Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uusi Passat CC. Keula aika onnistuneen näkönen, muilta osin perus kananmuna niinku kaikki nykyään

vw_passat_cc_2.jpg


vw-passat-cc-2-big.jpg


edit. takavalot :kuola:
 
scirocco on kyllä niin halpa että semmosen vois ostaa ihan huvikseen kakkosautoksi vaikkapa 1.4 tsi koneella. Noh, Suomessa se ei varmasti ole halpa :D

18000e Saksassa uutena Mobilen mukaan, uusista kait voi napata 20% (lähtö)hinnoista pois :wtf: Eli se menis 15kilo-rahaan.

Halvin/ainoa Suomessa 30800e.... sairasta, tuplahinta, sekin käytetty paska :curs:

Passat CC on muuten apinoitu täysin Mersun CLS:stä. Ihan näpsäkkä peli, takapenkkeinä 2 "nojatuolia". Eli CC on 4-paikkainen auto.
 
Passat CC

Kävin noin kuukausi sitten lyhyesti koeajamassa Passat CC 2.0TDI DSG-vaihteistolla. Koeajoautossa oli muistaakseni lisävarusteita n 17 000eur edestä, perushinta kyseiselle autolle oli n 40-41teur. Laatuvaikutelman pilasi oikealle puoltaminen, joku oli luultavasti vähän kolhinut kyseistä autoa. Toinen pahasti häiritsevä asia oli sporttipenkit, koeajo jäi noin 10min pituiseksi koska penkit olivat aivan liian kapeat siroille 80cm reisilleni. Alkuperäisiä penkkejä en ole koeistunut.
Vaihteisto ei mielestäni ole niin pehmeätoiminen että ansaitsisi kaiken suitsutuksen mitä lehdissä on ollut, vaihtokohdat tuntuvat selvästi nykäyksinä.
Käyn kyllä uudestaankin kokeilemassa 2-3v kuluttua kunhan käytettyjä alkaa tulla myyntiin. 57teur uudesta pirkkamersusta on mielestäni ihan liikaa.
 
18000e Saksassa uutena Mobilen mukaan, uusista kait voi napata 20% (lähtö)hinnoista pois :wtf: Eli se menis 15kilo-rahaan.

Halvin/ainoa Suomessa 30800e.... sairasta, tuplahinta, sekin käytetty paska :curs:

Sun Suomi-Saksa vertailut on aina yhtä hupaisia. Hinnastoissa eroa ei 118kW TSI-mallin kohdalla ole kuin 6650 euroa, eli Huppe-lisä on kahdeksan tonnia.
 
Sun Suomi-Saksa vertailut on aina yhtä hupaisia. Hinnastoissa eroa ei 118kW TSI-mallin kohdalla ole kuin 6650 euroa, eli Huppe-lisä on kahdeksan tonnia.
No siis katsoin Mobilesta ja Nettiautosta halvimmat 1.4TSI-koneella varustetut autot. Päättelin hintaeron ihan noista katuhinnoista :jahas:
Saksassahan autoista ei uutena makseta suositushintaa + toimituskuluja kuten Suomessa vaan hinnasta tingataan se -20% pois. Näin ainakin kuulin... en ole uutta autoa koskaan ostanut, enkä osta, en tiedä asiasta enempää.

Punaniska:
57ke pirkkamersusta (hyvä nimitys) on kyllä liikaa :D
 
Passat CC on muuten apinoitu täysin Mersun CLS:stä. Ihan näpsäkkä peli, takapenkkeinä 2 "nojatuolia". Eli CC on 4-paikkainen auto.

Jep, on lähes kaikilta ominaisuuksiltaan kilpaileva automalli, reilulla kädellä halvempi vaan, mutta eipä tohon taida saada mitään isoja v8 koneitakaan. Köyhän miehen mersu :D

Tätä autoa aletaan valmistamaan Suomessa! Pirun hieno muotoilu imo, ja näyttää esimerkkiä siitä miten sähköautokin voi liikkua ripeästi. Hintaa tosin kertyy varmasti megalomaaninen summa.

fisker_karma_profile_1024x768_w800.jpg


http://www.rsportscars.com/fisker/2010-fisker-karma/
http://www.iltasanomat.fi/autot/1615728
 
Saksassahan autoista ei uutena makseta suositushintaa + toimituskuluja kuten Suomessa vaan hinnasta tingataan se -20% pois. Näin ainakin kuulin... en ole uutta autoa koskaan ostanut, enkä osta, en tiedä asiasta enempää.

Suomessa suorankaupan alennukset on luokkaa 5-12%(riippuu automallista ja merkistä), ite oon saanu aina noin 8% alennusta...
 
Mun mielestä toi Passat CC oli ajettavempi kuin esim. uusi audi A4 tai A6, tosin koeajossa oli perusmallit ilman urheilualustaa. Kuuleman mukaan uudessa audissa olisi urheilualusta varsin suotava ja koeajamassani passat CC:ssä se taisi olla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sciroccoa vois harkita, ku ois enemmän tehoa ja paremmat jarrut ym. kivaa. Ainakin lisävarustelistalla noita urheilullisuutta korostavia varusteita pitäs olla paljon enemmän. Kori on todellakin mieleen. :)
Onneksi tähän on tulossa ratkaisu:
http://www.worldcarfans.com/9081110.021/mtm-vw-scirocco-r-with-380-hp-coming-soon

Täällähän puhutaan autoista kuin naiset. Monta sivua jauhetaan Golfin ulkonäöstä, eikä kukaan tunnu huomaavan Golfin suuria teknisiä parannuksia.
 
Ei varsinaisesti mikään kovin uusi malli, mutta toi C 250 CDI BlueEfficiency on aika vakuuttava kone. Dieselissä 204hp/500Nm ja keskikulutus 5,2l/100km. En tiedä, minkälainen tollanen nokivasara on ääneltään sisälle, mutta luulis Mersun olevan aika hienostunut siltäkin osa-alueelta. Jakopää on tosin ketjulla koneen takana, joten pientä rallatusta voi sieltä kuulua.
 
Ei varsinaisesti mikään kovin uusi malli, mutta toi C 250 CDI BlueEfficiency on aika vakuuttava kone. Dieselissä 204hp/500Nm ja keskikulutus 5,2l/100km. En tiedä, minkälainen tollanen nokivasara on ääneltään sisälle, mutta luulis Mersun olevan aika hienostunut siltäkin osa-alueelta. Jakopää on tosin ketjulla koneen takana, joten pientä rallatusta voi sieltä kuulua.
Kiva pirssi mutta aivan hullun pieni perheautoksi. Kahdestaan tai yksinään jos autoa käyttää niin voisin ostaakin. Perheelliselle kyllä aika ehdoton ei.
 
Kiva pirssi mutta aivan hullun pieni perheautoksi. Kahdestaan tai yksinään jos autoa käyttää niin voisin ostaakin. Perheelliselle kyllä aika ehdoton ei.

Ei ollut äkkivilkaisulla suomen valikoimassa, mutta saksasta varmasti löytyy. Mun mielestä C malli ei ole liian pieni perheelliselle, riippuu tietysti onko takapenkillä kaksi turvaistuimessa matkustavaa. Mutta esimerkiksi yksilapsiselle perheelle aivan mainio (T) mallilla. Pitäskö ketjusta pitää silti vaikka nyt 60t euroa maksavat autot poissa? Uskoakseni useimmille kelpaa halvempikin.

EDIT: tai no unohtakaa tuo 60t raja, uusiahan nekin on mutta ei ole kiva jos jutut kääntyy aina ökyporvarilliseen suuntaan ja kohta kelpaa vain porschet ja ferrarit. :)
 
Ei ollut äkkivilkaisulla suomen valikoimassa, mutta saksasta varmasti löytyy. Mun mielestä C malli ei ole liian pieni perheelliselle, riippuu tietysti onko takapenkillä kaksi turvaistuimessa matkustavaa.
T-mallissa olen matkustellut ja onhan se aivan toivottoman pieni ;)
Pirun komee peli toi on, ainakin Brabusin versio. Tässä vähän överiksi tuunattu mutta hieman käsitystä tästä saa:

b07aa044.jpg


Toi F1-kisojen AMG-farmariversio muuten kun pörrää siellä radalla (ainakin Hockenheimissa) niin voi herraisä mitkä äänet siitä lähtee ja on muuten lähtöjä :D
 
T-mallissa olen matkustellut ja onhan se aivan toivottoman pieni ;)
Pirun komee peli toi on, ainakin Brabusin versio. Tässä vähän överiksi tuunattu mutta hieman käsitystä tästä saa:

http://www.thetorquereport.com/b07aa044.jpg

Toi F1-kisojen AMG-farmariversio muuten kun pörrää siellä radalla (ainakin Hockenheimissa) niin voi herraisä mitkä äänet siitä lähtee ja on muuten lähtöjä :D
Voi taivaan lahjat, kun on taas lähtenyt tuossakin tuunauksessa mopo käsistä. Jos tollasesta hirvitystuunauksesta pitäis vielä rahalla maksaa, niin takuulla ottaisin ton mieluummin pappamallina. Aivan samaa tasoa kuin jotkut Demecin totaalisesti pilaamat autot. :itku:
 
??? Ilman tuota etuspoikkaa tosi reteen näkönen peli (toi spoileri on aivan kauhee). Asiallinen madallus, täydelliset vanteet, turhat merkit pois ja hillityt helmat. :thumbs:
 
mersu on tuunattu maulla. hieno peli vaikkei kyllä muuten minun makuun olekaan. siis kyseinen korimalli.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom