Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mixu
0,5 l maitoa = 15g proteiinia & 25,5g hiilaria & 225 kcal.
Jos on dieetti kyseessä, niin silloin pitäisi jättää kaikki hiilarit pois vähintään 4 tuntia ennen nukkumaanmenoa KOSKA jos illalla otat hiilaria (jonka keho tavallisesti muuttaa energiaksi), niin sitten et ehdi kuluttaa sitä pois ennen nukkumaanmenoa. Ja energia, mitä ei kuluteta, varastoituu rasvaksi.
Originally posted by gotto
Jos syöt illalla hiilareita, tapahtuu seuraavaa: insuliini hoitaa ravintoaineet perille kudokseen, mutta kas, kun et yöllä niitä käytä, ne varastoituvat suoraan rasvaksi.
Selkis!:thumbs:Hyperglykemia eli liian korkea verensokeri vähentää kasvuhormonin eritystä ja hypoglykemia eli liian alhainen verensokeri taas nostaa kasvuhormonin eritystä. Lisäksi insuliini estää kasvuhormonin eritystä.
Originally posted by yajo
Paljohan mun kokosella kaverilla olis hyvä kalorimäärä dieetillä??
mitat: 183cm / 85kg
Mun peruskulutus on siis n. 2380kcal - 2720kcal, niin paljon tosta pitää ottaa pois että laihtuu? Onko hyvä jos syön 2000 - 2200kcal / päivä?
Mun rasvaprosentti on ainakin yli 15%. En oo mitannu niitä, mutta mahaa on.Originally posted by Krusifiksi
En minä ainakaan alempaa lähtis. Tietenkin tuohon vaikuttaa rasvaprosentti ym. Vertailun vuoksi olen sua noin sentin lyhyempi, aamupaino ~96, kalorit 3000 ja helvetillinen nälkä on koko ajan vaikka syön puhtaasti.
En sitte tiedä onko mitään varsinaista diettiä järkeä alottaa jos on koko ajan niin vitun kova nälkä. Syö paljon, mutta terveellisesti
Et arvaakkaa :itku:Originally posted by Krusifiksi
Sullaki taitaa ruoka maistua
Niinpä. Pakko ottaa itteäni niskasta kiinni ja karistaa noi läskit.Pääasia kuitenkin on että jos sitä mahaa alkaa jo olla, ei sitä tosiaan kannata enää kasvattaa.
Originally posted by Wintikka
T: Nim. intissä 10 kg lisää fläsää.