Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aikalailla samaa kauraa kaikki "kansanautot" ulkonäöltään imo. ajettavuudeltaan sitten lähes kaikki sakemannit peseekin japsit mennen tullen ja palatessa. japsit on kummallisia velmuja ajettavia sohvamaisilla jakkaroilla.. juniorina tykkäsin japseista mutta enään en pidä, voisin silti ajaa japsillakin ei se siitä ole kiinni, mutta jos vapaasti saa valita niin kyllä mielummin sakemannin ottaa.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No ei saletisti ole... 320cdia vs. 530da tein itse valintani. Bemmiin päädyin. Hyviä ovat molemmat. Toisaalta päätös taisi syntyä aikalailla myös fiilispohjalta.

Sehän on makuasia, en tykkää bemarin tunnottomuudesta. Ajotuntuma on bemarilla oikein hyvä, ehkä liioitellun hyvä ja sekään ei ole mielestäni hyvä. Jopa jokin uusi 330iA on jotenkin tehottoman tuntuinen liiallisen tunnottomuuden takia, puhumattakaan 5 sarjalaisesta se on vielä tunnottomampi ja tehottomamman tuntuinen.

Kuten sanottu molemmat on hyviä autoja. Mersussa ei tarvitse tehoja se on niin elegantti. Tehoton bemari sensijaan on nolo näky.
 
aikalailla samaa kauraa kaikki ulkonäöltään imo. ajettavuudeltaa sitten lähes kaikki sakemannit peseekin japsit mennen tullen ja palatessa. japsit on kummallisia velmuja ajettavia sohvamaisilla jakkaroilla..

Vertaat nyt jotain 55000 bemaria tai mersua 20000 japsiin, kun sitä pitäisi verrata esim. Lexukseen.

Jos niitä kieltämättä susirumia pönttöjä ei olekaan tehty munan kasvattamiseen, vaan halvoiksi perusautoiksi? Jotain Tojon perusmallia pitäisi verrata vaikkapa renun perusmalleihin, ja omissa luokissaan japsit pärjäävät kyllä paremmin kuin hyvin. Euroissa on pirusti vikoja ja jenkit ovat aivan kahvilla koko segmentissä. Japsien kestävyys on myös omaa luokkaansa, jonka voi todeta jo siitä suhteesta mitä esim. 90-luvun autoja on per valmistusmaa vielä tien päällä.
 
no lisäsinkin tuonne jo aikaa sitten, että "kansanautot" ettei tulisi taas väärinkäsityksiä. eli tietysti verrataan ns normaali malleja. mulla ei ole tapana koeajaa mitään luksus malleja. ei ne ees tämän näköselle jätkälle niitä luovuttais.
 
no lisäsinkin tuonne jo aikaa sitten, että "kansanautot" ettei tulisi taas väärinkäsityksiä. eli tietysti verrataan verrattavissa olevia malleja. mulla ei ole mulla tapana koeajaa mitään luksus malleja.

Siinä on sekin, että esim. Acuraa (Hondan luksusmerkki) ja Infinityä (Nissan) ei kai tuoda varsinaisesti suomeen ollenkaan, ehkä joitain malleja myydään päämerkin nimen alla. Lexustakaan ei juuri markkinoida täälläpäin. Nyt noiden brandien rakentaminen tyhjästä on sen verran riskialtista, että sitä ei oikein kannata tehdä, mutta kyllä ne jaappaanialaisetkin kalliimpia autoja tekee. Mersulla ja BMW:llä on suomessa niin vahva brandi, että noita tosiaan ostetaan ihan puhtaasti tuon nimenkin perusteella.
 
No niinhän se on että 500000km ajettut isoautot esim.bmw500/700sarja,e-mersu,s80 volvo,a6/a8audi pesee ajo ominaisuuksissaan/mukavuudessaan 0km ajetut japskit ja ranskalaiset mennen tullen.
 
No niinhän se on että 500000km ajettut isoautot esim.bmw500/700sarja,e-mersu,s80 volvo,a6/a8audi pesee ajo ominaisuuksissaan/mukavuudessaan 0km ajetut japskit ja ranskalaiset mennen tullen.

Ja kaiketi 500000km ajettu Lexus pesee 0km ajetun 20000e saksalaisen mennen tullen.
 
no aina voi selitellä. aika vuolaita kehuja sakemannit saa poikkeuksetta autotesteissäkin kautta linjan. toisin kuin vastaavat japsit. ja nyt nimenomaan puhun niistä normaali autoista, mutta tietenkin ne ammattilaiset jotka koeajaa autoja on lahjottuja tai muuten vain horoja tai keskittyvät aivan vääriin asioihin koeajoissaan ;)
 
no aina voi selitellä. aika vuolaita kehuja sakemannit saa poikkeuksetta autotesteissäkin kautta linjan. toisin kuin vastaavat japsit. ja nyt nimenomaan puhun niistä normaali autoista, mutta tietenkin ne ammattilaiset jotka koeajaa autoja on lahjottuja tai muuten vain horoja ;)

Siis vastaavat japsit? Suomessa äärimmäisen harvoin päätyy testeihin näitä luksusluokan japseja, joita ei pääsääntöisesti siis edes maahantuoda. Samanhintainen Lexus pitää kyllä pintansa BMW:tä ja Mersua vastaan, mutta jos tosiaan alitajuisesti laitat viivalle sen bulkkimallisen Avensiksen ja 2-3 kertaa kalliimman saksalaisen, niin totta hitossa siinä on jotain eroa oltava. Vertaa sitä perusjapsia perusooppeliin niin tulee jotain tolkkua tuohon vertailuun. Tai eihän tuota tarvitse edes vertailla.
 
Siis vastaavat japsit? Suomessa äärimmäisen harvoin päätyy testeihin näitä luksusluokan japseja, joita ei pääsääntöisesti siis edes maahantuoda. Samanhintainen Lexus pitää kyllä pintansa BMW:tä ja Mersua vastaan, mutta jos tosiaan alitajuisesti laitat viivalle sen bulkkimallisen Avensiksen ja 2-3 kertaa kalliimman saksalaisen, niin totta hitossa siinä on jotain eroa oltava. Vertaa sitä perusjapsia perusooppeliin niin tulee jotain tolkkua tuohon vertailuun. Tai eihän tuota tarvitse edes vertailla.

ihan totta, opel on paljon parempi ja tunnollisempi/tarkempi ajaa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis vastaavat japsit? Suomessa äärimmäisen harvoin päätyy testeihin näitä luksusluokan japseja, joita ei pääsääntöisesti siis edes maahantuoda. Samanhintainen Lexus pitää kyllä pintansa BMW:tä ja Mersua vastaan, mutta jos tosiaan alitajuisesti laitat viivalle sen bulkkimallisen Avensiksen ja 2-3 kertaa kalliimman saksalaisen, niin totta hitossa siinä on jotain eroa oltava. Vertaa sitä perusjapsia perusooppeliin niin tulee jotain tolkkua tuohon vertailuun. Tai eihän tuota tarvitse edes vertailla.
no onko esim audi a4, golf 6 luksusautoja. otetaan rinnalle vaikka corolla ja avensis. tuota ajoin niinku takaa. jos opeli linjalle lähdetään niin vastineeksi voidaan ottaa japanista vaikka daihatsu, verrataan niitä :D. eikä siinä opel on kyllä hyvä ajaa vaikka paska auto muutoin onkin imo.
 
Sehän on makuasia, en tykkää bemarin tunnottomuudesta. Ajotuntuma on bemarilla oikein hyvä, ehkä liioitellun hyvä ja sekään ei ole mielestäni hyvä. Jopa jokin uusi 330iA on jotenkin tehottoman tuntuinen liiallisen tunnottomuuden takia, puhumattakaan 5 sarjalaisesta se on vielä tunnottomampi ja tehottomamman tuntuinen.

Kuten sanottu molemmat on hyviä autoja. Mersussa ei tarvitse tehoja se on niin elegantti. Tehoton bemari sensijaan on nolo näky.
Joo, ikävää noissa on se että vauhti ei tunnu, eikä liioin kiihtyvyys.
Parhaimmillaan tuo tosiaan on baanalla 180-200km/h nopeuksissa, siitä ei perheauto enää juuri parane. Suominopeuksia ajettaessa tuo todellakin tuntuu jotenkin oudolta, eikä ajettavuus pääse oikeuksiinsa lainkaan.
 
no onko esim audi a4, golf 6 luksusautoja. otetaan rinnalle vaikka corolla ja avensis. tuota ajoin niinku takaa. jos opeli linjalle lähdetään niin vastineeksi voidaan ottaa japanista vaikka daihatsu, verrataan niitä :D. eikä siinä opel on kyllä hyvä ajaa vaikka paska auto muutoin onkin imo.

A4 ja Avensis eivät ole samaa hintaluokkaa, Avensiksen hinnat on tuossa 30.000 isommalla koneella, Audin 120hv versio bullkimallina ovh lähtee jostain 33ke ja käytännössä 2.0 koneet on yli 40 000.

Daihatsu on Korealainen.

Ja ooppelimiehelle, lukuunottamatta sitä powerhousun 1,8 astraa joka vetää vitosella neljälläkympillä, ooppelit on suolesta.
 
esimerkiksi corollaa ja golffiako ei voi verrata. se nyt on ihan selvää että se hintalappu on joka merkissä eri. turhaksi viisasteluksi ja näpertetelyksi menee. audi a4 vs avensis oli aika huono, taitaisi olla a6 oikea vastine, samassa segmentissä nekin. ja ihan yleistähän tuo vertailu on testeissäkin vaikka hintalaput on hiukan erit.


ja kyllä daihatsua ainakin ennen on valmistettu japanissa.




edit:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Daihatsu
 
Ja ooppelimiehelle, lukuunottamatta sitä powerhousun 1,8 astraa joka vetää vitosella neljälläkympillä, ooppelit on suolesta.

no kyllä jos sinä sen noin sanot niin tottahan se on sit oltava!!!!!
edit: no kerro nyt vielä onko omakohtaista kokemusta vai kaveriltako kuulit
 
esimerkiksi corollaa ja golffiako ei voi verrata. se nyt on ihan selvää että se hintalappu on joka merkissä eri. turhaksi viisasteluksi ja näpertetelyksi menee. audi a4 vs avensis oli aika huono, taitaisi olla a6 oikea vastine, samassa segmentissä nekin. ja ihan yleistähän tuo vertailu on testeissäkin vaikka hintalaput on hiukan erit.

No golffihan on noita sporttiversioitaan lukuunottamatta hyvin samaa tasoa Corollan kanssa. Jos se oletettu ero (mitä en kyllä ainakaan ehdoitta tunnusta) Golfin ja Corollan välillä on tämä saksalaisten etu, niin aika hintsu ero on. A6 nyt ei missään tapauksessa ole samassa segmentissä, sehän maksaa about tuplaten. A6:sen kalliimmat mallit maksavat yli sata tuhatta euroa.

ja kyllä daihatsua ainakin ennen on valmistettu japanissa.

Niin ja Avensista valmistetaan kaiketi nytkin euroopassa, itse asiassa Avensiksen edeltäjän, Carina E:n E-kirjain tulee tuosta Euroopasta. Harvemmin nuo merkit enää missään omissa piireissään pysyvät, esim. Renault omistaa Nissanista merkittävän osan. Japsit kopioivat eurojen korimallit ja sakut kopioivat japsien moottoriteknologiat jne.
 
Zone-sarja -42%
Ensimmäiset Daihatsu-autot tuotiin Suomeen vuonna 1968, mutta niitä myytiin aluksi vain hyvin pieniä määriä. 1980-luvulla Daihatsu tuli meillä tutummaksi, vaikkakaan ei missään vaiheessa yleiseksi. Japanilaisista automerkeistä se oli koko ajan pienin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom