Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saatanallisen hienohan toi Insignia on kuvissa noilla mehukkailla alkuperäisaluilla. Farmarimallinakin aivan jäätävä.:kuola:

ja on muuten sisältäkin aivan saatanan hieno :)
penkitkin oli yllättävän sivutuelliset. harmitti vaan ku oli sillä mopoimmalla koneella tuo millä ajoin :(
tohon se 1.6 turbo (180hp) tai 2.0 turbo (220hp) olis varmasti aika maukas. ja se on kyllä hassua että ne tekivät siitä etuvetoisen, olisivat tehneet takavetoisen ku omegakin on.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minkä kokoluokan auto tuo muuten on? 5-sarjan bemun / Mondeon?
 
Saksan hinnastosta voi puristaa 15-20% pois. Suomi taitaa olla ainoa maa maailmassa jossa autot myydään ovh-hintaan, niihin lisätään varusteiden hinnat +niihin autoverot (miten esimerkiksi hifijärjestelmästä voidaan autoverottaa?!?!?) sekä muutama satanen toimituskuluja. Ja hullut maksavat :lol2:
Näinä aikoina 10-15% alennus on ihan mahdollinen Suomessakin. En ole kenenkään kuullut koskaan ostaneen autoa ovh-hintaan.
 
Insignia on kyllä hienon näköinen ainakin ulkoa. Kerran kävin pällistelemässä livenä. Mutta imho aika hintava. Kyse on kuitenkin ooppelista. Avensista vaivaa myös vähän sama ongelma. Dieseliä kun katselin niin hinnat oli heti yli 30t.

Sitten vielä ooppelin mainoksessa hehkuttivat että Insigniassa on semmoiset varusteet vakiona ettei muihin saa edes rahalla. Ja kun speksejä katsoin niin siellä oli manuaali-ilmastointia ja peruspenkkiä tarjolla. Muuten lähtee hinta nousemaan raketin lailla.

Skoda on kyllä varmaan aika paha kaveri markkinoilla. Toisten hinnatalkaen mallin tilalle saisi elegancea dsg vaihteistolle jne. Saisi joku tulla kilpailemaan skodillakin kanssa hinnoilla.
 
Saksan hinnastosta voi puristaa 15-20% pois. Suomi taitaa olla ainoa maa maailmassa jossa autot myydään ovh-hintaan, niihin lisätään varusteiden hinnat +niihin autoverot (miten esimerkiksi hifijärjestelmästä voidaan autoverottaa?!?!?) sekä muutama satanen toimituskuluja. Ja hullut maksavat :lol2:

Mutta et sä voi verrata hintoja noin "mitä voi laskea pois kun saa alennusta tai jos ostaa jostain fucking mobile.de:sta 2000km ajetun "uuden" auton. OVH/listahinta on se mitä verrataan ja yhtä lailla joka paikassa tyhmä on se joka sen maksaa.
Kyllä me muutenkin uskotaan ja tiedetäänkin, että TEILLÄ siellä Saksassa on halvemmat autot kuin Suomessa.
 
Ja se onnistuu Hannu Karpo -kansan kesken, siten että.... ?

Valitetaan ja valitetaan mutta mitään ei tehdä asioiden eteen ja Karpoakaan ei enää kiinnosta.

Ei ole kyllä itsellä mitään ideaa tuohon, mutta tuskin tuo ehdottamasi kansanliike voittaa ideana edes karpoa. Joten pysyn tyhmänä maksajana.
 
Minkä kokoluokan auto tuo muuten on? 5-sarjan bemun / Mondeon?

no jos meidän omegassa omasta mielestä on enemmän tai vähintään yhtä paljon tilaa takapenkillä sillon ku 195 senttinen on kuskina, niin insignia on kyllä pienempi tiloiltaan (verrattuna siis 5-sarjan bimmeriin). lisäksi muistelisin jostain lukeneeni että tossa insigniassa toi katto kalteutuu jotenkin alaspäin ja näin ollen pitkillä ihmisilä ei olisi kivaa matkustaa takana. peräkonttia ei keritty ees avata :D
 
Saksan hinnastosta voi puristaa 15-20% pois. Suomi taitaa olla ainoa maa maailmassa jossa autot myydään ovh-hintaan

Eikös saksan pitänyt olla se maa missä on apteekin hinnat? Muutenkin taas tyypillistä huppejuttua.
 
Zone-sarja -42%
Jengii taitaa oikeesti hajottaa ihan hulluna noi autojen hinnat Suomessa (vai muualla kuin Suomessa?). Tosin sehän ei ole uutta :lol2:

Jotta nyt edes joku aihe säilyy niin en voi käsittää sitä että UUSISTA autoista maksetaan Suomessa enemmän käyttömaksua kuin vanhoista. Miksi? Miksi uuden ja vähän saastuttavan auton ostoa ei kannateta Suomessa? Miksi Keltaisessa Pörssissä ilmoittelevan demaripaskiais-jobbarin liiketoimintaa Hyrylän autohäkeillä kannatetaan mieluummin valtion toimesta?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja on muuten sisältäkin aivan saatanan hieno :)
penkitkin oli yllättävän sivutuelliset. harmitti vaan ku oli sillä mopoimmalla koneella tuo millä ajoin :(
tohon se 1.6 turbo (180hp) tai 2.0 turbo (220hp) olis varmasti aika maukas. ja se on kyllä hassua että ne tekivät siitä etuvetoisen, olisivat tehneet takavetoisen ku omegakin on.

Menen itse koeajamaan tuon pikimmiten. Mutta mutta... näyttäisi siltä, että tuo itseäni kiinnostavin malli eli 1.6turbo (180hp) ei ole Suomessa myynnissä :curs:

Ei ainakaan hinnastossa ole mainittuna http://www.opel.fi/content_data/GME/019/FI/fi/GBPFI/pdf/0I_Tech.pdf

Uskon, että aika paha moka Opelilta tuo markkinoita ajatellen. Kukaan halua ostaa sitä 1.6 115hv nuhapumppua ja heti kun siitä päivittää toiseen nuhapumppuun (1.8 140hv), on hintaa sedanilla karvalakkina jo 28k€...
 
Jengii taitaa oikeesti hajottaa ihan hulluna noi autojen hinnat Suomessa (vai muualla kuin Suomessa?). Tosin sehän ei ole uutta :lol2:

Sori et puutun nyt tähän autokeskusteluun, mutta mä luulen että noita tyyppejä ottaa enemmän kupoliin sun tollainen kevyt keuliminen. Tai ei ehkä keuliminen, mutta ainakin toi saksa hypetys. Tuskin suomen autojen hintaan liittyy. Tai näin mä ton näen.
 
Jotta nyt edes joku aihe säilyy niin en voi käsittää sitä että UUSISTA autoista maksetaan Suomessa enemmän käyttömaksua kuin vanhoista. Miksi?

Siksi että uusista autoista maksetaan autoveroa, joka kannetaan maahantuonnin yhteydessä, pienemmän prosentin mukaan kuin vanhoista maksettiin.

Muutaman vuoden sisällä (en muista nyt koska) käyttömaksu tullaan muuttamaan päästöperusteiseksi. Vanhoista autoista (joissa ei päästöjä lue rekisteriotteessa) tullaan käyttömaksu muuttamaan muistaakseni painon mukaan määräytyväksi. Korjatkaa te jotka tiedätte tarkemmin / paremmin.
 
Sori et puutun nyt tähän autokeskusteluun, mutta mä luulen että noita tyyppejä ottaa enemmän kupoliin sun tollainen kevyt keuliminen. Tai ei ehkä keuliminen, mutta ainakin toi saksa hypetys. Tuskin suomen autojen hintaan liittyy. Tai näin mä ton näen.
Onkos Saksassa muuta hyvää kuin autot, autojen hinnat ja autobaanat, nekin aika kuraa suurilta osin.
Ei kyllä ole mitään keulimista siinä että kertoo minkä verran joku auto maksaa maassa X... en tajuu...
:offtopic:
 
Menen itse koeajamaan tuon pikimmiten. Mutta mutta... näyttäisi siltä, että tuo itseäni kiinnostavin malli eli 1.6turbo (180hp) ei ole Suomessa myynnissä :curs:

Ei ainakaan hinnastossa ole mainittuna http://www.opel.fi/content_data/GME/019/FI/fi/GBPFI/pdf/0I_Tech.pdf

Uskon, että aika paha moka Opelilta tuo markkinoita ajatellen. Kukaan halua ostaa sitä 1.6 115hv nuhapumppua ja heti kun siitä päivittää toiseen nuhapumppuun (1.8 140hv), on hintaa sedanilla karvalakkina jo 28k€...

ku tänään automyyjän kanssa tuosta juteltiin niin se kyllä puhu ihan tosta 1.6turbosta. jotenkin että siitä tulee se "vetonaula" tai jotain... nimittäin tuohan monelle olisi juurikin se sopivin vaihtoehto. ja tosiaan, noin raskaaseen autoon toi 1.8 on auttamatta liian mopo. eipä silti, aivan saaaatanan hyvä auto ajaa :)
 
Pitänee käydä tyyppaas toi Insignia tehokkaimmalla myllyllä ja kaikilla herkuilla vaikka huomenissa kun tuota niin hehkutetaan... Tulen antamaan arvioni sitten, kaikkia kiinnostaa varmaan ihan sutena :D
 
No ei kiinnosta, kun olet kuitenkin jo etukäteen mielessäsi päättänyt Insignian olevan ihan surkea, siis verrattuna siihen mobile.de -Bemariisi.

Leikki leikkinä. Käy ihmeessä tyyppäämässä. Koitan itsekin muistaa raportoida, mitä pidin Insigniasta.
 
Pitänee käydä tyyppaas toi Insignia tehokkaimmalla myllyllä ja kaikilla herkuilla vaikka huomenissa kun tuota niin hehkutetaan... Tulen antamaan arvioni sitten, kaikkia kiinnostaa varmaan ihan sutena :D

no ite hehkutan, koska ei ole niin miljoonista eri autoista kokemusta ja se vaan oli hyvä auto. mutta varmasti nille keille on se pinttymä jääny vanhemmista opeleista että ne on niin paska auto, niin tuo uusikaan auto ei niitä säväytä. (tai sit eivät kehtaa myöntää)
 
Ei kyllä ole mitään keulimista siinä että kertoo minkä verran joku auto maksaa maassa X... en tajuu...
:offtopic:

Vesa ei tajuu

puppe sanoi:
Mutta joo, varmasti hyvä auto ja hyvään hintaan (Saksassa). Dieselinä 19ke alkaen :D

Suomessa alkaen 25k, yllättävän pieni ero saksan hintaan IMO. Eiköhän tuo aina bemaria isompi ole tiloiltaan, siihen ei paljoa vaadita. :dance2:
 
no ite hehkutan, koska ei ole niin miljoonista eri autoista kokemusta ja se vaan oli hyvä auto. mutta varmasti nille keille on se pinttymä jääny vanhemmista opeleista että ne on niin paska auto, niin tuo uusikaan auto ei niitä säväytä. (tai sit eivät kehtaa myöntää)
Mulla on kovia ennakkoluuloja Opelia kohtaan. Tuota uutta Vectraa kävin kuitenkin ennakkoluulottomasti koittelemassa 2004 vuonna, ei vakuuttanut. Pitänee koitella tuota nyt sitten.
Suomessa alkaen 25k, yllättävän pieni ero saksan hintaan IMO. Eiköhän tuo aina bemaria isompi ole tiloiltaan, siihen ei paljoa vaadita. :dance2:
Juu, ei ole paljoa eroa hinnoissa noissa kansanautoissa. 5-sarjan Bemarissa nyt ei (takakontti)tilaa ole juurikaan jos Skodaan esim vertaa, mutta elämä on valintoja. Onhan Bemmissä tuo toimisto aivan jotain muuta sitten ja kuskille ja vänkärille tilat ovat loistavat. Takapenkilläkin tilaa on yllättävän paljon verrattuna muihin, MB/Audi/VW jne. Itselleni on tärkeää että edessä on hyvät tilat vaikka takana on 2 turvaistuinta. Vauvanvaunujen (=ei rattaiden) pitää mahtua TÄYSIN purkamatta takakonttiin, mukaanlukien seisomalauta. Tähän Bemari taipuu, se riittää :thumbs:

Mielenkiinnolla odottelen tulevaa 5-sarjan bemaria, uusi 7-sarja on saanut mielettömät kehut ainakin.

112_0807_03z+2009_BMW_7_series+front_three_quarter.jpg


Ei lopu tilakaan kesken:
112_0807_21z+2009_BMW_7_series+rear_seats.jpg


Ton joutuu varmaan parin vuoden päästä lunastamaan pois kuljeksimasta, luulis kelpaavan sitten muksuillekin toi takapenkin toimisto
:D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom