta onko ominaisuus ihan yleisessä käytössä vai vasta testausvaiheessa? Kun ihan jokin aika sitten noi oli sellaisia että ne osasi ajaa "suoraa tietä" itsenäisesti, mutta risteyksissä piti tarttua rattiin ja ohjata itse.

Ei ole yleisessa kaytossa. Kai se 2017 lopussa olis tarkoitus saada jakeluun. Teslan tuntien voi olla, etta lykkaantyy.
 
Toi shmee on kyllä niin maximum ärsyttävä sössöttäjä että voihan ***tu. Mielenkiintoisia autoja kyllä, mutta äijä on niin hermoja kiristävä että ei vaan pysty.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom