Uudenvuoden neropatit -raketilla päähän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus pentuna ajeltiiin kaverin kanssa pilistä ja kaveri ampui pikkuraketteja auton ikkunasta. Yksi raketeista tekikin bumerangit ja suhahti auton takapenkille. Tuli sitten tehtyä aika tiukka paniikkijarrutus ja vedettyä pää syliin. Vaikka pamaus oli melkoinen, ei takapenkille tullut juuri mitään jälkiä. Kaikkea tyhmää sitä nuorena tekeekin. :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikän kaveri lupas tuossa pari kk sitten ampua raketin perseestän kuten Steve-O teki videollaan. Noh tuossa pikku pöhnässä 10 aikaa illalla sitten päätettiin että hoidetaan homma kotiin. Ei muuta kuin kissanpieru kaverille perseeseen. Noh.. siinä sitten kateltiin että kohtaa lähtee raketti komeesti.. ja vitut.. siinä se kaverin perseeseen ampu tuli suihkun ja räjähti myös. Kaverihan huusi ihan vitusti ja vähän arasti istumista mutta olihan meillä hauskaa :kippis1: :kuvia: ei ole

Tuli vähä mokailtua...
laitoin sellasen thunderkingin tapasen leijonapommin tai joku tämmöne kaljatölkkii väärippäi sytytin ja lähin sit vissii liian kovaa karkuun koska kaaduin 1m siitä pommista :/ syke varmaa 160 ku nousin siitä ja kipitin 8sekunnin 100m aikaa semmosen penkan taakse piilo ennen kun kuului jumalaton *PUTUM* Olin aika :david: mut onneks ei käyny mitää :/

En oo varmaan kolmeen vuoteen ostanu enkä ampunu yhtään rakettia, täysin turhaa rahan tuhlausta. Eipä oo onneksi ehtiny ennen sattumaan mitään itelle eikä kavereille.

Mutta saipa tuossakin nyt ihmetellä niitä puutikkuja kun tipahtaa jostain taivaalta sillanen eteen. Kai siinä ainakin hätäpaska lurahtaisi punttiin jos päähän osuisi. Muutenkin aika varomattoman näköistä se touhu noiden paukkujan kanssa, pari rakettia pamahti väkijoukon keskellä tuolla Turun jokirannassa. Ikinä en enää vietä uusia vuosia :david:

Ihme ettei enempää sattunut haavereita tänä(kään) vuonna, porukka kun on kuitenkin aivan jurrissa, suojalaseista ja turvaetäisyyksistä ei ole tietoakaan.. ainakin täällä Vantaan suunnalla missä oltiin paukuttelemassa ihmisiä oli ~50 lähietäisyydellä, raketit otti kimmokkeita puista ja räjähteli omia aikojaan ja vaikka mitä.

Tänä vuonna oli 12 ihmiseltä menny silmä pelkästään helsingissä.
Jotkut idiootit laitto kissanpieruja autosta vähän minne sattuu mutta mä en ainakaan nähny et ne olis johonki osunu.
Mäki näin kun duudsoneita matkittiin, ammuttiin tosin jalkaan.

Kävelin uutenavuotena illalla kotoani bussille ja siinä meidän viereisen talon kakrat ja äiti olivat jalkakäytävällä pommeja heittelemässä.
kakaroita koko jalkakäytävän levysesti heittelemässä pommeja ja jotain vinkuSuhina tuhnuja joka puolelle. Äiti seisoi vieressä ja katteli kun minä tulin jalkakäytävää kohti.
No, äidillä ei mitään reaktiota, että olisi varottanut lapsia minun ohikävelystä. pommit lenteli ja meikäläisen pulssi nousi mitä lähemmäs pääs(olihan mulla ykköset päällä).
Kohdalla sitten joutu väistelemään suhinavinku ulina pommeja joita lähti joka suuntaan ja lapset juoksi karkuun kattomatta eteensä, meikäläisen syliin. Siinä olin lapset sylissä blokkamassa ohikävelyä ja pommit räjähti metrin päässä.

Sanoin Äidille, että eikö hänen pitäisi valvoa turvallista ilotulittelua tässä eikä vaan seisoa viressä?
- Joo, kyllä mä katselen, että pojat lähettelee turvallisesti hi hi hiii.
johon vastasin, että ohikävelijät vissiin joutuu sitten itse varomaan kun tästä kulkevat ohi. niinkö?

Äiti vastas vihasesti. - voithan sä mennä kadun toiselle puolelle, jos tämä lasten pikku paukuttelu häiritsee!

Kyllä noihin pommeihin pitäis saada joku idiootti raja kanssa ikärajan lisäksi :curs:

Peruslähtökohtaisesti, jos ne paukut on useimmiten suunniteltu ammuttavaksi ylöspäin minkä takia niitä kumollaan pitää ammuskella tyyliin thunder kingit ja roomalaiset jnejnejne??? Samoin heitellä jotain niitä pienempiä paukkuja? Ostais sitten niitä lentäviä yksilöitä! Hei haloo. Okei, sortunut olen minäkin leikkimään. Äsh. :rolleyes:

Originally posted by Jarek
Mä kans tempasin "komet bomb 3:n" lättyyni silloin kun oli uutisissakin paljon juttua.
Olis varmaan hiukan harmittanut jos olisin ollut komea mies mut onneks en ollu.

:wanha: Se muuten tapahtu vuonna -97 ja sun ikäs näyttäis olevan nyt 24 eli mistä olet saanut sen kun -97 olet ollut 17?

Ja siks toisekseen komet bomb 3" toiminta periaate on niinkuin tykissä (siinä on ajopanos ym, ei "rakettimoottoria")eli jos se ei ole osoittanut päätäsi kohti niin se ei voi osua....sama kannattaa muistaa esim pistoolien kanssa

Yritin ehkä hiukan provosoida mutta saas nähdä kuinka käy:D

Ja jos jolle kulle on sattunut pahempi haveri kometin kanssa niin tää ei sitten ollut mitään henkilökohtaista....kunhan kerroin oman mielipiteeni

Originally posted by HooEee
Kyllä noihin pommeihin pitäis saada joku idiootti raja kanssa ikärajan lisäksi :curs:

Määrättäiskö yleiselle paikalle paukuttelukielto?

Kannan korteni kekoon, vaikka tämä tapaus ei varsinaisesti ilotulitteisiin liitykään. Eli tapahtui joskus ala-asteella ollessani eli 7-8 vuotta sitten aikaan jollain limsaa myytiin vielä 0.5l lasipulloissa. Parin kaverini kanssa oli aina tapana laittaa hieman leivinjauhetta tyhjän pullon pohjalle, vettä sopivasti päälle ja korkki tiukkaan kiinni. Tämän jälkeen ravistusta niin paljon kuin uskalsi ja äkkiä pullo käsistä, yleensä 20-30m kaaressa läheisen autokorjaamon betoniseen takaseinään tai niityllä olevaan isoon kiveen. Poksahdus oli aika miehekäs ja se lasinsirujen ropina jalkojen juuressa tuntui aika rankalta, sillä olihan pullo sentään räjähtänyt melko kaukana.

No, tätä touhua harrastettiin melko usein ja kun mitään kommelluksia ei sattunut ja äitikään ei ihmetellyt minne leivinjauheet katoaa kaapista niin homma alkoi muuttamaan entistä "ammattimaisemmaksi" :) Eräänä päivänä kuitenkin tällekin huville tuli päätös. Olimme kaverini luona "lataamassa" pommeja ja päätimme käyttää ensimmäistä kertaa Sprite-pulloa Cokis-pullon sijaan ja tässä tuli tehtyä kohtalokas virhe. Lieneekö sitten syynä Sprite-pullon rakenteen heikkous verrattuna Cokis-pulloon, sillä latasimme pulloon normaalin satsin ja aloimme siirtyä ulkotiloihin, kun kaverini joutui vielä käymään paskalla. Me muut menimme ulos odottamaan ja pullo jätettiin (ladattuna) eteiseen aivan ulko-oven viereen. No siinä ulkona ehdittiin odottaa puolisen minuuttia kun sisältä kuuluu valtava jysähdys. Kaikkihan tietenkin tajusi mistä oli kyse ja itse toivoin vaan, että kaverini olisi vielä paskalla. No säikähdyksellä siitä selvittiinkin onneksi, mutta tuhot olivat silti yllättävänkin suuret. Jykevään ulko-oveen tuli lähes sentin syvät viillot kun lasinsirut purivat kiinni ja väliseinä kärsi vielä pahemmin. Siruja löytyi jopa alakerrasta saunasta asti, ja tapahtumapaikka oli siis yläkerrassa. Eteisen matto taisi mennä samantien uusiksi. Oli hieman selviteltävää vanhemmille, mutta mitään ei myönnetty. Sen pituinen se.

Originally posted by trebla
Oli hieman selviteltävää vanhemmille, mutta mitään ei myönnetty. Sen pituinen se.

Kuinka ihmeessä te pystyitte asian selvittämään? Minkä te väititte vahingot aiheuttaneen vai kielsittekö vaan kovasti että ette tiedä asiasta mitään?

Onhan sitä itsekkin tullut leikittyä ilotulitteilla mutta 99% tapauksista muita vaarantamatta. Kuinkahan monta roomalaista ammutaan maasta eikä käsistä, varmaan 10%
Itse sain joskus 6-7 vuotta sitten roomalaisen panoksen kaulaan (kaveri ampui), aamulla vasta huomasin miten se oli polttanut kaulaa ja nahka lähti irti.

Jokainen leikkiköön omalla hengellään mutta ei sivullisten.

Tuli ammuttua itteäkin päähän kissanpierulla, fiksuna 9promillen kännissä päätin yrittää ampua 12kappaletta käsistä samaan aikaan, lopputulos otsasta verta vuotava haava silmän yläpuolella. :)

Originally posted by jamaan
Tuli ammuttua itteäkin otsaan kissanpierulla, fiksuna 9% kännissä päätin yrittää ampua 12kappaletta käsistä samaan aikaan, lopputulos otsasta vuotaa verta. :)

Melkoinen viinapää sulla ainakin on jos 9% humalassa pystyt olemaan yleensä elossa, taidat olla viinasta tehty mies :D

Edit. Hehee et kerennyt korjata ajoissa.;)

Originally posted by Laffer
Melkoinen viinapää sulla ainakin on jos 9% humalassa pystyt olemaan yleensä elossa, taidat olla viinasta tehty mies :D

Edit. Hehee et kerennyt korjata ajoissa.;)

argh! Too slow. :) joo promille on ehkä parempi kuvaus kuin toi % hehe.

Originally posted by AG+
Kuinka ihmeessä te pystyitte asian selvittämään? Minkä te väititte vahingot aiheuttaneen vai kielsittekö vaan kovasti että ette tiedä asiasta mitään?

Muistaakseni selitettiin, että se oli ihan tavallinen limupullo, joka tipahti lattialle ja spritet oli sitten sen verran kovissa paineissa, että lasia lensi :D Tosin matossa olevat jäljet oli aika paha todiste meitä vastaan :lol2: Lopuksi taisi mennä niin, että vanhemmat muka uskoivat meidän selityksen ja päästivät meidät melko helpolla, mutta luulen, että ne tiesivät tasan tarkkaan mistä oli ollut kyse. Eivät vain jaksaneet höykyttää meitä sen enempää, kun säikähdettiin sitä itse tapahtumaa jo aika kovin.

Jaahas... tässäpä mun rakettiurpoilu Top 3:

1. raketti auton takaputkesta sisään... myöhemmin kuulin, että auton katalysaattori ja jotain muuta oli mennyt paskaks.

2. _ISO_ raketti yhdelle parvekkeelle. Parveke oli ainakin täynnä muovikalusteita, joten ne varmaan tykkäsivät hyvää.

3. Kiinareiden sytyttäminen suussa ja sylkeminen viime hetkellä (onneks kukaan porukasta ei yrittänyt toista kertaa, joten kaikki porukassa yritti sitä vain kerran... eikä käynyt mitään).

Tuon lisäksi tuli kerran tehtyä lasipommeja ottamalla 0,33l lasipulloja, hakattiin niistä pullonkaula irti ja survottiin tykäri sisälle ja tiivistettiin aukko sinitarralla. Niistä lähti mukavasti sirpaleita kun niitä räjäyteltiin... Se mikä teki tosta hommasta aika älyvapaan oli, että itse kyllä juostiin pakoon kunnolla kun sytytettiin sellainen, mutta ei kunnolla viitsitty kattoa oliko joku muu siinä lähettyvillä.

Sitten tykäreillä on toki räjäytetty postiluukkuja... thunderkingejä tuli ammuttua ihmisten makuuhuoneitten ikkunan eteen, parvekkeille, sekä talojen ilmastointikanaviin, mikäli niillä oli sellainen laite vain seinällä ja ritilä edessä (pamahtaan meinaa aika mukavasti kun se menee sisään sellaiseen metalliseen putkeen).Niitä ammuttiin myös autojen eteen yms. kivaa pientä. Roomalaisilla ammuttiin myös kaikkialle jne.

Parikin kertaa saatiin poliisit perään tuon meidän toilailun takia, mutta itse en onneks kertaakaan jäänyt kiinni. Pari kaveria kyllä saatiin, mutta yhdellekään ei kyllä tullut mitään seuraamuksia ikinä... :)

Tuota siis tehtiin 10-15 vuotiaana sellaisessa lähes 10 hengen porukassa...

:nolo: Vähä hävettää taas oma idioottimaisuus, kun joskus kaveriporukalla mosauteltiin thunderkingeillä katulamppuja hajalle, rakettia vaan lyhdyn alle ja mos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom