Jaahas... tässäpä mun rakettiurpoilu Top 3:
1. raketti auton takaputkesta sisään... myöhemmin kuulin, että auton katalysaattori ja jotain muuta oli mennyt paskaks.
2. _ISO_ raketti yhdelle parvekkeelle. Parveke oli ainakin täynnä muovikalusteita, joten ne varmaan tykkäsivät hyvää.
3. Kiinareiden sytyttäminen suussa ja sylkeminen viime hetkellä (onneks kukaan porukasta ei yrittänyt toista kertaa, joten kaikki porukassa yritti sitä vain kerran... eikä käynyt mitään).
Tuon lisäksi tuli kerran tehtyä lasipommeja ottamalla 0,33l lasipulloja, hakattiin niistä pullonkaula irti ja survottiin tykäri sisälle ja tiivistettiin aukko sinitarralla. Niistä lähti mukavasti sirpaleita kun niitä räjäyteltiin... Se mikä teki tosta hommasta aika älyvapaan oli, että itse kyllä juostiin pakoon kunnolla kun sytytettiin sellainen, mutta ei kunnolla viitsitty kattoa oliko joku muu siinä lähettyvillä.
Sitten tykäreillä on toki räjäytetty postiluukkuja... thunderkingejä tuli ammuttua ihmisten makuuhuoneitten ikkunan eteen, parvekkeille, sekä talojen ilmastointikanaviin, mikäli niillä oli sellainen laite vain seinällä ja ritilä edessä (pamahtaan meinaa aika mukavasti kun se menee sisään sellaiseen metalliseen putkeen).Niitä ammuttiin myös autojen eteen yms. kivaa pientä. Roomalaisilla ammuttiin myös kaikkialle jne.
Parikin kertaa saatiin poliisit perään tuon meidän toilailun takia, mutta itse en onneks kertaakaan jäänyt kiinni. Pari kaveria kyllä saatiin, mutta yhdellekään ei kyllä tullut mitään seuraamuksia ikinä...
Tuota siis tehtiin 10-15 vuotiaana sellaisessa lähes 10 hengen porukassa...