Uuden vuoden diettithreadit ;-)

Heh winsu :D joo maksan heti kun saan tietää tilinumeron mihin laittaa

-Edit by WInsu- Mega, klikkaa alla olevaa linkkiä!

Ohjeet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään tietoa paljon tollasessa pizzerian normaalikokoisessa pizzassa on kaloreita??

Tää saa olla sitte tän viikon mässäilypäivä, kun tuli käytyä pizzalla :nolo:

Originally posted by yajo
Onko kellään tietoa paljon tollasessa pizzerian normaalikokoisessa pizzassa on kaloreita??

Riippuu täytteistä, mutta mä olen pitänyt hiha-arviota 1200-1500 kcal. Tuplapekonimeetwurstikinuskikastikepitsassa voi olla enemmänkin.

Originally posted by Ironbutt
Mie aloitin diettailun jo reilu viikko sitten. Lylen innoittamana (Ultimate Diet 2.0). Hyvältä tuntuu tähän asti, eka kuukausi menee tosin etsiessä itselle sopivia juttuja.

Perkele, rautaperä. Nyt vasta huomasin threadista että sä olet koekaniinina tälle samalle jutulle :D

Miten on mennyt tähän asti? Eka viikolla (menossa nyt) mä huomasin että toi alkuviikon sotavankidieetti ei olekaan niin paha. Tuntuu että se ma/ti pitkä treeni vetää ketoosiin melkein samantien, ja sitä myötä katoaa myös nälkä. Oli paljon helpompaa kun luulin. Toisaalta ne alkuviikon treenit on tosi paskamaisia, tulee paha olo ja kestävät ihan liian kauan.

Originally posted by yajo

Tää saa olla sitte tän viikon mässäilypäivä, kun tuli käytyä pizzalla :nolo:

Mitä väliä sillä on jos oot dieetillä?? Pizzaa syödään vain mässy/hiilari päivänä jos ollenkaan Itselläni nyt kaksi viikkoa dieettiä takana, tänään eka mässy päivä :thumbs:

Originally posted by JSmith
Miten on mennyt tähän asti?

Vedin diettiä ihan onnistuneesti 3 viikkoa. Nyt on ollut viikko taukoa kun viime perjantaina hajos olkapää - kiertäjäkalvosin alkoi vihottelemaan. Se ei ilmeisesti tykännyt 4 krt kroppa läpi/vko tahdista...

Ekat 3 päivää oli aika tuskasia mutta nyt ei ole enää kipua - totaalilepo auttaa selkeesti. Tarkoitus olisi aloittaa UD uudemman kerran tuossa viikon päästä.

Ensi viikolla ajattelin kokeilla ihan mielenkiinnosta miten normaalitreenin painot on kehittynyt - pitempään kun UD:tä veti niin rupes rauta tuntumaan kevyeltä :-)

Liekkö siitä johtunut tuo olkapäävammakin...

Originally posted by Ironbutt
Vedin diettiä ihan onnistuneesti 3 viikkoa. Nyt on ollut viikko taukoa kun viime perjantaina hajos olkapää - kiertäjäkalvosin alkoi vihottelemaan. Se ei ilmeisesti tykännyt 4 krt kroppa läpi/vko tahdista...

Joo toi 4 kertaa viikossa muakin polveni kanssa vähän pelottaa. 2 kertaa noista on kyllä kevyitä treenejä mutta silti.

Kerro nyt, lähtikö sillä rasvaa? Tuosta voimien säilymisestä päätellen lihasta ei kauheasti lähtenyt (ei kai sitä kolmessa viikossa muutenkaan?)

Veditkö viikonloput kuinka tarkasti, ja pysyitkö kulutuksen tasolla vai sen alla?

Paino putosi "pysyvästi" sellaisen 1,5 kg tuona aikana (3vkoa) ja uskoisin sen olevan pääasiassa rasvaa. Käytössäni on Mahuang-valmiste, joten se varmaan jeesaa jonkin verran.

Punnitsin itseni joka aamu ja huomasin painon vaihtelevan todella hurjasti viikon aikana - Voimatreenin jälkeisenä aamuna oli paino korkeimmillaan kun lihaksetkin oli ihan turvoksissa. Eroa oli parhaimmillaan 3 kg kun vertaa ennen tankkausta olevaan painoon. Tämä saattaa tuntua hieman masentavalta kun viikon kuluttua tuntuu siltä ettei mitään positiivista painokehitystä ole tapahtunut... Voimatreenin ja hiilaritankkauksen aiheuttama turvotus kuitenkin häipyy nopeasti.

Hiilaritankkauksen jälkeisinä 'ylläpitopäivinä' pidin kalorit hieman miinuksella leikkaamalla hiilareista sen 10-20% mitä Lyle ehdottikin. Voimatreenipäivänä ero ei ollut huima kun ennen ja jälkeen treenin otettava tankkaussatsi sisältää hiilareita jo aika paljon.

Mitä ootte mieltä jos pitää joskus dieetillä kaksi mässy/hiilari päivää putkeen, meneekö dieetti piloille?? nyt tuntuu siltä että tänään ei jaksa panostaa kauheesti, eilen oli mässypäivä mutta olosuhteiden pakottamana ei pystynyt ahtamaan kunnolla evästä sisään :D (huonot ruoat matkoilla), normaalista poiketen vain yksi pizza, muutama bisse ja karkki.

Suurin virhe on lopettaa ns. dietti, kun kokee sen epäonnistuneen parin mässypäivän jälkeen! BIG MISTAKE!
Nyt palaat takaisin ruotuun ja vedät sitä katalaa safka-demonia savuluukkuun :evil:

Joo ei dieetti mihinkään lopu, mutta ajattelin vain että onkohan kovin paljon haittaa kahdesta peräkkäisestä päivästä...no olipa tai ei, niin yt kuitenkin kävi mutta dieetti jatkuu entiseen malliin taas huomenna!!

Nyt tulee olemaan nälkänen loppupäivä. 2000 kaloria pitäs syödä päivässä ja oon syöny tänään jo 2300 kaloria :nolo:

Illalla aerobista niin se polttaa n. 300-500 kaloria pois.

Hmm...tuli laskeskeltua noita kaloreita äsken. Kulutukseni on n. 2800kcal / päivä. Eli dietillä syön 2300kcal. Dietti alkaa virallisesti huomenna tolla 2300 kalorilla.

Originally posted by Wintikka
Nyt palaat takaisin ruotuun ja vedät sitä katalaa safka-demonia savuluukkuun :evil:

90-95 tai jotain prosenttia dieeteistä ei toimi pitkällä tähtäimellä kun repsahdetaan ja kerätään kilot korkojen kanssa. Älä ole osa tilastoa :)

Täällä kanssa yksi painii parin ylimääräisen "takapuolikilon" kanssa... Tässä ois juttua:

Paino 57kg, Pituus 165cm, ylimäärää lähinnä alakropassa mutta muualtakin saa lähtee...

Päiväjärjestystä tällä hetkellä:
TYÖT 8-16

- 6:45 herätys

- 7:30 kahvia, 1dl kevytmaito (46 kcal)

- 8:45 50g real, 200g rasvaton ja sokeriton jogurtti, 100g rasvaton raejuusto, vihreä tee, vitamiinit (255 kcal)

- 11:45 100g täysjyväriisi, 125g kalkkunan paistijauheliha 6%, 100g herkkusieniä, 100g herne-maissi-paprika, vihreä tee (417 kcal)

- 14:00 Vihreä tee

- 16:30 banaani, kasvissosekeitto 400g, rasvaton raejuusto 100g (320 kcal)

- n. klo 18:00 treeni

- 19:00 30g whey3, 20g malto, 5-10g kreatiini (200 kcal)

- 20:30 100g ruismakaroni tai 50g real, 100g kalkkunaleike (200 kcal)

- 22:00 15g Bull’s basic protein , 10g soijalesitiini, kalaöljyt, magnesium, kalkki (163 kcal)

Yht. 1600 kcal, 128g prot (vain ”hyvänlaatuiset” laskettu)

Mitään järkeä?

Olen tuhannen kyllästynyt viilaamaan ja hifistelemään, mitä olenkin harrastanut kohta puolitoista vuotta, tuloksena lähinnä stressiä ja jojoilua painossa…= lisää sellua!! Liika hifistely ja tarkkailu johtaa pitemmällä tähtäimellä huonoihin tuloksiin… sen olen huomannut. Kohdallani on niin, että mitä enempi stressaan, sitä enempi turpoan. Olen melkein vuoden laskenut myös rasvat ja hiilarit desimaalin tarkkuudella, mutta nyt ei pää kestä. Musta tuli ihan vainoharhainen…

Rasvaprosenttia pitäis nyt kuitenkin hiukka pienentää, en tiedä paljonko se on, mutta kyllä se peilistä näkyy sitten kun kiristyy. Ei mitenkään hirveän radikaalisti ole tarkoitus pudotella vielä, mutta vähän kuitenkin että on parempi olo hiukka tiukemmissakin vaatteissa…

Keväällä kun työt on loppu, niin hiukka enemmän.

Ruokavaliosta utelisin sen verran, että mitä muuttaisitte? Tuntuu että olen saanut aikalailla muuttaa “normaalia”, nyt kun työt alkoi, että jaksaisin koko päivän. Ennen kun opiskelin ja tein hommia kämpillä, niin herätä tarvi vasta kun silmät aukes. Nyt tuntuu että on koko ajan nälkä!! Olen kyllä aika paljon liikkeellä päivän mittaan ja kävelen töihin ja takaisin… yht. jopa noin 25min…

Aamupuurot piti vaihtaa mukana kuljetettavaksi että jaksaisin ruokatunnille asti. Siksi syön aamupalan vasta ensimmäisellä kahvitauolla. Myös ruoan jälkeen on pitkä tauko että ihan pyörryttää, ja tuon banaanin voiskin varmaan syödä kello kahden aikaan…? (Minusta on tullu myös vainoharhainen syömään hiilareita ilman proteiineja...) Sekin ahdistaa kun ei jää kunnon ruoalle tilaa treenin jälkeen… mutta kun rasvat ja jotain protskua pitäis ottaa ennen nukkumaan menoa, niin mitä mitä mitä?? Pakkiksen olen lukenut ympäri ämpäri tuhat kertaa mutta nyt on jotenki ihan avuton olo silti!

Aerobiseen ei nyt ole aikaa kuin joskus viikonloppuisin, ja punttia tulee tehtyä noin joka toinen päivä töistä riippuen. Aika on töiden kanssa todella kortilla, sillä teen välillä myös iltaa ja viikonloppuja. (Näin meitä työharjoittelijoita käytetään hyväksi!!!) Varmaan pitää alkaa polkemaan 20min. treenin jälkeen ainakin pari kertaa viikossa.

Tulipas pitkästi, mutta toivottavasti joku jakso lukea ja osais vielä neuvoakin...

EDIT: Siis polkemaan kuntopyörää tarkoitin... .Heh.

No laskin nyt kuiteski nuo E% ja niistä tuli 17r/42hh/41p.
Eli ei ne nyt ihan niin päin peetä ollu kait noin mututuntumalla heitettyinäkään...

Mikäs on sopiva määrä hiilareita dieetillä?? Kun mulla menee joka päivä yli 200, niin onko se liikaa vai mikä on se raja minkä yli ei sais mennä?

Okei, tuo mun viesti oli ehkä turhan uuvuttava...

...mutta mikä tuossa mun ruokavaliossa vaivaa eniten on se, että treenin jälkeiselle aterialle tulee noin älyttömän vähän kaloreita.
Kun kyse ei vielä ole mistään ultimate kituutus- dieetistä, niin kannattaiskiohan siihen ateriaan lisätä kuiten jotain? Ruisleipä tai vihannespussi? Tietty kalorimäärä nousis vähän, mutta kyse oiskin vain treenipäivistä. Lepopäivinä kalorit jää usein 1500 paikkeille.
Pattia en tahtois vielä hukata ennen pääsiäisenä alkavaa tiukempaa valiota...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom